Cabanas de Tavira

We hebben een aantal aanbieders voor Cabanas de Tavira voor je op een rij gezet:

vakanties Cabanas de Tavira

Reviews over Cabanas de Tavira

Nait soezen (niet zeuren).

Wim,
    14-12-2018

Een kniesoor ziet kale plekken op de buitenmuren en op de deur van de badkamer. Als de kerstversiering weg is, is de lobby bij de receptie een kale bedoening. Het zelfde geldt voor het restaurant, zeker als er in het naseizoen weinig mensen zijn. Wat groene planten zouden al veel verschil maken. In de receptie zitten vriendelijke mensen en het restaurant biedt veel variatie. De hoeveelheden zijn te groot voor soms weinig mensen. Toen de bodem uit de boiler plofte, werd binnen een kwartier een nieuwe boiler geplaatst. Ook na het uitvallen van de elektriciteit werd dat binnen tien minuten door drie mannen verholpen. Zes mannen werkten aan het herstel van de bodem van het zwembad. De veerman van het gratis (je mag hem best wat geven) bootje naar het strand was vriendelijk en hulpvaardig. In de weekends kan het druk zijn, maar als je een kamer hebt op de derde verdieping hoor je niet van de drukte. Al met al een prima plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in december 2018
    Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 27-12-2018

Dear Win,

We thank you for choosing Golden Club Cabanas for your recent holiday and for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you soon. Kind Regards,

Ana Azevedo | Public Relations.

Was geweldig en voor herhaling vatbaar .

Josje Bouma,
    10-11-2018

Gezellig hotel en appartementen zijn verschillend wij zaten in het gebouw waar de receptie was en deze kamers zijn niet de luxe die je op internet ziet maar wil je gewoon een nette kamer /appartement met goede bedden is dit voortreffelijk. Wij hadden ook allinclusieve ,het eten is niet allerlei hoogstandjes maar voor ieder wat wils .wil je veel ondernemen en je bent slecht ter been huur een auto .Want de trein is op 2 KILOMETER afstand van het hotel .Wij zijn eind oktober hier en wil je excursies doen raden wij aan om dan in de maand september te gaan want we konden weinig ondernemen wat de excursies betreft .Maar we komen zeker nog een keer terug want er is een groot buitenbad ,Binnenbad ,Fitniss en het animatie team is ook geweldig. Strand adembenemend en de haven ook .

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor een keer, maar wij gaan niet meer terug

Nathalie,
    8-11-2018

Zwembad gedeelte ziet er super uit!

Apartementen zijn iets gedateerd, maar lekker ruim.

Wij hadden 1 dag storm en 16 graden. De deuren en ramen tochtten als een gek en omdat er geen verwarming aanwezig was, was het moeilijk warm te krijgen.

Ook waren de bedden echt keihard.

Het eten was top, had alleen iets warmer gekund, maar genoeg variatie en elke dag vers.

Handig om een auto erbij te huren want je ligt behoorlijk afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke ontspannen vakantie

Roos,
    4-11-2018

Heerlijke ontspannen vakantie

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Het was een leuke vakantie

Wil,
    30-10-2018

We hebben genoten van onze vakantie in golden club cabanas een minpunt is we hadden all inclusieve maar bij de poolbar was allen de drank bij het all inclusieve concept en niet de snacks daar moest voor betaalt worden

Gereisd met partner in oktober 2018
    Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 7-11-2018

Dear Wil

We thank you for your rating and kind comments. It was a pleasure to have you with us to the third time, and we hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas.

Kind Regards.

Cabanas de Tavira scoort een 8,7 uit 10, op basis van 145 reviews