Quarteira

We hebben een aantal aanbieders voor Quarteira voor je op een rij gezet:

vakanties Quarteira

We hebben een aantal aanbieders voor Quarteira voor je op een rij gezet:

Reviews over Quarteira

heerlijk Portugees dorp met weinig toerisme

Rose de Raay,
    13-4-2017

Hier voel je je nog samen met de Portugezen, leuke winkels,fantastische visafslag en dus dagelijks verse vis, vriendelijke mensen, dagelijks markt voor groenten en fruit en heelijke bakker/banketbakker aan de boulevard. Plek om jaarlijks terug te komen

Gereisd met partner in januari 2017

Voor als je rust zoekt

Aafossie,
    27-9-2015

Niet druk meer in september maar alles nog open. Stranden prachtig, boulevard mooi. gelachen om de fitness mogelijkheden die ook druk in gebruik waren. Ene tentje is beter dan het andere maar gewoon goed kijken naar de aankleding en niet voor een dubbeltje een 3gangen menu willen hebben. Loop eens naar Vilamoura om het verschil op te merken! Ik was 1 week alleen in Quarteira en 1 week met man in Vilamoura en dat was precies de goede verdeling. Strandbedden met parasol vanaf 8 euro, hoe dichter op de zee hoe duurder. En met een free wifi code :-) Zoals meerdere mensen schrijven, weinig cultuur maar waar aan de Algarve vind je dat wel?

Gereisd alleenreizend in september 2015

top 5 die je moet gezien hebben in de rots-algarve

kurt clarisse,
    21-7-2014

mooie rotskusten zoals ; praia da Marinha - Ponta de Piedade (Lagos) bijzondere plek ; einde van de wereld in Sagres en Cabo de St Vicente vergezichten vanaf Foia (900m) jachthaven van Vilamoura toeristische drukte in het oude Albufeira St Lourenzo kerkje in Almansil en bottenkapelletje in Faro. binnenland : Silves is mooi stadje (authentiek) vermijd autosnelweg ivm omslachtige manier om tol te betalen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een typische (erg toeristische) strandbestemming

Mats Klein Breteler,
    21-9-2013

Quarteira heeft mooie stranden langs een mooi opgezette boulevard lopen, maar is volledig opgezet voor het toerisme. Cultuur hoef je hier dus niet te verwachten.Verder lijkt het vooral op families te zijn gericht (waarschijnlijk om zich af te zetten tegen het vlakbij gelegen Albufeira) en is er eigenlijk geen nachtleven. De mogelijkheden voor eten zijn ook erg gelimiteerd in het centrum, voor 'local food' moet je echt een stuk het centrum uit.

De stranden lopen langs de hele kust door en zijn ook waar ze niet langs de boulevard lopen van nature erg mooi. Bij eb kan je tientallen meters het water in lopen terwijl het niet hoger dan je middel komt, bij vloed sta je met 5 meter al met het water tot aan je middel.

Gereisd met partner in augustus 2013

veel restaurantjes en wat winkeltjes. Geen disco

brammeerman,
    20-9-2013

Als je van rust houd. Dus geen disco's, maar wel van lekker uit eten is dit een prima locatie. Stranden zijn schoon en mooi. Je kan er nog goedkoop uit eten, maar het is wel oppassen. Restaurant om de hoek bij het hotel serveert een duurder menu dan besteld en een biertje kost er twee keer zoveel als elders.

Gereisd met partner in september 2013
Quarteira scoort een 8,6 uit 10, op basis van 91 reviews