Moncarapacho

Reviews over Moncarapacho

Rustig

Wia Oost,
    5-9-2018

Moncarapacho viel ons tegen. Het was er te rustig, op zaterdagavond was het lastig een restaurant te vinden wat open was. Uiteindelijk wel bij restaurant Antonio terecht gekomen wat echt een voortreffelijk restaurant is. Verder vonden wij het een doods dorpje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellige plaats met leuke restaurantjes.

Lenie en Con van der Niet,
    23-10-2017

We waren hier voor de derde keer en het verveelt ons nog niet.

Er zijn voldoende voorzieningen en van hier uit ben je heel snel aan het strand van Fuseta of Barril.

Via de snelweg A22 zit je zo in Tavira of Albufeira en steden als Silves en Loulè zijn ook binnen een half uur bereikbaar.

Gereisd met partner in september 2017

Leuk Portugees plaatsje

J.Koning,
    25-6-2017

Moncarapacho is een gezellig, echt Portugees, niet erg toeristisch dorp.

Er is een museum, en een pottenbakkerij, waar de echte zuid Portugese schoorstenen worden gemaakt.

Er is voldoende keus uit verscheidene leuke en prima restaurantjes met fijne terrasjes. Ook zijn er een aantal supermarkten.

Elke week is er markt in de markthal.

In de directe omgeving zijn meerdere leuke dorpen en een prachtig natuurgebied, Ria Formosa te vinden.

Gereisd met partner in mei 2017

rustige omgeving, prachtige stranden,leuke steden

W,
    9-5-2017

Portugezen zijn zeer vriendelijk. Boodschappen erg goedkoop. Uit eten goedkoop. Omgeving mooi.

Wegen slecht. De tijd heeft hier stilgestaan, waardoor je blij mag zijn dat het in Nederland allemaal heel goed is geregeld.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk ,geen massatoerisme !

Netty Nijhuis,
    12-1-2017

De kleine dorpjes,prachtige natuur ,oa,de RIO Formoso een 60 km lange gordel van eilandjes en een lagune ,met vele vogels .

Olhao met zijn grote vishal en vele restaurantjes met veel verse vis op 7km van Moncarapacho

Gereisd met vrienden in juni 2016
Moncarapacho scoort een 7,2 uit 10, op basis van 158 reviews