vakanties Moncarapacho

Reviews over Moncarapacho

Ook voor de 4e keer Heerlijk!!!

Frank Mirella Ferris en Mink,
    11-12-2018

Voor het eerst met zijn vieren in ons geliefde Portugal. Een andere maand en een andere samenstelling en dit keer met onze 2 kindjes in het appartementje gezeten.

maar zoals alle andere keren onwijs genoten! het Appartementje is super knus maar van alle gemakken voorzien en zo kan je er ook net als in de rest van de b&b heerlijk vakantie vieren. Ga als je een mooi stukje Portugal wilt ontdekken en in een paradijsje wil verblijven vind je dat bij O Tartufo en Theo en Michelle. Wij komen vast en zeker weer eens terug!!

Wat hebben we genoten!

Patricia,
    11-12-2018

We waren er eerder al eens alleen geweest, maar nu met vrienden, wat een fijne tijd hebben we gehad!! Prachtige kamers, en dan al die hoekjes en fijne plekjes in en rondom O Tartufo, zo verrassend... We hebben ook echt veel gehad aan de tips voor strandjes, dorpjes en de meest fantastische lunch-en dinerplekjes. Hoefden we niet te zoeken, en zaten meteen op de tofste plekjes in de omgeving. Ook fijn dat je er prima kunt sporten, hardloopkleren aan en weg ben je. Al was het relaxen een doel op zich. Het vloog voorbij en we hadden zooo graag willen blijven. Dus we zijn al weer aan t kijken voor een tripje volgend jaar...

Fan vanaf dag 1!

Anouk de Jong,
    21-11-2018

In de eerste plaats dat we opnieuw zo warm zijn onthaald door de meest zorgzame , grote lieverds die ik heb mogen ontmoeten. Opnieuw thuis op Corcunda. Een authentieke Portugese Finca van oorsprong. Eigenaren hebben met zoveel zorg en liefde een oase weten te realiseren. Waar je privacy en naar behoefte aansluiting kan vinden. Een plek waar vriendschappen ontstaan. Verliefd zijn we op deze plek. Een mooie uitvalsbasis naar strandjes. En waar buiten de gebaande paden steeds weer nieuws valt te ontdekken.

Opnieuw verbleven in Casa 'd Arte. De foto's op de site en verdere reviews zijn al lovend over dit huisje. Voor mij en mijn zoontje voelt het als een thuishaven, dat is wellicht vreemd uitgedrukt. Maar alle comfort waarin voorzien wordt dragen dit in zich. De vijgenboom op notabene je eigen terras, ervaren als een ultieme idylle. Hier teken ik voor.

Maar het meeste tekenen we voor onze vrienden, Rob & Marga

Fantastisch om nog eens terug te komen.

Kees Vermeulen,
    20-11-2018

Week met 6 mensen hier geweest, fantastische tijd gehad. Wij hadden het grote huis met het aanpandige kleine huisje. Volop ruimte in deze prachtige aangelegde tuin, waar van alles te doen is. De eigenaren hebben en maken er een mooi geheel van waar je goed op vakantie kan gaan.

Geweldig

Wouter Slagter,
    19-11-2018

Het was weer top bij Montinho da Luz. Net als vorig jaar. Mooi kleinschalig park.

Onze dochter genoot van het mooie zwembad. Veel privacy. Echt genieten.

Wel auto nodig omdat het buiten het dorp ligt .

Moncarapacho scoort een 7,4 uit 10, op basis van 158 reviews