Sorteren

Reviews over Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital

Extreem mooie plek

Snel
    23-7-2017

Prachtige uitzichten, relaxte sfeer en een heerlijk zwembad

Een aanrader

HANS COTTYN
    22-2-2017

Prachtige en goed onderhouden kamers en tuin, een aanrader met kinderen. Wij huurden het hele domein af.

Als thuisomen

Sanders Cees Jj
    19-9-2016

De gastheren Fir en Frenkel zijn vriendelijk geïnteresseerd, en ook professioneel.

Mooi hotel een beetje hokkerig, kamers prima, ouderwets ingericht

Restaurant is echt perfect, probeer de eendenbout maar eens

Onze 3e keer, maar wij komen terug

Zeer goed

De Roover
    8-8-2016

Wij verbleven 1 week in Casa Agave en hebben ons verblijf op alle vlakken heel positief ervaren: heel gezellig, gerieflijk en proper huisje, heel vriendelijke, behulpzame en warme uitbaters, mooie omgeving met vele mogelijkheden voor uitstappen, prima zwembad met allerlei 'speelgoed' voor in het water, een heel grote natuurlijke tuin rondom, een leuk (BBQ) terras, enz. Ook veel supermarkten in nabij gelegen stadje.

Geweldige ligging / locatie!

Jan
    1-10-2015

Hotel Quinta da Geia in Aldeia das Dez gaat niet in onze top 10 komen. Reden is de inrichting van het hotel en de gedateerde kamers. Douche is oud (renovatie badkamers was reeds in gang gezet), maar helaas hadden wij nog een kamer met een douche niet duidelijk te wensen overhield. Hotel is erg rommelig, overal zijn hoekjes en zitjes ingericht met erg veel (antieke) spullen. Dit geeft ook weer wel een huiskamersfeer.

Zwembad en tuin zijn prachtig. Ontbijt in buffetvorm is prima en het restaurant is goed.

Aldeia das Dez / Oliveira do Hospital scoort een 8,6 uit 10, op basis van 14 reviews