Sorteren

Reviews over Olhão

heerlijk stadje aan zee met geweldige restaurants

rene swaanen
    16-11-2017
    leuke restaurantjes en mogelijkheid van boottochtjes naar fantastische eilandjes

klein maar mooi stadje

llj
    31-8-2017

Nog veel typische huizen en mooie gevels

Grote overdekte markt groenten en vis

Promenade

Goede restaurantjes

Goedkope tijd is voorbij !

geweldig hotel, echter weinig entertainment.

cees pieters
    19-5-2017
    olhoe is een kleine gezellig stad alhoewel je dat aan de zeezijde niet zou zeggen, geen strand, lagune, mooie kleine haven met een visafslag waar je al vroeg in de ochtend vis kunt kopen. goede restaurantjes vooral voor vis liefhebbers.

Fantastische plek en stranden

fam. pro
    9-5-2017
    Ga op zee safari met lokaal bureau op zoek naar zeepaardjes. Snorkels in de boot aanwezig. De eigenaar van is geboren en getogen op het eiland Ilha Culatra en weet alles over Rio Formosa. Heel leuk om te doen.

Leuke plaats, mooie omgeving!

TinekeL
    21-2-2017
    Olhao is een gezellige plaats met voldoende restaurants om heerlijk en goedkoop te eten. Het is bijzonder om met de veerboot of een andere boot naar 1 van de eilandjes te varen waar prachtige, rustige stranden zijn. De inwoners zijn vriendelijk. Ook leuk zijn de vis- en groentehal. Hier zijn vlg mij echt alle soorten vis te koop. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.
Olhão scoort een 8,2 uit 10, op basis van 64 reviews