Reviews over Olhão

Supercallifragilusticexpiallidotious!

Jeanette Harmsen,
    18-11-2018

Wat een heerlijk relaxweekend! Een prachtig huis, lekker zwembad en goed verzorgd door Rob en Peter. Zeer aan te raden!!

Een grandioos verblijf, voor herhaling vatbaar.

Ina de Rijk,
    9-11-2018

5 onvergetelijke dagen in een Portugese villa. Buitengewoon hartelijke gastheren die met hun tips ons gewezen hebben op interessante bezienswaardigheden in de omgeven. Het was ook heerlijk toeven in de prachtige tuin en aan het zwembad. Winkelen konden we in Olhão. Het ontbijt was iedere ochtend weer een feest.

Mooie omgeving en een voortreffelijke B&B met vrie

Damie,
    8-11-2018

Wat er in de omgeving is te zien

Fantastisch.

Willem en Frances,
    6-11-2018

Wij hebben deelgenomen aan de walking-relax week die door The White House was georganiseerd. Mooie wandelingen geleid door een fijne Portugese Engels sprekende gids gecombineerd met een leuke tapas & wijn proef avond in Olhao. We hebben zo'n perfecte en gezellige week gehad, echt helemaal uit de sleur. Elke ochtend een geweldig ontbijt ook een aantal malen hebben Rob en Peter het diner geserveerd, dat was ook van grote klasse met altijd verse etenswaren bereid. Wil hier ook nog opmerken dat het in The White House ook echt schoon is, niet onbelangrijk. Ligging is perfect, prachtige omgeving en maar 15 minuten van het vliegveld. Van daar uit kun je prima de Algarve ontdekken. Ook moet ik nog noemen de behulpzaamheid van Rob en Peter met allerlei info en tips, echt perfect! Heren, ga zo door!

Genieten in de Algarve in heerlijke “White house”

Pieter Jeekel,
    21-10-2018

Grandioze locatie in een prachtige omgeving, super gastheren en een goddelijk ontbijt.

Olhão scoort een 8,1 uit 10, op basis van 72 reviews