Vakantiepark Aquashow Park

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer vakantieparkinfo

Aquashow Park in Portugal is een vakantiepark en hotel in één. Het gehele hotel is erg modern. Bij het hotel vind je een zwembad om verkoeling te zoeken of te zonnen. Voor echte waterpret kun je terecht bij het naastgelegen aquapark. Aquashow Park ligt in de Algarve. Bezoek Faro, je staat er met de taxi of de bus in 20 minuten.

14 reviews over Vakantiepark Aquashow Park

• 2018
    8Annet Abbingh07-08-2018

Een echte aanrader!

Mooi hotel, mooie kamers met airco, heel belangrijk. Vriendelijk personeel. Zwembad bij t hotel is heerlijk voor verkoeling. En t aquapark op loopafstand, top! Misschien een aparte ingang voor hotelbezoekers die naar bet aquapark willen gaan. Eten in t hotel was goed, redelijke variatie. Al met al een prettig verblijf gehad in t hotel.

• 9Activiteiten

• 2017
    8Fam. Schreiber03-09-2017

Supergaaf!

Hotel is heel erg mooi. Kamers zijn modern en schoon. We hadden een extra bed op de kamer voor mijn dochter, kon prima. Mooi uitzicht vanaf de 4e verdieping op het Aquashow park. Vriendelijk personeel. Wat we een beetje jammer vonden is dat we niet makkelijk naar het strand konden gaan. 's Morgens reed er een shuttlebus naar het strand maar terug moest jezelf uitzoeken. Drankjes in t hotel waren best duur, voor een blikje fris vragen ze 2 euro. we hadden halfpension en t eten was prima voor elkaar. Voor iedereen was er wel wat. Zwembad bij t hotel was prima, voldoende ligbedden en geen gedrang 's morgensvroeg om er 1tje te bemachtigen. Al met al hebben wij ons prima vermaakt en vonden t een top vakantie!

• Oude reviews

8everd15-05-2016

fantastich

ik vond echt alles goed aan het waterpark,het park is echt leuk voor kinderen onder de elf en boven de elf,als kind verveel je je nooit daar er is altijd iets leuks te doen voor de kinderen ik geef deze park een dikke 10 zeker de moeite waard om het park te bezoeken

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten

• 9Anja25-07-2015

Vriendelijk personeel, heel lekker eten.

• 10Eetgelegenheden

• 6Swart0120-08-2014

Aardig hotel met leuk waterpark

Dit hotel is vrij nieuw. De ligging is beroerd, want er is weinig te doen in de directe omgeving. Er zijn enkele restaurantjes op loopafstand. Verder rijd er een lokale bus (tussen Loule en Quarteira) langs waarvan je de dienstregeling vooraf goed moet bestuderen om er optimaal gebruik van te kunnen maken. Een auto huren of een taxi bestellen zijn de andere opties. Een supermarkt is niet aanwezig in de directe omgeving. Hiervoor zijn wij naar Quarteira gegaan met de bus. Hotel: vrij nieuw. Bewegwijzering in het hotel zeer slecht. In en buiten het trappenhuis is geen etage aanduiding te lezen. Bij brand weet je dus niet waar je bent. Zeer slechte hygiëne bij de bar van het buitenzwembad, de tegelvloer ligt vol viezigheid waar men zonder schoenen doorheen loopt. Diverse keren dit aangegeven aan de receptie, wordt kennelijk niets mee gedaan. Binnenzwembad: veel chloor aanwezig !!! Geen toezicht bij zwembad. Prijzen restaurant te hoog in verhouding tot het geleverde. Geen kranten te koop

• 5Onderkomen

• 10EVC09-07-2014

supervakantie gehad!

Zeer modern en net hotel, absoluut niets aan te merken op de kamers. Familiekamers zijn met 2 aparte kamers met interne deur.

Bijna elke dag naar het waterpark gegaan, verveling heeft geen moment toegeslagen bij de kinderen: zij hadden de tijd van hun leven! In september was het tijdens de week heel rustig in het aquapark, weekends heel druk.

Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

• 8jan64nl26-08-2013

Hotel heel goed, aquapark veel te druk

Heel mooi hotel met ruime, schone en keurige kamers. Het is ook vrij kleinschalig wat de gezelligheid ten goede komt. Warm eten in het hotel is niet meer dan snacks (patat, hamburger, pizza). Het ontbijt niet meer dan voldoende. Fruit was alleen meloen en soms ananas. Restaurantje op 500 meter afstand is beter. Personeel is zeer bereidwillig en spreekt Engels. Er zijn voldoende stoelen bij het hotel, maar te weinig parasols. Helaas ook hier handdoekje leggen. De 2e lift was nog steeds kapot. Het lijkt er dus op dat ze standaard 1 lift in gebruik hebben. Zelfs als het druk is, is dat niet zo'n probleem. Soms even de (keurige) trap gebruiken. Het Aquapark is erg leuk maar vanaf ca. 12 uur veel te druk. 15+ minuten wachten voor 3 seconden glijden. Misschien dat dit niet het geval is buiten augustus, maar dat weet ik niet. Het zwembad bij het hotel is niet groot, maar voldoende. Er is nagenoeg geen toezicht, maar dat is geen probleem als je je kinderen in de gaten houdt.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 9wendy17-08-2013

