Aparthotel Presidente

91 reviews over Aparthotel Presidente in het Nederlands

Toppie

van Rijsbergen
13-3-2019

Komen hier al jaren. Fijn personeel en goede ligging.

Fijne vakantie

Van Delft
31-10-2018

Mooie plek met prachtig rots strand Hotelppartementen wat verouderd maar heel schoon en werd tijdens ons verblijf ook regelmatig schoon gemaakt Vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

leuk en het is voor herhaling vatbaar

m.toekoen
29-10-2018

in cijfers uitgedrukt: appartement: 7 personeel: 7 ligging: 9 zwembad: 7 bar: 7

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

We komen graag terug

Mieke
26-10-2018

Fijn hotel met uitzicht op zee (op verzoek), schone en ruime kamers, keuken en badkamer. Vriendelijke receptiemedewerkers en goed ontbijt. Wij waren voor de tweede maal in dit hotel ivm goede ervaringen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

een mooie herinnering aan een prachtig plekje

nelleke
24-10-2018

De ligging is prachtig en de service zeer goed. Het eten is echter slecht en duur. Ik heb er een keer gegeten en daar na echt niet meer. In de omgeving zijn meerdere mogelijkheden om voor een prettige prijs lekker te eten. De appartementen zijn zeer basic maar wel schoon en bij de supermarkt beneden kun je goede broodjes halen voor het ontbijt en ook nog wat andere etenswaren en strandspullen. Omdat ik wat ouder ben zal ik niet meer terug gaan. De transfer is best lang en als het geregend heeft zijn de stoepen nogal glibberig en dat is voor mij te lastig. Als je geld wil pinnen let dan goed op; bij de atm apparaten (geel) betaal je 2,95 bij elke opname. De wit/grijze apparaten rekenen niets maar zijn lastig te vinden. Verder vind ik het een mooie omgeving waar voor iedereen wel valt te genieten.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was ver boven verwachting!

N. Spitse
21-10-2018

Neem een transfer naar het hotel, dat is zeer goed geregeld

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed te doen alleen beetje gehorig

Bas
26-8-2018

Prima apparrement goede bedden en kookplaat was prima om zelf te koken. De wiffi was 10 euro per toestel per week valt dus wel mee. Je kunt beter zelf ontbijt maken in winkel onde app broodjes halen lekker vers en bij supermark vleeswaren en dergelijje halen en lekker op balkon nutigen. App vlak bij strand ja 88 treden maar strand is geweldig . Enige nadeel aan appatement is dat het erg gehorig is als mensen boven je douchen op wc doorspoelen hoor je dat of net meubilair schuiven of deuren dicht doen maar ja in een stacaravan hoor je ook alles op de camping. Tip wel auto huren om de mooie plekken van de algarve te zien Zwembad is klein ja maar is voor een uurtje prima rest naar strand. Boukevard op loopafstand met div. Restaurantjes

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Teleurstellend

De Bruijn
28-7-2018

3e keer Algarve en dit verblijf was zeer teleurstellend. Het verblijf ligt in Portimão, Praia da Rocha is de naam van het strand. Wegen naar appartement altijd zeer druk, net als de stranden op loopafstand. Appartement (3kmr) zeer klein, zeer gedateerd en echt koken in je keuken kan je vergeten. Inventaris was verre van compleet en de kookplaat voor de helft kapot. Zwembad niet geschikt voor kinderen zonder zwemdiploma, geen kinderbad aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima appartement

Henk & Gonnie
30-5-2018

Appartement prima, de bedden liggen perfect, volledige inventaris en grote koelkast met vriesvak. De badkamer zag er ook prima en schoon uit. Vanuit appartement met groot balkon keken wij op zee. Zaten dus goed. (Begreep van andere gasten dat hun uitzicht minder was met veel schaduw.)

De afstand naar het dorp Praia da Rocha is prima te doen in nog geen 15 minuten lopen. Richting Praia do Vau is via een deels hellende weg goed te bereiken (ongeveer 500 meter ) vanaf hotel.

Uitstekend voor ons. Ga er zeker nogmaals naar toe

Hans Moolhuijzen
      23-5-2018

Het hotel is ietwat gedateerd, maar de kamers zijn schoon en ruim. Bedden waren uitstekend. 1x per 2 dagen schone handdoeken en elke dag wordt de kamer schoongemaakt, het bed opgemaakt etc. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging van dit hotel is uitstekend tov Praia Rocha, de stranden, restaurantjes etc.

Gereisd Met partner in mei 2018

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
      • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Presidente in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Presidente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.