• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Faro

Romantisch

Amazing!, 15-5-2017
    Faro is een hartstikke leuke stad.. Super mooi omgeving en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Veelzijdig.

Idekoke, 1-5-2017
    Old Town in Faro is wel bekend. Faro is een stad met vele ooievaars. Aan de buitenrand van Faro ligt een groot winkelcentrum Forum Algarve. Maar praia de faro is een heel stuk verbetert in mijn ogen door de loop/fiets verbinding naar Faro toe. Het wandelpad leidt naar een privégebied, wat nu opengesteld is en waar je een wandeling kunt maken door een gedeelte van Ria Formosa. Voor natuurliefhebbers een aanrader. Wél drinken en fototoestel meenemen.

Mooi oud centrum

givago, 1-11-2014
    In Faro is veel te zien,er is een mooi oud centrum,de jachthaven,stadsmuren ,ooievaars,gezellige winkelstraten .Mooie gebouwen zoals de igreja do carmo met zijn beenderkapel(capela dos ossos)2€ , de Sé kathedraal waar je van op de toren een mooi uitzicht hebt 3€.De restaurantjes zijn heel prijslijk.Leuke stad.

Verrassing aangenaam en onaangenaam

Gerard, 5-5-2014
    Faro heeft een verrassend sfeervolle kleine historische binnenstad vlak bij het station die een bezoekje waard is. Ook een museum waarvan de binnenplaats wonderlijk mooi is. Wij hebben gegeten op het grote terras naast de kathedraal en zijn daar onvoorstelbaar afgezet.

Mooie stad

Wim, 28-3-2014

Faro is gewoonweg een mooie stad waar je gemakkelijk een dag door kunt brengen, er is van alles te zien. Bij mooi weer is het heel gezellig rond de haven. In Faro is er ook veel historie. Er zijn daar ook gezellige cafeetjes om de dorst te lessen en ook genoeg restaurantjes met vriendelijke prijzen.

Er is een nadeel, als je niet goed ter been bent is het lopen over de kasseitjes niet altijd even gemakkelijk, ze liggen wat ongelijk. Verder hebben ons heel goed geamuseerd in Faro. Toen wij in

Faro waren, waren er ook veel ooievaars.

Faro scoort een 7,6 uit 10, op basis van 385 reviews