Aparthotel Aqualuz

Meer aparthotel info

27 reviews over Aparthotel Aqualuz

• 8Marcel13-08-2017

prima appartement en complex

Prima, niets mis mee. Toch mist het sfeer. Alles is goed geen klachten maar het restaurant en zwembad zijn wat sfeerloos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Cb09-07-2017

Perfecte ligging

Boek wel een premium appt.wij hadden studio hoger gelegen 3e etage heerlijk. Zeer schoon netjes. 10 min. Lopen naar historisch centrum, stranden op loopafstand vonden wij niet mooi. Op 4 minuten rijden een paradijselijk strand praia da Mos! Restaurantje Campimar! Veel engelsen in acco en in Lagos, zeer veel leuke uitstapjes te maken. Prima zwembad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Marleen10-05-2017

Prima

Prima hotel, ligging is precies tussen het centrum en het strand. Beide is ongeveer 1,5 km lopen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Peet11-03-2017

Héérlijk en gunstige ligging

Wij verbleven in een duplex appartement (488?) in het aangebouwde deel (op foto linksachter grote boom). 2 grote balkons aan zwembadkant waar groot deel van de dag veel zon (aan andere zijde zicht over de baai). Weinig daar gezeten want vanuit deze zo fijne locatie zijn vele mooie uitstapjes te maken. Lopend naar het leuke centrum of een van de prachtige strandjes of met huurauto de bergen in, de grote stranden aan ruige westkust, zelfs Lissabon (3uur rijden) en andere toeristische en minder bekende plekjes in de Algarve bezocht... Eten kan overal heerlijk en verder volop genoten van de vroege lente in Portugal!!! Voordeel van deze locatie is ook het binnenzwembad, sauna en sportfaciliteiten. Ook vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 6Marleen19-09-2016

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Erg massaal en onpersoonlijk. Bij het zwembad werden tegen de regels in dagelijks stoelen gereserveerd met een handdoek, heel vervelend. Veel kinderen bij het zwembad. WiFi werkt heel slecht. Het is wel een schoon hotel en de locatie is goed. Max 1 km lopen naar het centrum en max 1 km lopen naar het strand.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Johan van Gemeren30-07-2016

Overprijsd, nooit meer

De foto's zijn niet waarheidsgetrouw, alles is ingesloten zonder uitzicht. De grote pijnboom op de foto's zit 's-avonds vol kleine vogels, ze schijten alles onder en iedere ochtend moeten ze de hele omgeving schoonmaken, het stinkt Nasr de shit. Om 8.00 begint de handdoekenparade al, de plekken worden geclaimd. Als je kleine kinderen hebt is het misschien leuk, de kinderen domineren de hele dag de omgeving, veel herrie. De bar kan geen goede cocktails maken, ze rommelen maar wat. WiFi zwaar overbelast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Ar13-07-2013

Mooi appartement

2 kamerappartement is goed ingericht, mooi uitzicht op zwembad. Op loopafstand naar strand en naar het leuke centrum van Lagos 10 min. Lopen. Om de hoek een kleine supermarkt met verse broodjes. Personeel vriendelijk en elke dag schoonmaak en voldoende handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Suzanne18-09-2012

Mwaaaah

Prima kamers. Aan de zwembadzijde heb je oudere kamers met balkon, aan de straatzijde vernieuwde kamers zonder balkon. Wij kregen niet het gevoel dat er schoongemaakt werd in de kamers, enkel bed opmaken, wc-papier aanvullen en handdoeken verwisselen. Ontbijt is niet uitgebreid, elke dag hetzelfde. Koffie is niet te drinken. Hotelpersoneel spreekt slecht Engels, een 6 voor behulpzaamheid. Internet is schandalig duur, € 25 per week. Al met al zeker geen viersterrenhotel.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8feetje01-08-2012

onverwachts heel erg fijn

Een last minute naar een toch wat groter hotel dan ik in gedachten had...maar het viel mee, we hebben het er heel fijn gehad! de studio bleek een ruim 2-kamerappartement. Zitkamer, keukenblok en schuifdeuren naar balkon. Gang naar middelgrote slaapkamer, veel opbergruimte overal. Je slaapt niet aan de zwembadenkant (s avonds entertainment tot ca. 23 uur.) Twee losse bedden helaas die snel van elkaar loskomen. Voor mij was het bed te hard, hotel had daar geen oplossing voor. Met een hoofdkussen zelf maar experimenteren. De badkamer was klein maar goed. In zit- en slaapkamer airco's. Alles werkte prima en werd goed schoongemaakt. Keuken niet met alles uitgerust, wij hebben een droogdoek gekocht in de supermarkt op 200 m loopafstand. Iedereen behulpzaam en aardig. Liggen bij het zwembad was heerlijk in de tuin. Zwembadwater nogal koud maar te doen. Dinerbuffet ging wel. Iedere avond uit eten in het oude centrum is leuker.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7M stassen14-07-2012

Leuk complex, maar ijskoud zwembad

Aqualuz ligt gunstig tov stad en strand. Beiden ongeveer 10 minuten lopen. Directe omgeving en uitzicht stelt niet veel voor. Lagos is leuk met veel restaurants waar iedereen iets kan vinden. HET grote nadeel is het ijskoude zwembad. Er zaten zelden meer dan 6 a 7 mensen in dus dat zegt genoeg. Personeel is top en kamer was ook top. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Wij hadden een opgeknapte kamer (464). Bufetten in de avond goed.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Aparthotel Aqualuz info