Hotel Vila Gale Marina

7.8Goed

• Animatie

27 reviews over Hotel Vila Gale Marina

• 8Dimitri15-09-2016

Luxe hotel met goede voorzieningen!

Het hotel heeft uitzicht op de jachthaven. Mooie kamers, goede bedden, badkamer en service. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, vers en de bediening is erg goed. In het hotel is een binnen en buiten zwembad en zonder extra kosten is er ook een sauna en een jacuzzi beschikbaar. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

• 8Fam Geijsen29-07-2015

Voldeed aan de verwachting

gunstige ligging voor zowel het strand (3min) als de jachthaven (1min). De jachthaven met voornamelijk restaurantjes en qua grootte zo'n 2x zo groot als puerta banus (marbella), prijzen vergelijkbaar met Nederland, eerder goedkoper dan duurder. Strandtent , 2 bedjes met parasol €21 - €30, eten is goed en betaalbaar. Tevens iets verder op Puro beach club, echter niet echt levendig en pittige prijzen. 1e week van het verblijf zeer relaxed in het hotel, altijd wel plek bij het zwembad en gemoedelijke sfeer met vooral Engelse gasten (en wat Portugezen en handjevol Nederlanders). Animatie doet erg hun best om het kleine groepje kinderen (5jr - 12jr) te vermaken met diverse spelen zoals voetbal, volleybal, basketbal, sjoelen, verven etc. Hotel kan wel wat meer sfeer gebruiken, door bijvoorbeeld een ander soort entertainment aan te trekken voor de avondvulling en de zwembadbar wat later dicht te laten gaan (17.00u) en het er wat gezelliger te maken (recente muziek, happy hour.....).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Andre Heyman12-06-2013

Netjes en verzorgd hotel met ideale ligging.

Dit hotel is minder bekend bij Belgen, maar is een aanrader. Alles is er netjes en verzorgd. Het personeel is vriendelijk en het eten (half pension) is er lekker. Het is een ideale ligging en heeft een prachtig uitzicht op de haven. Een minpuntje op de kamer: er is geen legkast.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Jack20-01-2011

De moeite om terug te gaan .....

Een heerlijk hotel, vriendelijk personeel, mooi gelegen, we hadden uitzicht op Zee en op de Haven. Veel uitstapjes gemaakt van Albufeira t/m Sagres en alles wat daar tussen ligt. We hebben echt super genoten van alle mooie dingen om ons heen..... en jazeker terug gewwest zijn we al en terug gaan zullen we zeker ook nog en dan ook in hetzelfde dorp en hetzelfde hotel .....

Gereisd met partner in mei 2007

• 7Vannoord21-09-2010

Mooi strand, mooie omgeving, redelijke prijs

Vilamoura in Portugal is een mooie stad. Het ligt aan een baai bij een mooie jachthaven. Het wordt het st. Tropez van Portugal genoemd. Ons hotel (Vila Gale Marina) was zeer redelijk. Groot bed met een uitzicht over de jachthaven (zeezicht). Kan allemaal wat moderner, maar voor Portugeze begrippen zeer redelijk. Hotel lag op 5 min. lopen van strand en 5 min. lopen naar jachthaven waar winkeltjes, bars en restaurants zich bevinden. Wij verbleven op basis van ontbijt, en zijn s'middags en s'avonds iedere avond aan jachthaven gaan eten. Prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland. Strand was mooi, zandstrand. Je kan bedje met parosol huren, en er zitten ook een paar lekkere strand eettenten. Wij hadden in september nog mooi weer, ongeveer 30 graden.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Teunis en Heidi02-05-2010

Tegenvaller

Het is alweer een paar jaar geleden dat we in dit hotel zijn geweest. Maar het is niet een fijn hotel. De kamer was klein en verouderd, bedden met lakens en dekens bah. Zoals al beschreven veel engelsen met veel kabaal. Ons zie je hier nooit weer.

Gereisd met partner in januari 2006

• 3Fam. Narren26-08-2008

Wat een tegenvaller!

Een dure vakantie geboekt, maar het hotel heeft dit zeer zeker niet waargemaakt! Onbeschoft personeel wat ook amper Engels sprak. Door de bouw van het hotel waren maar een aantal ligbedden bij het zwembad de hele dag in de zon. In de brochure is het zwembad ook met een enorme groothoeklens genomen. Reserveren van ligbedden was niet toegestaan, maar werd door de (vooral Engelse) gasten toch gewoon gedaan. Daar werd niet tegen opgetreden, ondanks "dreigbrieven" op je hotelkamer. Kamers klein en slecht schoongemaakt. Alleen het eten was goed verzorgd. Dit hotel verdient niet de aanbveling van 4 sterren. En het blokhutje bij het zwembad, wat door moest gaan voor barretje, stelde al helemaal niets voor. Wie laat zich nu koffie en wijn in een plastic beker voorschotelen??

• 3velders20-08-2008

enorme tegenvaller!

Kleine, vieze kamers. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Onbeschoft personeel. Heel erg slecht bevallen

• 8Sara16-08-2008

aangename vakantie

Fijne vakantie gehad, inderdaad een hotel met veel engelsen maar dit was zeker niet storend. Mensen reserveerden de bedden zeer vroeg , terwijl dit duidelijk niet mocht. Er werden dan ook onmiddelijk maatregelen getroffen. Verder was de animatie wel goed. Goede ligging!

• 5A.J. de Veth - Schijven14-08-2008

zware tegenvaller

Slechte serrvice, hadden vertraging dus iets te laat voor avondeten, kregen niets anders aangeboden. Hoofdzakelijk engelse in hotel, deze waren zeer luidruchtig. Heeft ons verschillende keren onze nachtrust gekost. Ontbijt en Avond buffet eentonig en magertjes. 2Soorten warme groeten waarvan er 1 steevast worteltjes was 10 dagen lang. Personeel niet vriendelijk ( op 1 serveerster na) Bij afscheid half 7 ontbeten, bufeet was maar half gevuld. Bij uitchecken werd alleen de prijs van de kluishuur verteld een goede reis kon er niet af.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Vila Gale Marina info