Appartement
FamiliehotelWeer vandaag20°11°
8,2

In de Portugese Algarve bij Lagos vind je Ancora Park. Dit resort is met name geschikt voor stellen of vrienden, want er zijn geen faciliteiten voor kinderen. Wel is er een groot zwembad en vriendelijk personeel. De appartementen liggen op loopafstand van het strand en het centrum. Denk er wel om dat de weg terug wat steil is.

50 reviews over Appartement Ancora Park in het Nederlands

Mooi, schoon en rustig

Gezin met 1 kind
29-7-2019

Mooi rustig Portugees appartementencomplex met Hotelvoorzieningen (tijdig schoonmaak/handdoeken). Basic huisje met dakterras waarbij bijv. koffieapparaat, waterkoker en/of föhn bijgevraagd kunnen worden. Groot, mooi en rustig zwembad (genoeg ligbedden) maar weinig speeldingen voor (jongere) kinderen dus zelf meenemen! Complex ligt kort bij mooie stranden van Pont de Mos en Ana. Lagos-centrum op 10 minuten (auto)afstand. Normaliter áchter haventje voldoende vrij-parkeerplekken. Lagos-centrum is authentiek Portugees mooi met genoeg eetgelegenheden, winkeltjes en leuk haventje. Op terrasjes nog betaalbare prijzen! Ook genoeg pinautomaten te vinden! In haventje genoeg tochten voor op zee (grotenbezoek, zeevissen, bootverhuur, etc.) te vinden. Mooie omgeving ook! Voor kinderen voldoende waterpretparken op (rij)afstand!

Aanraders: dorpje Segras (uitkijkpunt!), waterpretpark Slide &Splash, restaurant Al-Bravo, korte grotentocht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zeker nog een keer terug.

Hpes
11-7-2019

Lekkere appartementen. Meerdere zitjes, de keuken was basic minimaal aantal borden en glazen. Schoonmaak was super om de dag en ook schone handdoeken. Personeel vriendelijk. Zwembad was heerlijk altijd wel een bedje vrij. Restaurant regelmatig geluncht, was lekker alleen bediening mocht iets sneller, lieten een hoop geld aan hun neus voorbij gaan. Lagos centrum en het strand ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons niet weer

Amber
15-10-2018

Pluspunten: -vriendelijk personeel - schoon en gezellig huisje/appartement - gedeelte van de huisjes netjes onderhouden (andere kant van de weg receptie, eetzaal en zwembad - afstand strand en centrum goed te doen. weg terug is wel wat steil - groot zwembad

Minpunten: - geen waterkoker of koffiezet apparaat in het huisje - eetruimte wat donker en somber aangekleed - eten erg sober!! ontbijt ging nog wel maar avond eten vonden wij slecht. Heel weinig keus en vaak hetzelfde. Ik weet dat smaken verschillen en er vaak iets over het eten gezegd wordt maar wij zijn snel tevreden maar je kunt echt beter uit eten gaan - sfeer rondom het zwembad ongezellig. veel beton/ stenen, geen muziekje, geen planten om de boel wat op te vrolijken. Heel jammer want dit was niet nodig. Mooi zwembad maar dat kon het helaas niet goedmaken

Tip voor ouders met kinderen: niet heengaan, er is niets voor de kinderen. geen speeltuin of kidsclub!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Solfly

Naar Lagos? Dan naar Ancora!

Bego
14-6-2018

Fantastisch! In plaats van een saaie hotelkamer krijg je hier een huisje met binnen- en dakterras, slaapkamer, badkamer en woonkamer met keukenblok in een prachtige tuin. Dus veel privacy. Erg rustige omgeving. Restaurant in het hotel naast de tuin. Dit willen we vaker! Het eten was eenvoudig (boontjes, worteltjes, bloemkool, rijst, spaghetti en een lekker stuk vlees of vis). Je hoeft geen halfpension te boeken. Af en toe voor 10 euro eten kan ook. Er zijn in het plaatsje (10 minuten lopen) betere restaurants. Ligging geweldig: ook 10 minuten lopen naar de mooiste rotsen en stranden in zee. Zeer geschikt voor de mooiste uitstapjes naar Sagres, Benagil, Carrapateira, Monchique. Fijn rijden op de rustige wegen met onze huurauto.

Alle rust en ruimte én alles dichtbij

S Berntsen
15-7-2017

Zeer net park en relatief rustig. Het olympische zwembad (50 meter) hoef je maar te delen met 65 huisjes. Daarbij zijn de meeste gasten te vinden op 1 van de prachtige stranden/baaitjes. Deze zijn op loopafstand te vinden. Ook het centrum is op loopafstand. Lekker veel horeca en gezellig (niet té) druk.

Al met al prachtige omgeving en goede balans tussen toerisme en rust.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijn park

Ton
26-6-2017

Fijn rustig park,goed onderhouden zowel huisjes als park zelf. Geen luxe huisjes maar schoon en alles voor ons zat er in (behalve genoeg glazen) Zwembad lekker relaxt,(lekker baantjes trekken) vriendelijke bediening. Vlakbij "ponte da Piedade" voor spectaculaire uitzichten of wandelingen.

Gereisd Met partner in juni 2017

het was heerlijk en ontspannen sfeer daar

Sylvia Surie
28-5-2017

Veel privacy en rustig,vriendelijk personeel. Huisjes waren schoon en netjes. We overwegen om daar zeker weer terug te gaan.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend leuk huisje gesitueerd in mooie tuin

Anoniem
11-9-2016

Veel privacy en 2 terrassen bij het huisje, lekker groot zwembad. In de keuken waren maar 4 (wijn)glazen aanwezig, zelf maar plastic bekers aangeschaft.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super klant vriendelijk personeel en leuke bungalo

Anna Breeker
6-9-2016

De inrichting van de bungalows is niet geweldig, stoelen en bank zitten echt niet goed en de televisie hangt zo hoog dat je er een stijve nek van krijgt. Bedden zijn prima en verder is de inrichting wat gerenoveerd. Prachtig groot zwembad en super vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Petra
22-8-2016

Leuke huisjes, met rustige ligging. Net buiten Lagos. Elke dag met onze huurauto erop uit. Huisjes zijn sober ingericht, maar er is voldoende aanwezig. Bedden zijn erg hard. 1 slaapkamer met 2 bedden, 1 bed in de woonkamer. We hebben de matras naar de slaapkamer gesleept, elke avond. Mooi groot zwembad, maar wel te koud. Voldoende ligbedden, geen handdoekje leggen gelukkig. Personeel in restaurant's ogen vermoeid. En zijn niet vriendelijk. Lagos erg gezellig met veel straat optredens. Voor 2 kinderen van 15 en 14 jaar net iets te rustig. 1 week WiFi kost 10 euro. Bij zwembad geen WiFi. Kom nog wel keertje terug. We hebben genoten van de mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ancora Park in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ancora Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.