• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Moncarapacho

Reviews over Moncarapacho

Gezellige plaats met leuke restaurantjes.

Lenie en Con van der Niet
    23-10-2017

We waren hier voor de derde keer en het verveelt ons nog niet.

Er zijn voldoende voorzieningen en van hier uit ben je heel snel aan het strand van Fuseta of Barril.

Via de snelweg A22 zit je zo in Tavira of Albufeira en steden als Silves en Loulè zijn ook binnen een half uur bereikbaar.

In de omgeving is voldoende te doen.

Jolanda
    15-9-2017

In Moncarapacho zijn goede restaurants en een leuke bakker (iets aan de rand) waar je lekkere dingen kunt kopen. De herenkapper is een aanrader, goed en gezellig en fan van Excelsior.

Leuk Portugees plaatsje

J.Koning
    25-6-2017

Moncarapacho is een gezellig, echt Portugees, niet erg toeristisch dorp.

Er is een museum, en een pottenbakkerij, waar de echte zuid Portugese schoorstenen worden gemaakt.

Er is voldoende keus uit verscheidene leuke en prima restaurantjes met fijne terrasjes. Ook zijn er een aantal supermarkten.

Elke week is er markt in de markthal.

In de directe omgeving zijn meerdere leuke dorpen en een prachtig natuurgebied, Ria Formosa te vinden.

rustige omgeving, prachtige stranden,leuke steden

W
    9-5-2017

Portugezen zijn zeer vriendelijk. Boodschappen erg goedkoop. Uit eten goedkoop. Omgeving mooi.

Wegen slecht. De tijd heeft hier stilgestaan, waardoor je blij mag zijn dat het in Nederland allemaal heel goed is geregeld.

Leuk dorpje in ongerepte natuur!

Anna
    4-5-2017

Leuk klein dorpje met genoeg voorzieningen. Verschillende restaurantjes waar je heel goed en goedkoop kan eten! Dicht bij de Zee en op 20 minuten rijden van Faro!

Moncarapacho scoort een 8,1 uit 10, op basis van 157 reviews