Sorteren

Reviews over Coja

De omgeving en accommodatie zijn fantastisch.

Frans den Otter
    13-9-2018

het complex bestaat uit drie verhuurde woningen. zelfstandig met keuken, woonkamer en twee slaapkamers. de eigenaars[ Tony en Dies] wonen aangrenzend aan dit complex. de appartementen zijn uitstekend voorzien en daarbij is er een gezamenlijk zwembad. Tony en Dies komen uit Nederland en ontvangen veel landgenoten. De sfeer en ook het meedenken is bijzonder.

De omgeving, midden Portugal is prachtig en vooral voor wandelaars een waar paradijs. Een aantal plaatsjes in de omgeving zijn ook de moeite van het bezoeken waard.

ronduit fantastisch

Charlotte & Amorry
    7-9-2018

Het mooie casa de verão is de ideale verblijfplaats voor af en toe wat rust op je vakantie. Charlotte is een zeer goede en gastvrije dame die je bijstaat voor alles wat nodig is. Onze uitstap naar Piodão en de kajaktocht zijn zeker aanraders!

Sandra
    4-9-2018

Het zijn geweldige huisjes gelegen in een prachtige omgeving. De huisjes zijn ruim, er zijn 2 slaapkamers (met heerlijke bedden) en badkamer met zowel een douche als bad. Een groot terras voor en een klein terras achter met uitzicht op het lager gelegen zwembad. Tony en Dies doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Geweldig mooi plekje

L.W.
    23-8-2018

De ligging van de vivenda is heerlijk rustig, aan de rand van een natuurgebied met prachtig uitzicht. Tony en Dies hebben veel tips die ze graag met je delen. Daarnaast ligt er ook allerlei papieren informatie klaar. De 3 huisjes zijn volledig ingericht en wij hebben zelden zulke fijne bedden getroffen op vakantie. Er zijn ook een vriesruimte en een wasmachine beschikbaar. Ook het zwembad is heerlijk om even in af te koelen. Wij kwamen voornamelijk voor wat rust, maar voor liefhebbers is er in de omgeving wel het een en ander te zien en te doen. Ook de Portugese avond met eten bij vrienden was erg gezellig.

Goede B&B, het was er fijn!

Sabine en Eric
    18-8-2018

We waren hier van 21 juli t/m 28 juli. Het was een fijne week. De ontbijtjes waren lekker. De kamer was oke, minpuntje de bedden lagen niet zo lekker. Verder waren Charlotte en Koen hele gastvrije en aardige mensen die goede tips hadden voor uitjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

Coja scoort een 8,3 uit 10, op basis van 26 reviews