Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital

Vakantie in Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital

• 9Zorg voor natuur

februari 2015

• 10karolina05-01-2015

otimo !

para quem quer se retirar da aglomeraçao.muito susegado,natureza fantastica ,fantastico parque em oliveira de hospital a 5 km,vizitamos ruinas romanas em bobadela,tudo em exelente manutençao,bem pensado para qualquer idade e actividade,linda egreja,serra de estrela a serca de 50 km a partir da quinta,mercados lidl e mini preço a 1-2 km.internet muito bom.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

januari 2015

• 7Juliet Dangerfield02-10-2014

Good solid town

The road to Oliviera is stunning, with the mountains and hills and lots of green. Everybody is very friendly and helpful and most speak English. You will find everything you need for a holiday in the various supermarkets and locally run shops.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 9yole_missoorten24-10-2013

Ruig, wild en vrij!

Prachtige omgeving voor een wandelvakantie in de Serra.

• 7Cultuur

juli 2013

• 9Peter van de Wiel25-06-2013

voor wandelaars en rustzoekers

Prima bestemming voor mensen die willen genieten van rust en natuur. Mooie verblijfsplek voor de wandelaar maar ook voor rustzoekers.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 7marjan06-08-2012

oud dorpje

aldeia das dez is oud klein dorpje, oliveira do hospital is geen aanrader. ongezellige plaats

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Steven15-12-2011

Verrassende omgeving!

De omgeving heeft me zeer verrast. Ik had bij Portugal meer het beeld van steppe en strand voor ogen. Maar dit is een super mooi bergachtig gebied, met zelfs hier en daar palmbomen, watervallen en mooie rivieren.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2011

• 9Anneke en Henk de Boer15-02-2010

Quinta da Geia een aangename verrassing

Wij hadden met onze kleine kinderen een paar dagen geboekt in de bergen van Portugal in Hotel Quinta da Geia. De ontvangst was zeer hartelijk, personeel behulpzaam toen een van de kinderen ziek was, fantastische, sfeervolle inrichting. En dan het restaurant, goede kwaliteit samen met vrolijke bediening. Een topper

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

september 2009

• 8Eliane14-07-2009

voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Aldeia-das-dez is absoluut niet toeristisch. Het bergdorpje heeft niets te bieden dan zijn vriendelijke bewoners en prachtige natuur. Een klein winkeltje waar je brood kan kopen en het hoogstnodige en nog een winkeltje (bij Helena en Manuel)waar je enkel wijn en water kunt kopen. De heerlijke DAO-wijn kost hier 2,50 euro de fles!In Ponte das 3 Entrades, (dorp ernaast)is een goeie mini supermarkt (lekker brood).Wij verbleven in Quinta do Vale (vak.woning) ENORM tof!!Bezoek ook de TORRE (hoogste berg)en Manteigas.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9M&R13-07-2008

Paradijs in Portugal!

Voor de 5e de keer zijn wij bij hotel Rural Quinta da Geia geweest. Het blijft telkens weer een heerlijke ervaring. Je komt er volledig tot rust, heerlijke ruime lichte kamers, genieten bij het zwembad, mooie wandelingen en uitzichten. Elke middag en avond kun je je laten verwennen met de heerlijkste gerechten en wijnen. Voor ons blijft dit een topper waar wij zeker weer terug zullen komen.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008