We hebben een aantal aanbieders voor Batalha voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Batalha voor je op een rij gezet:

Reviews over Batalha

Batalha, zeker een keer bezoeken.

Frank
    7-8-2015

Batalha heeft een bijzonder mooie kerk met monasterio. De wisseling van de wacht (elk heel uur) is een bijzonder moment. De restaurants zijn gastvriendelijk en zeker betaalbaar. Bestel de Prata da Dia en je eet heerlijk voor een zeer acceptabele prijs. Kopje koffie voor € 0,90...Waar vind je dat nog?

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooi, historisch belangrijke, plaatsje

Familie Maas
    17-5-2015

Batalha is een klein plaatsje maar met veel historie. de prachtige kathedraal zijn verhaal zijn het bezoeken zeker waard. de kleine leuke winkeltjes, de "Pastelaria's" en kraampjes met vers fruit en plaatselijke lekkernijen rondom deze kathedraal maken het verblijf vóór of na het bezoeken van de prachtige historische kathedraal nog aangenamer. voor een Diner: Restaurant Vintage heeft een mooie kaart met heerlijke gerechten. de Zeebaars (filets) zijn werkelijk heerlijk. De prachtige wijnen op de kaart maken een heerlijk en betaalbaar diner helemaal af.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Mooi dorp met prachtige kathedraal.

Marieke Bach
    8-10-2014

De kathedraal is een stralend middelpunt van dit plaatsje. hieromheen, aan de ruime pleinen verschillende terrasjes en restaurants. Denk wel aan de Portugese (etens) tijden. Met name op zondag zijn er een aantal restaurants dicht. Het dorp ligt vlakbij diverse prima uitvalswegen richting de kust of naar toeristische plaaten zoals Fatima.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plaats met prachtige kathedraal

Burgering
    6-8-2014

Leuk plaats met de welbekende kathedraal. Daarom heen een leuk centrum met diverse eettentjes. Alle voorzieningen zijn voorhanden en er wordt in het hoogseizoen regelmatig wat geregeld in de vorm van optredens. De prijzen zijn bijzonder vriendelijk, net als de mensen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Verrassend

Peter en Truus
    30-5-2014

Zoals de hele regio; een grote verrassing. In een straal van minder dan 50 kilometer is hier zoveel moois. Batalha is hiervan een voorbeeld. Gemoedelijk en mooi. Bijzonder mooie abdij, en daarvan zijn er meer in de omgeving. Leuke plaats, met leuke restaurantjes. Een goede representant van deze ten onrechte onbekende regio. Oudheid, cultuur, natuur, religie, strand, alles is hier te vinden op korte afstand van elkaar.

Gereisd Met partner in mei 2014
Batalha scoort een 8 uit 10, op basis van 73 reviews