Sorteren

Reviews over Sao Miguel

fantastisch eiland, een aanrader

Amy
    12-8-2018

Fantastisch eiland met prachtige uitzichten en natuur. Wandelingen zijn goed gemarkeerd, voor mensen die slecht te been zijn kun je het beter niet doen. De hoofdstad Ponta Delgada heeft het einige winkelcentrum van de Azoren Parque Atlantico, waar ben ook kan eten. Bezoek ook de stadpark Jardim Antonio Borges. Als je geen huurauto hebt dan kun je in Ponta Delgada gebruik maken van de yellow bus hop on - hop of (1 dag 16 Euro, 2 dagen voor 20 Euro). Met een huurauto bezoek Parque Natural da Ribeira dos Caldeiroes, Lagoa do Fogo, Sete Cidades en Miradouro da Vista do Rei, uitzichtpunt Miradouro da Boca do Inferno bij Lagoa do Canário, Parque Terra Nostra in Furnas, aan de westkust Ponta do Sossego en Miradouro da Vista dos Barcos. Als het een dag regent kunt je het beste naar een musea in Ponta Delgada en Ribeira Grande.

De natuur gaf een echt Wauw effect!

Anja v.d.Loo
    11-8-2018

De natuur en wandeltochten zijn prachtig. Zeker een auto huren om al het moois te bekijken en om wandeltochten te ondernemen.

Groen, mooi en aardige bevolking

mevrouw Sierat
    30-4-2014

Er is veel te doen, bevolking is hulpvaardig en de omgeving super

Sao Miguel scoort een 9,1 uit 10, op basis van 10 reviews