Sorteren

Reviews over Olhão

Jeannet
    8-8-2018

Olhão is een authentiek vissersstadje. Met een compact centrum. Vanuit de haven gaan veerdiensten naar twee eilanden. Alwaar prachtige stranden. In de wintermaanden waan je je in het voorjaar. Bloemen bloeien en vogels nestelen en kwetteren. In de avond is het wat frisser. Veel campers doen dit stadje aan. Vanuit hier kun je prachtig fietsen. In het gebied Ria de Formisa ligt een fietspad wat dwars door de zoutpamnen gaat. Flamingo's weten ook dat het goed toeven is daar.

Met de trein kom je gemakkelijk in andere plaatsen en de fiets mag gratis mee. Heb je een auto dan kun je ook eens afzakken naar het westen. Ook daar vele mooie stadjes en dorpjes achter fraaie gele rotspartijen.

In Olhão zijn verschillende koffiedrink gelegenheden. Daar hoort wat lekkers bij.

Het fijne is dat het ook nog betaalbaar is. Dat geldt ook voor de verse vis. Die haal jezelf in de oude markthallen of je gaat naar een restaurant aan de boulevard.

Fantastisch!! ☀️

Ida Zwart
    7-8-2018

Het was een heerlijke temperatuur, we zaten in een appartement, super mooi en schoon! Veel gezien, we hadden auto tot onze beschikking en het eten is goed en niet duur! Echt een aanrader!

mooi uitzicht over de zee en boten die daar lagen

corry
    20-7-2018

een super hotel in Olhao goed eten en mooie kamer . Fijne mensen in het hotel en heel vriendelijk .

heerlijk stadje aan zee met geweldige restaurants

rene swaanen
    16-11-2017

leuke restaurantjes en mogelijkheid van boottochtjes naar fantastische eilandjes

klein maar mooi stadje

llj
    31-8-2017

Nog veel typische huizen en mooie gevels

Grote overdekte markt groenten en vis

Promenade

Goede restaurantjes

Goedkope tijd is voorbij !

Olhão scoort een 8,1 uit 10, op basis van 68 reviews