Sorteren

vakanties Cabanas de Tavira

Reviews over Cabanas de Tavira

Mooie natuur en relaxte omgeving.

Goedbiertje
    24-5-2017

Cabanas is een rustige plaats met een boulevard. Ook in het dorpje zijn verder leuke en goedkope restaurantjes. Er zijn goede busverbindingen en er is een treinstation. De natuur "Ria Formosa" is schitterend. Tavira een redelijke stad ligt op loop / fietsafstand. Kortom een mooie uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten en autotoertjes.

Niet geschikt voor feestvierders en discogangers.

Leuke boulevard

Fam..Voge.
    6-3-2017
    Cabanas is een gezellig plaatsje met prima restaurantjes.

Gezellig

M. de Groot
    13-6-2016
    Cabanas is een heel klein en rustig dorp, maar met heel veel gezelligheid. Leuke boulevard om te wandelen, gezellige bars en restaurants, leuke winkeltjes. Er is zelfs een bus en een trein.

fantastisch.

Marion
    5-6-2016
    Een leuke plaats om te vertoeven. Niet iets voor mensen die echt willen gaan stappen maar ook absoluut niet saai.

Mooie natuur. Niet veel te beleven.

Rob de Graaf
    30-5-2016
    Voor een paar dagen is het wel leuk hier te verblijven. Is je verblijf langer dan is een auto noodzakelijk. De omgeving is mooi. Een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Sevilla.....
Cabanas de Tavira scoort een 7,5 uit 10, op basis van 143 reviews