super hotel en park

3 weken aquashow hotel en park. kamers prachtig, en superschoon. elke dag schone handdoeken en 1x in de week schone lakens. mooi uitzicht vanaf de kamers, of zwembad uitzicht, of aquapark. hotel erg duur €3,50 slush puppie, €3,50 fles water enz. tip ga naar de supermarkt met bus/taxi en sla in... je hebt een koelkast op de kamer!!!om 09.00 vertrekt het (enige) busje van het hotel naar quarteira, en om 16.30 terug. dit is bar weinig. stadsbus stopt voor het hotel om het uur!! niet veel in omgeving, twee restaurants op loopafstand. waarbij os augustinhos het wint qua eten.eerste supermarkt is na 45 minuten lopen.. huur een auto, dat is hier een aanrader!! vilamoura is dichtbij en is " klein monaco" ook erg duur € 5,00 milkshake op terras, maar boten waar je versteld van staat in de haven. leuk om te zien! Quarteira daar en tegen is erg leuk om te shoppen en ook dichtbij! Albufeira half uur met bus, prachtig oud portugal, en de zigeuner markten in loule en quarteira super!

• 6Eetgelegenheden

• 9van eeckhoutte-huyghe26-07-2013

eigentijdse supervakantie

Het Aquashow Park Hotel is een dynamisch designhotel met professioneel onthaal en goede service. De kamers zijn van "Skandinavische" lay-out en zeer net en aantrekkelijk plus goed gekoeld. Het hele gebouw zit mooi ineen, knappe door- en uitzichten. Ruime nette zwembaden. De dagelikse bus naar de stranden is een goede compensatie voor de inlandse ligging. Het Aquapark naast het hotel is een verademing bij hitte en verrassend groot en veelzijdig. Op het avondbuffet wordt vreemd genoeg bespaard (recyclage van taarten, van fruit,..) : een beetje betere kwaliteit kan toch geen zo'n grote meerkost zijn voor een nieuw hotel waarin zo is geïnvesteerd en dat zijn reputatie verder moet waarmaken. De oostelijke Algarve is een mooie streek met weinig monumenten maar een gezellige sfeer en zeer mooie stranden bvb Vilamoura of Praia da Marinha.

Familie

• 8Meijer02-09-2012

Modern hotel en leuk waterpark

Van 17 t/m 31 aug. 2012 in dit hotel geweest. Jammer dat het hotel buiten het centrum ligt. In de omgeving zijn geen terrasjes te vinden. Een auto is aan te bevelen, anders gaat de verveling toeslaan. 's Avonds was er niet veel te doen. Tijdens ons verblijf was er 4x een goochelaar, 1 dansgroep uit Spanje en 1 uit Roemenië. Ook 2x Salsa dansles. Voor de rest niets. Het ontbijt was prima. Lunch gemiddelde prijs (broodje tonijn met friet € 5,95) en diner te duur en niet te eten. Boek dus geen HP maar ga buiten het hotel eten bij Os aGostinhos, prima restaurant en niet duur (500 meter rechts van het hotel). Koffie € 2,50 en frisdrank (Sumo) € 2,80. Koop je frisdrank buiten het hotel om je koelkast te vullen, want dat is veel goedkoper! Supermarkt (Pingo Doce) in Quarteira (30 minuten lopen vanaf hotel en 5 minuten met de bus). Waterpark was super. Doordeweeks heel druk en in het weekend heel rustig! Al met al een leuke vakantie gehad. Toch volgend jaar naar een ander hotel

• 8Onderkomen

3 tips over Vakantiepark Aquashow Park

• jan64nl, 26-08-2013

Huur een auto. Zorg dat je om 10 uur voor de deur staat bij het Aquapark. Je mag via een afzonderlijke ingang naar binnen en je hoeft niet aan te sluiten bij de rij van 100+ meter. Wil je niet de hele dag in de zon zitten zorg dan voor een eigen parasol. Bezoek ook de dierenshows in het Aquapark. Die zijn leuk en niet te druk. Drank etc. kan je tegen normale prijzen krijgen bij een supermarktje in Quarteira (Pingo Doce). Er is ook een Lidl maar die was duurder.

• Swart01, 20-08-2014

Je kan handdoeken huren bij de receptie voor € 2,00 p. stuk. Kan handig zijn op de dag van vertrek wanneer je alles al ingepakt hebt en je wilt nog even naar het Aquapark of zwembad.

• Swart01, 20-08-2014

Geef het personeel een cursus horeca Engels !! Diner: matige keuze. Bijna alles wordt door patat begeleid. Groente zeer matig (bestel zelf een salade bij). Vlees en vis goed.

1 vraag over Vakantiepark Aquashow Park

• Annelies van Dijk, 22-09-2016

Graag informatie voor rechtstreeks boeken

Wij zouden graag rechtstreeks willen boeken willen boeken van 14 oktober tot 29 oktober voor 2 volwassenen en 1 kind van 5 jaar

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportVissen