Reviews over Madalena

gewoon goed

JeGe,
    29-5-2018

Mooi hotel , weinig parkeerplaats maar overal op Pico kun je gratis parkeren. Hadden in het hotel helaas geen folder van het eiland Pico en met Pinksteren was er verder niets te krijgen.

Mooi uitzicht

Anita1992,
    3-7-2016

Wij gingen eilandhoppen op de Azoren en zo waren wij 2 nachten in het hotel Caravelas. We kregen onze kamer met uitzicht op het zwembad en op de haven. Heel mooi! Het weer liet er niet toe om in het zwembad te zwemmen, dit vond ik er niet heel aantrekkelijk uitzien, maar heb er wel mensen in zien zwemmen. Goed ontbijt en op loopafstand voor allemaal eetgelegenheden in de stad. Ook de veerpont om naar het volgende eiland te gaan was heerlijk dichtbij, Ik vond het een prima hotel!

Goed Hotel

Michael,
    28-9-2015

Goed hotel gelegen pal aan de haven van het eiland.

Ontbijt is prima, zelfs met de mogelijkheid om pannenkoekjes te bakken. WIFI is aanwezig, op de kamer wel minimaal bereik, de lobby is prima. Mooi zwembad met ligstoelen. Echter voor de handdoeken vraagt met 10 euro. Niet als borg, maar gewoon als kostprijs, dat is wel erg duur. Matrassen zijn erg hard, lijkt wel een plank waar je op slaapt.

Prima balkon met in ons geval zicht op de Pico. Nadeel van de deur open is het vertrek van de boot naar Faial, die toeteren nogal hard ook 's avonds laat.

Parkeergelegenheid op de begane grond, daar is een plaats of 15, dan is het wel vol. Er zijn dan parkeergelegenheden in de buurt op loopafstand van het hotel. Ook op loopafstand van het hotel zijn de nodige simpele eetgelegenheden. De eerste direct links naast het hotel viel erg tegen. Matig eten, dure prijs. Iets verderop langs de haven of tegenover de kerk op een plein zijn veel beter

Prima hotel!

Ingeborg,
    8-8-2015

Wij hadden zeezicht en dus prima uitzicht. Er zijn indd wel kamers die op een blinde muur uitkijken. Gewoon t hotel vragen of je op een hoge etage mag verblijven! (hadden wij gedaan en zaten op 3e verd.)

Kamer was voor 2 personen meer dan voldoende, keurig schoon en met een grote (bijna 7m2) badkamer met een ligbad waarin je kon douchen.

Kamer was netjes schoon, absoluut niets op aan te merken!

In de lobby, eetzaal en bij het zwembad is er gratis Wifi.

Voor de auto is er gratis parkeerruimte onder het hotel.

Wij vonden de bedden hard, maar zijn thuis ook wel verwend. We hadden het bed "verbouwd" en sliepen bovenop de dons. De schoonmaaksters hebben dit keurig aangehouden tijdens het verschonen van het bed :-)

Wij vonden het ontbijt uitstekend met verschillende soorten koffie, brood, eieren, ham kaas, jam, ontbijtgranen, yoghurts en vers fruit.

Het hotel claimt zelf 4 sterren en ik denk dat dat wel juist is. Al met al zijn we erg tevreden!

Teleurstellend

mfleers,
    19-8-2013

Wij hadden de mazzel op de tuin uit te kijken, maar onder ons keken ze uit op een blinde muur. Er waren ook heel veel kamers met uitzicht op de parkeergelegenheid. En daar word je niet gelukkig van.

De airco werkte niet, maakte wel herrie maar koelde niet. Klagen hielp niet.

Het ontbijt was netjes, niks mis mee.

Wat wel heel leuk was, was de boot-terminal waar we op uitkeken. Iedere keer waren we weer verbaasd over de hoeveelheid mensen die dagelijks gebruik maakt van de pont.

Madalena scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews