Appartement Presa De Moura

Meer appartementinfo

39 reviews over Appartement Presa De Moura

• 10Yvonne22-03-2019

Heerlijk luxe & rustig

In maart 5 dagen verbleven en heerlijk genoten van het luxe huis, prachtige uitzicht en vooral de rust! Het huis had 3 ruime slaapkamers en is stijlvol ingericht met alle luxe van thuis. 3 terrassen met mooi meubilair, twee brandschone badkamers en boven nog een apart toilet. Absolute aanrader! Looppad naar zee start tegenover het huis, de klim was het uitzicht meer dan waard. Met de auto ben je zo bij een van de supermarkten en stranden.

Met vrienden

• 7J26-08-2016

Matig

De villa is mooi en ruim ligt op een fantastisch plek. Je huurt de villa en thats iT beetje saai. De schoonmaak daarin tegen is beneden maats. Wij zijn er nu een week en de bedden zijn geen 1x verschoond. Ook de badkamervloer wordt niet schoongemaakt. De strandlakens moet je zelf wassen in de wasmachine. Als je van rust houd is het hier prima, maar voor ons te rustig.

Met oudere kinderen

• 9Saskia23-05-2016

Heerlijk appartement op rustig complex

Het driekamer appartement is ruim, schoon en prettig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het complex zelf is kleinschalig en rustig. Wij vonden het erg prettig om ook een auto te hebben, zo konden we de prachtige strandjes en gezellige dorpjes in de omgeving fijn verkennen. Onze kinderen hebben genoten van het badmintonveldje op het complex, dat vaak goed uit de wind lag. Badmintonrackets en shuttles kun je bij de receptie halen. Al met al hebben wij een heerlijke week gehad en ik zou dit appartement aanraden aan iedereen die van rust en comfort houdt!

• 10roel verheggen25-08-2015

Super!

Wat een geweldig vakantiepark! Super appartement (2 verdiepingen). Prachtig balkon met zeezicht, heerlijke badkamers bij elke slaapkamer, compleet ingerichte keuken, gewoon perfect. Park zelf is schitterend onderhouden met prachtige tuinen. Zwembad groot, schoon en heel mooi qua ligging en toen wij er waren lekker rustig. Alles straalt kwaliteit uit. Wij hebben er een geweldige week gehad. Auto huren is wel aan te raden. Omgeving: Lagos en Ferragudo mooie plaatsen en zeer zeker Praia de Marinha bezoeken! Portimao is niks aan.

Met oudere kinderen

• 10Klaas van der lingen21-10-2014

Super appartement in rustige wijk Sesmarias

Net terug van ons verblijf bij het Presa de Moura appartementen complex en ik kan niet anders zeggen in 1 woord geweldig! Wij,met z'n tweeen, hadden appartemenele nummer 59,deze bestaat uit 2 woonlagen. Op de begane vloer de zeer ruime woonkamer en open keuken waar echt ook alles inzit. De badkamers zijn super ruim en mooi ingericht(2x),de bedden liggen Uitstekend. Het is inderdaad wel een aanrader om een auto te huren. Leuk is oa kaap Vincente en Sagres,Portimao en op zaterdag Loule(de grote markt) Als u dicht bij het appartement goed en vooral lekker uit eten wil,ga eens naar restaurant Oregon,deze is ook van de Bon Bon eigenaar(die allang niet meer van de belg Ad is)personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Oregon zit 10 meter voor Bon Bon. Het Presa de Moura complex ligt mooi centraal voor diverse uitstapjes in de directe omgeving,kortom voor herhaling vatbaar. Op slechts een 3 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam zit u werkelijk in een paradijselijke omgeving.

• 8P. Hamming17-09-2013

Prima plek

Deze zomer voor de tweede maal verbleven in Presa de Moura. Ander appartement dan vorig jaar, bleek ook minder goed (luxe) te zijn. Op bijna loopafstand van De wijnstad van de Algarve - Lagoa - was er niet eens een kurketrekker. De bedden meer dan slecht; zo slecht hebben wij het nog nooit meegemaakt. Personeel weer erg vriendelijk en behulpzaam. Verder prima verblijf gehad. Het blijft een fantastische uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden en stranden in de omgeving

• 9P. Hamming19-09-2012

Fantastische plek!

Prachtige appartementen, prima locatie, lekker rustig en gunstig gelegen voor bezoek omliggende omgeving. Erg vriendelijk personeel. Alles aanwezig in appartement, zelfs wasmachine (2-kamer appartement). Prijs/kwaliteitverhouding zeer correct; 4-sterren zeker waard. Absolute aanrader voor diegenen die de omgeving willen bekijken; vanaf Sesmarias zijn alle locaties in de kring Monchique - Portimao - Albufeira - Alte binnen 3 kwartier te rijden en er is altijd wel een strandje in de buurt. Aanrader strand: Praia de Marinha, even buiten Carvoeiro. Gezellig lunchen op pleintje in Ferragudo en wandelen door de plaatsen Alte, Monchique, Silves, Estombar en Guia. Kortom: fantastisch!

• 8Naam Naam31-08-2012

Mooie plaats in de Algarve

Het appartement was prima en ruim. Jammer dat er niet echt een eigen tuin is maar een gemeenschappelijk iets. Zwembad mooi en was vlakbij ons huis (59). Bedden waren zeer slecht in dit huis.

• 9carolaroozen04-08-2012

super, de 9+ is zeer terecht!!!

Rustig complex, alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Uitzicht: Aan ene kant zwembad met prachtig onderhouden tuin, aan de andere kant zeezicht(wel +- 2 km verder) Aan beide zijden een ruim balkon met ligbedden, parasol en tuiInset. Indien je geen vertier in de directe omgeving nodig hebt, zeker een aanrader! !Vanaf begin tot eind vriendelijk personeel, zowel receptioniste als schoonmaaksters.Staat onderhoud is prima, inrichting zeer compleet!

• 8kiek24-06-2012

Mooi maar niet extreem geweldig

Appartementen zijn zeer netjes en schoon maar niet kindvriendelijk. De salontafel en eettafel en de kast in de woonkamer zijn van ijzer met glazen platen erop. Het aangevraagde traphekje druk je zo uit de zijkanten dus is eigenlijk erg gevaarlijk.

Sanitar is top, alleen bij meer dan twee appartementen boven elkaar verhuurd heb je niet voldoende warm water meer in de avond.

Keuken is zeer volledig en met name een grote koelkast wat erg prettig is.

Broodjesservice is dat je broodjes voor 17 kan bestellen en het na 9 uur ( ( op zondag na 10 uur) in de ochtend vooraan in het park bij de receptie zelf kan ophalen. Waren wel overheerlijk maar had eerder gemogen.

Medewerkers zijn erg vriendelijk en hulpvaardig bij de receptie.

Schoonmaak mag wel meer, met name het schone linnengoed, Met het warme weer is 1 x per 4 dagen schone handdoeken onvoldoende en 1 x per week schone lakens is niet echt fris.

Wasmachine en droger staan in een aparte ruimte, gratis token bij de receptie

5 tips over Appartement Presa De Moura

• carolaroozen, 04-08-2012

Afgelegen lokatie, maakt deel uit van een villapark Autohuur is zeker aan te raden vanaf luchthaven. Vraag de reisagent om een goede routebeschrijving of kijk op internet...dit is anders een zoekplaatje en zeker in het donker zeer slecht te vinden, zelfs met Tom tom. Lagos, Cabo St Vicente zijn leuke dagtochten. Grotere stranden zijn te vinden bij Lagos, Alvor en aan de westkust in de buurt van Aljezur,volop ruimte en makkelijk parkeren.Wandelen, surfen, vliegeren en zwemmen kan hier allemaal

• Thies Brijer, 25-03-2012

Carvoeiro is een erg leuk plaatsje met voldoende restaurantje

• antario_1, 08-10-2011

Ga vis eten bij Dona Braca in Portimao of kip piri piri bij Ramires in Guia!

5 vragen over Appartement Presa De Moura

• Peter, 23-04-2016

Nespresso

Is er 'n Nespresso machine, dan kan ik de cups van thuis meenemen. En is er overal Wifi.

• Debby, 10-01-2015

wifi

Weet er iemand of er wifi beschikbaar is in de appartementen ? Of kan er wifi "bijgekocht" worden via de receptie ?

Alvast bedankt voor je reactie.

Debby

• Marieke, 22-10-2014

Welk appartement?

We hebben nu al 2 x appartement 51 gehuurd ( met 2 slaapkamers en badkamers). We gaan in mei weer, maar welk appartement ( nr) bij Presa da Moura is nog meer de moeite waard en vergelijkbaar qua luxe?

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages