Appartement Pinhal da Marina

Appartement Pinhal da Marina

8.4Fantastisch

Portugal, Algarve, Vilamoura

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 389p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

61 reviews over Appartement Pinhal da Marina

• 2019
    9Wil23-10-2019

Geweldige lokatie en appartement.

De accomodatie ligt in een rustige omgeving. Zowel het oude centrum als de haven zijn op loopafstand. Overal staan fietsen die je tegen een kleine vergoeding kunt gebruiken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Dirk Goeman07-09-2019

Rustgevend

Eerste indruk , receptie verouderde stijl . Daarna ons appartement wat zeer proper , nieuwe badkamer , eigenlijk alles dik in orde 👍

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ina31-08-2019

Mooie ligging,ruim, top service,geweldig

Hele leuke en vriendelijke ontvangst, mooi niet al te groot app. complex met op 2 verschillende plekken zwembaden. Ruim opgezet en leuke ontspanningsmogelijkheden voor kinderen zoals(voor ons van toepassing) tafeltennis, poolbiljart. Schoonmaak is TOP! We hadden een 2 kamer app. Het 2 persoonsbed in de slaapkamer was heel comfortabel, de uittrekbank in de kamer vonden we iets minder(ook omdat je niet op dezelfde hoogte ligt). Keuken is erg groot en er is in het app heel veel opbergruimte. Er is een trap naar een verdieping hoger maar wat je daar precies aan hebt??????? Het lijkt een 2 de terras, maar er staat niets(geen stoelen of parasol). 1 hele grote ergernis, wat betreft de gasten, is het claimen van de ligstoelen bij het zwembad. Dit gebeurde s ochtends en gedurende de hele dag eigenlijk. 1 x waren er van de 50 ligbedden 11 bezet door mensen en de rest door handdoeken gedurende tenminste 1,5 uur:( Dit doe je toch niet?).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marion van Olst03-08-2019

Resort prima.omgeving nooit meer

Het is een prachtig resort. Mooi gelegen in een groene wijk. Appartementen mooi en goed verzorgd. Fijn dat er 2 zwembaden waren. 1 was druk met kinderen en de andere veel rustiger. Villamoura is erg toeristisch en lelijk.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Wendy10-06-2019

Heerlijk gehad!

Heel vriendelijk personeel en geweldige service, netjes en schoon, geweldig voor kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Chantale24-04-2019

🏖Leuke week in april 🏖

Ruim opgezet complex. In april erg rustig en zwembad (2 stuks) aan de frisse kant. Ontvangst receptie netjes, ondanks dat ze eigenlijk dicht waren, toen wij aankwamen (20.30).

Wij hadden kamer 83/1 begane grond, groot overdekt terras met zitje en zicht op zwembad, ruim voor 3 personen. 1 slaapkamer 2 -persoons bed, 1 bed in de woonkamer. Grote keuken afwasmachine, strijkplank, eettafel, zitje met openbaarde/tv met veel zenders (handig voor koele avonden). Goede WiFi. Elke dag schoonmaak.

Minder leuk, erg gehorig (stoelen, toilet of badgebruik). Bedden beetje hard. Meubilair beetje oudbollig maar voldeed wel.

Naar de stad Vilamoura/Quarteira of strand flinke wandeling. Leuke winkeltjes, mooie haven met leuke restaurantjes en 2 grote stranden. Albufeira is met de bus goed bereikbaar (opstap bij BurgerKing) Wij hebben een mooie weeg gehad 🏖☀️🍽🍹. We komen graag nog een keer terug in Portugal maar dan richting Lagos of Lissabon

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Stephen10-04-2019

rustig,leuk verblijf. boven onze verwachtingen

goeie ligging,makkelijk bereikbaar,rustig in april.alles dichtbij.goeie uitval basis om portugal te verkennen

Gereisd met partner in april 2019

• 8Wim Patist13-02-2019

Totaal tevreden. Ook de huisvesting en schoonmaak.

Weet goed wat je wil: luieren en in zon liggen dan is Pinhal prima. Ik zie nu al mensen zwemmen in onverwarmd zwembad. Wil je veel wandelen dan is een auto en een goede wandelgids onontbeerlijk. Wij gebruiken een gids voor wandelingen langs kust en binnenlanden. Uitstekende aanwijzingen, ook in geplande tijd. Wij hebben 10 wandelingen gedaan. En als je niet te laat vertrekt kun je meestal eind middag nog ruim een uur in de zon liggen op je terras. Wat wil je nog meer. Wij hadden dan ook 12 dagen zon van 1 tot 15 februari.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Van iperen20-10-2018

Prachtig appartement

Prachtig appartement heel schoon dicht bij het zwembad stukje lopen naar het strand was allemaal prima! Enigste min punt is dat er niet iets van een parkwacht was, snachts veel last gehad van scheeuwende dronken nederlanders!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Jos19-10-2018

Uitstekende accommodatie en centrale locatie

Topvakantie! Het 1-kamer appartement is ruim en is volledig en zeer compleet ingericht. Prima bedden. Lekkere fauteuils, ligbedden en eettafel op balkon. Afstand naar de haven met vele restaurantjes is een kleine kilometer lopen. Op de accommodatie is een restaurant en bar, waar ontbijt (vooraf reserveren) en lunch/diner van goede kwaliteit beschikbaar zijn. Het park en de appartementen zijn erg schoon en worden heel goed onderhouden. Er zijn twee zwembaden en een kinderbad. Vilamoura bestaat nagenoeg geheel uit een jachthaven en hotels en resorts. De prijzen in restaurants liggen iets hoger dan in andere delen van de Algarve. Afgezien van restaurants, jachthaven en resorts heeft Vilamoura weinig te bieden, voor het verkennen van de Algarve is het een prima uitvalsbasis. Strand aan de westkant is prachtig en beslist ook een wandeling waard!

Gereisd met partner in oktober 2018

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden