Appartement Quinta do Mar da Luz

Portugal, Algarve, Praia da Luz

7.5Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta do Mar da Luz voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Rust en ruimte bij Appartement Quinta do Mar da Luz in Portugal. De zwembaden hier vind je in de tuin met tropische uitstraling. Het ontbijt is zeer uitgebreid en divers. Voor wie er op uit wil is een auto een must. Burgau en Luz zijn nog wel lopend te bereiken. Bezoek zeker de kust met haar indrukwekkende kliffen en ga een eind wandelen.

37 reviews over Appartement Quinta do Mar da Luz

• 7Tine22-02-2020

Heerlijk verblijf gehad.

Heerlijk appartementen complex in Portugese stijl. Verwacht hier geen luxe, maar alles is wel netjes verzorgt. Vriendelijk personeel, kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Ontbijt buffet is niet overdadig, maar wel lekker en voldoende. In de omgeving is voldoende te doen en te zien. Vanaf het appartement is het 5 minuten wandelen voor prachtige htige uitzichten over de zee en de kust van de Algarve.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    7Rob16-10-2019

Prima verblijf voor gebiedsverkenning.

De eerder gelezen kreet "rustiek" is terecht. Het oogt wat oud. De opvang was perfect. In eerste aanleg kregen we een appartement waarbij voor het slaapgedeelte een trap moest worden beklommen. Gezien de knieproblemen van mijn vrouw was dit niet ideaal. Dit direct gemeld en binnen een kwartier hadden we een gelijkvloerse upgrade (iets bijbetalen). Enige nadeel in dit appartement was het smalle tweepersoonsbed. Dat was voor ons echt te smal. Ontbijtvoorziening is prima (oké, brood is niet echt je van het, maar de rest is uitstekend) met o.a. twee prima koffiemachine's. Het complex is keurig onderhouden. Schoonmaak prima. Wil je wat meer dan alleen rond het zwembad hangen, dan is een huurauto inderdaad een must. Als je die hebt, blijf dan vooral niet alleen bij de kust (wordt aardig commercieel) maar trek vooral eens iets naar het noorden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jum &Patricia16-09-2019

Goed verblijf

We zaten in het nieuwere gedeelte van het complex. De kamer was prima en schoon. Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen. Maar wij hebben genoten en veel uitstapjes gedaan.

Gereisd met partner in september 2019

• 8D.08-08-2019

Prima verblijf

Accommodaties liggen verspreid over het park. Alles is parkachtig aangelegd. Kamer 405 lag aan het (koude) zwembad. Bedden waren voldoende. Badkamer was in orde, wel douchen in bad, maar dit was voor ons niet storend. Dagelijkse schoonmaak. Airco koelde niet goed, maar door de lagere temperaturen 's avonds was dit niet erg. Op de begane grond wel oppassen met mieren. We moesten een stukje lopen voor het ontbijt, maar geen probleem. Ontbijt was goed (diverse broodjes, kaas, vleeswaren, ei, bacon, tomaat, groentes, koekjes, fruit, yoghurt, muesli e.d., koffie, thee, sap) en werd tot het eind toe aangevuld. Verder geen mogelijkheden tot eten (lunch/diner) dus daarvoor moet je op pad. Mede daarom is een huurauto erg prettig. Binnen 5 minuten ben je in Burgau en binnen 10 min. in Luz. 's Avonds was het best fris (lees: vest + lange broek aan). Dit hadden wij eind juli niet helemaal verwacht. Personeel was aardig en wilde graag helpen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Fam. Kielen08-08-2018

Fantastische accomodatie

Bij aankomst was er een probleem met het appartement, doordat er een lekkage was geweest. Er werden ons hierop 2 opties aangeboden. 1 We konden een groter huisje verkrijgen op een ander park van dezelfde eigenaar, of 2 we sliepen 1 nacht op een andere kamer, en zouden daarna een groter appartement krijgen met de gehele periode gratis ontbijt. Wij hebben optie 2 gekozen. Tevens, omdat het wat langer duurde kregen we een gratis een zeer uitgebreide lunch. De volledige accommodatie werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en wordt tot het einde constant aangevuld. Het personeel is zeer vriendelijk, en doet er alles aan om je verblijf er zo geweldig mogelijk te maken. Niets is te veel. de tuin is mooi en voorzien van rustige zwembaden. Tevens hebben ze er sinds kort een restaurant bij, waar je voor een schappelijke prijs kunt genieten van oma's keuken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Paul de Vries06-07-2018

Fraai gelegen complex met wat kanttekeningen

Fraai en zeer rustig gelegen complex in tropische tuinen. Wel ver van leuke dorpjes om te eten en/of een terrasje te pakken. Accomodaties zelf wel enigszins verouderd (noemt men "rustiek") en dat zou aangepakt moeten worden. Goed werkende A/C. Uitstekend en veelomvattend ontbijt. Zeer vriendelijk en deskundig personeel wat ook echt meedenkt met de klant.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Johan01-09-2017

Gewoon goed!

Mooi rustig gelegen park, met uitstekend ontbijt en vriendelijk behulpzaam, Engels sprekend personeel. Het park bestaat uit 3 clusters, wij zaten voor ons gevoel in een uithoek, maar in de praktijk viel het mee, met een paar minuten lopen waren we in de ontbijt gelegenheid. Bij de bar/receptie is de WiFi, wel slim van ze, neem je wellicht wat te drinken! Ook een goede gelegenheid om andere bezoekers te ontmoeten, je kan er prima zitten op de veranda. Vele bezoekers hebben erg moeten zoeken om het te vinden, wij hadden op de website de coordinaten op de navigatie gezet, we werden voor de deur afgezet. Wij vonden de stranden aan de westkust het meest imponerend, golven en hoge kliffen schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Scholtens21-05-2017

Prachtige locatie!

Wanneer je rust en ruimte zoekt en van de natuur houdt ben je hier helemaal op je plek. We hadden appartement 808 wat je een prachtig uitzicht oplevert over de Atlantische Oceaan. Het appartement was eenvoudig ingericht met harde stoelen en een bank waar je niet echt lekker op kunt zitten. Het bed in onze appartement was voor ons prima. Heerlijk geslapen. ( 2 eenspersoonbedden, tegen elkaar aangezet ) Douchen moest terwijl je staat in de badkuip, maar op de douche zelf is niets aan te merken. Het personeel is erg vriendelijk, gastvrij en zeer behulpzaam. Het ontbijt is onvoorstelbaar goed. Het appartement word 5x per week schoongemaakt. Enig minpunt is dat je er niet kunt dineren.Daarvoor moet je naar Burgau, Luz of eventueel Lagos. Burgau en en Luz kun je lopend doen ( 1,5 tot 3 km ). Een auto erbij is geen overbodige luxe. Het complex ligt een beetje afgelegen en het appartement is gehorig.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dirk30-03-2017

Gewoon goed,vriendelijk personeel.mooie tuin en je loopt in 2 min naar de kliffen voor een prachtig uitzicht.Wij hadden los staand huisje,erg prettig.Auto heb je wel nodig.Ontbijt was heel erg goed en er ontbrak ons aan niets..

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Yvonne21-03-2017

Helemaal Top, super!

Als je van de natuur houd en rust ben je hier zeker op je plek. Gastvrije mensen en niets te veel als je slecht ter been bent. Een prachtige tropische tuin. Leuke dorpjes op 1,5 km afstand waar nog niet het massa toerisme komt.Het echte Portugal. Een ontbijt voor maar 7 euro en zoveel keus.Een auto is zeker aan te raden, maar ook daar kunnen ze voor zorgen.Wandelen op de kliffen met magnifieke uitzichten. In Sagres met zee biologen op zoek naar dolfijnen.Het oude Lagos met aan de kust Ponte da piedade, de bergen in naar Monchique, Cabo de Sao Vicente, de kust bij Carrapateira. Te veel te zien en te doen in 1 vakantie. Veel dank aan Quinta do Mar da Luz.

Alleen gereisd in maart 2017

Appartement Quinta do Mar da Luz info