Reviews over Lagoa

relaxed

Fam. Volker
    5-11-2018

Prachtige en ruime woning waar makkelijk met 6 personen verbleven kan worden. Wij hebben hier met onze twee kinderen (7&10jr) een erg relaxte week gehad. Ook het verwarmde zwembad is ons uitermate goed bevallen. Een van de mooiste stranden van Portugal (Praia Marinha) ligt op 5 minuten rijden.

Tevens is het een goede uitgangsbasis voor allerlei uitjes binnen de Algarve.

Vliegveld is +/- 45 min rijden.

Veel supermarkten op ruim 10 min rijden te vinden.

In tegenstelling tot eerdere (2x) verblijven elders in de Algarve, hebben we hier helemaal geen last van blaffende honden gehad. hetgeen ons verblijf nog rustiger maakte. Al met al een toplocatie!

Super ontvangst, aangename ervaring, aanrader!

Johan Fonteyn
    5-6-2018

Net heel tevreden terug van twee weekjes Quinta Da Avo met niets dan positieve ervaringen. Frank (en Bika) hebben ons een heel aangenaam verblijf bezorgd, met super onthaal, tal van toffe en interessante tips, en Lekker eten. Aanrader voor wie in alle rust een heel mooi stukje Algarve wil ontdekken. Frank geeft je heel veel nuttige tips om de talrijke en nabije bezienswaardigheden te ontdekken. De B&B ligt ook op een boogscheut van de prachtige stranden en rotskust, en het even prachtige binnenland. EN heb je een vraag of wens, Frank staat je bij met raad en daad. Kortom: sterke aanrader! - Johan en Lydia

Super mooi en gezellig huis!

Co
    21-9-2017

Een ruim huis mooi en sfeervol ingericht. Ruime en groene tuin met zwembad. Omgeving rustig en relax. Foto's kloppen.

fantastisch

marc darline nele en dominique
    4-6-2017

geweldig b en b , frank geeft ons goed ontvangen met een aperitief , mooie kamers met voldoende ruimte , heel lekker ontbijt met vele variaties , heeft tweemaal gekookt voor ons en een soepje om u tegen te zeggen . Op 4 dagen hebben we heel veel gezien van de Algarve , gewoon prachtig , Frank deelde ons zijn ervaringen mee die we dan ook gebruikt hebben om nog mooiere plekjes van de Algarve te ontdekken . Bedankt voor alles we komen zeker terug , grts aan bika (de hond)

Prachtige villa waarvan we heerlijk hebben genoten

Jan
    1-10-2016

De villa is rustig gelegen met een mooi zwembad. Villa is goed onderhouden en echt alles is aanwezig. Ook zijn er tips voor bezienswaardigheden en restaurants in de buurt die erg waardevol zijn.

We hebben heerlijk genoten en zelden zo'n fijne vakantie gehad.

Lagoa scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews