Reviews over Soure

Topplek voor jong en oud(er)

Kristine,
    20-5-2018

We zijn al meerdere keren op vakantie geweest in Termas en blijven maar terugkomen.. Vanwege het uitzicht op de rijstvelden met overvliegende ooievaars, vanwege de mozaïeken, de rust, het strand op 20 min., de leuke restaurantjes in de omgeving en zo kan ik nog even doorgaan.. Last but not least vanwege de warme en gastvrije ontvangst en de relaxte sfeer natuurlijk!

Kleine Quinta met persoonlijke aandacht

Henk de Koning,
    17-7-2016

Deze quinta ligt mooi tussen de rijstvelden en is vrij rustig. Verschillende kamers en accomodaties met voldoende vrijheid. Vlakbij strand, leuk klimbos en niet te druk aquapark. Aardige eigenaresse die ook heerlijk voor je kookt als je dat wilt, is niet verplicht. Zwembad vrij klein maar heerlijk om af te koelen.

Voor nu en nog een keer !

Hans van Rheenen,
    8-2-2016

Beste Ellen en Broes,

Neem me niet kwalijk Broes, maar Ladies first.

Zelfs in deze winter bevalt jullie gastenkamer me uitstekend. Ik kan een vergelijking maken met mijn twee eerder gebrachte bezoeken in 2012 en 2015.

Op allerlei details is weer verbetering aangebracht. Aan alles is gedacht. Complimenten.

Alleen jullie gastvrijheid en flexibiliteit zijn hetzelfde gebleven.

Warm groet,

Hans

PS. Oh ja ! Ik ben ook meteen weer van mijn kwaaltjes af. Het werkt hier genezend !

Mooie plek

Jan,
    4-8-2015

Een mooi complex in een wat afgelegen gebied. Wel voldoende activiteit en gelegenheid om tot rust te komen, maar een auto is wel noodzakelijk. Vriendelijke gastvrouw die haar gasten tot dienst is en ook hun eigen gang laat gaan. Uitstekend verblijf!

Stukje paradijs op aarde!

Hester,
    15-2-2013

Wat een heerlijke plek om helemaal bij te komen. De Termas da Azenha is prachtig gelegen. We hadden een fantastisch wijds uitzicht over de rijstvelden vanuit onze kamer. De accomodatie heeft een gezellige, persoonlijke sfeer. De goedlachse beheerder, rondgrazende ezeltjes, het kleurrijke mozaiek maken het idyllische gevoel helemaal af... Zeer goede uitvalsbasis ook om de omgeving te verkennen en uren over het strand te lopen!

Soure scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews