Lagoa

Reviews over Lagoa

Schitterende omgeving

Karina Kok,
    8-5-2013

Schitterende omgeving, mooie stranden. En schitterende dorpjes in de buurt. Prima winkels (supermarkt, bakker met gebak (pastel de nata !!)) in de plaats zelf. En leuke markt.

Goede centrale ligging.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

heerlijk voor rust en ontspanning

J.Booij,
    6-11-2011

voor golf heb je 8 mooie en betaalbare banen die ook goed onderhouden zijn, voor uitgaan zijn er van 2 sterren restaurants ook heerlijke lokale zaken met lokalekost,cultuur bestaat typische dorpen waar de oude tijd nog aanwezig is,het binnenland heeft prachtige natuurgebieden en oude huizen,sfeer is er voor elk wat wils

Gereisd met partner in oktober 2011

Niet te toeristisch, wel erg mooi en rustgevend.

Hans Timmers,
    14-7-2010

Komen er nu al vele jaren (Caramujeira) gemiddeld 2 keer per jaar en vinden het nog steeds even heerlijk.

Misschien komt dat ook wel omdat het een beetje ons 2e onderkomen is geworden.

Aanraders zijn echt de Monchique, de westkust van de Algarve, maar ook de shopping malls. En vergeet niet Lissabon, Portimao en Guia.

Kortom een echte aanrader voor mensen die wel willen genieten van de Algarve, maar niet in Albufeira willen eindigen. Over anderhalve maand gaan wij weer.

Gereisd met partner in februari 2010
Lagoa scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews