Sorteren

Reviews over Tábua

Prettig verblijf

Wilma
    26-8-2017

relaxte sfeer met fijne betrokken mensen die je ook de nodige privacy geven.

Fantastisch uitzicht op de omgeving.

Geweldige plek, mooi huis. Zoveel te doen!

T. Elbers
    8-8-2017

Mijn man en ik verbleven in Casa do Forno. Dit is echt een geweldig huis, knus en heel gezellig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, een uitgebreide keukeninventaris, boeken en zelfs spelletjes. (ook meerdere kinderboeken en spellen aanwezig).

De omgeving van het huis is prachtig en het uitzicht schitterend. Ga ook zeker s'avonds in het donker naar de sterrenhemel kijken. Amper lichtvervuiling en daardoor zoveel te zien!

In het huisje ligt ook een dikke map met allerlei activiteiten om te doen in de omgeving. Maar ook relaxen op de veranda vonden wij heerlijk om te doen.

Peter en Selinde zijn heel erg gastvrij en wat hebben ze hier iets moois van gemaakt.

Het zwembadje is niet groot, maar perfect om af te koelen.

Wij waren hier eigenlijk te kort (4 dagen) dus gingen zeker met wat pijn in ons hart weg. Wij raden anderen zeker aan deze plek te bezoeken.

Fantastisch verblijf op een prachtige Quinta

Mevr. Hendriks
    3-8-2017

Wij verbleven in het huisje ' Forno'. Gezellig ingericht, niet luxe, maar wel doeltreffend. Een mooie met druiven begroeide veranda, waar we heerlijk hebben genoten van de ondergaande zon.De Quinta ligt in een prachtig natuurgebied met oude rotsformaties uit de ijstijd.

Peter en Selinde hebben ons allerhartelijkst ontvangen, voorzien van tips over de omgeving/wandelingen, die ook nog eens goed beschreven zijn in een map. Er is ook een moestuin, waar we wat uit hebben gebruikt. Het verblijf van een week afgesloten met een heerlijke Portugese maaltijd door Selinde bereid.Heel gezellig om met elkaar ervaringen uit te wisselen!

Een sfeervol, compact huisje in een mooie omgeving

Hanneke Venbrükx
    16-7-2017

Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan steden, zoals Coimbra en Guimaeres.

Je kan prachtig wandelen in de omgeving. Leuke en gastvrije eigenaren. Een echte aanrader!!

Fantastische plek en een mooi huisje

Cor en Ali Verhagen
    5-7-2017

Alles was prima, we hebben genoten

Tábua scoort een 8,3 uit 10, op basis van 32 reviews