Furnas

Reviews over Furnas

puur natuur

R Kremer
    16-8-2014

erg leuke plaats met veel vulkanische activiteiten. diverse supermarktjes, men kan er pinnen, in de zelfde straat als de 2 supermarkten ( een spar en een particuliere supermarkt, diverse eet gelegenheden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

must see op São Miguel

Ronald
    22-8-2008

Prachtig midden in de natuur gelegen plaatsje. Het meer en de Calderas zijn een bezoek zeker waard. Enkele goede restaurantjes, met ook traditionele gerechten. Vanuit Furnas kun je prima het oostelijk deel van Sao Miguel verkennen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De plaats is nog echt puur!! De plaats is van de en de uit

Aad Holling& Andrea van Wieringen
    24-7-2007

De plaats is nog echt puur!! De plaats is van de eilandbewoners en de weinige rustige toeristen maken deel uit van het dagelijkse leven. Geen gelikte terassen of restaurantjes en winkeltjes. Het is zoals het is en zo zal het wel blijven en dat geldt voor het hele eiland. Ondanks dat deze plaats midden in het dorp geisers heeft en een grote botanische tuin met een natuurlijk warm groot ijzerhoudend bad. Blijft het karakter van de plaats rustig. Het motto is geniet van de natuur en rust en onthaast. Een heerlijk hotel waar we zaten, Het Terra Nostra, grote kamers op portugese wijze ingericht. (kleine bedden) Badkamer iets gedateerd maar altijd op en top schoon en dat geldt ook voor de kamers. Boek een kamer aan de tuinkant. Het eten is prima en bestaat uit een keuze menu. Keuze uit, 2 voorgerechten, 2 vis- en 2 vleesgerechten en 3 nagerechten en altijd keurig opgediend. De porties vlees of vis zijn enorm.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Furnas is een van de hoogtepunten van Sao Miquel

Jeroen
    8-7-2007

Furnas is een van de hoogtepunten van Sao Miquel. Een bijzondere omgeving. Een prachtig meer waar je een leuke wandeling omheen kunt maken. In Furnas zelf zijn twee toeristische hoogtepunten. De tuin van Terra nostra en de hete bronnen. Dit is allemaal niet te missen als je ter plaatse bent.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Furnas scoort een 7,7 uit 10, op basis van 7 reviews