Reviews over Bensafrim

Heerlijke accomodatie maar in de nachten overlast

Jos Bakkum
    11-9-2018

In augustus voor de vijfde keer naar Quinta Fronteira geweest. Dat doe je niet zomaar, alleen als het bevalt. Heerlijk met z'n tweeën. De ontvangst door Margaret was wederom prima. Helaas kregen wij niet ons gewenste appartement Marte dat wij al bij de boeking in januari jl. hadden aangegeven. Tijdens de eerste avond en nacht hadden last van een hond(je) van de buurvrouw. Het beestje huilde, jankte en blafte continu. Na een paar nachten heb ik dit aangegeven bij Margaret. Zij heeft gepraat met de buurvrouw en de daarop volgende nacht was het stil. Waarschijnlijk had ze het beestje binnen gehouden. De avonden en nachten daarna was het weer raak. Ik heb zelfs een aantal keren midden in de nacht aan de poort staan rammelen maar er was niemand thuis. Het beestje was waarschijnlijk eenzaam en bang en heeft onze nachtrust flink verstoort. Uiteindelijk hebben wij van de zeven nachten er twee redelijk tot goed kunnen slapen.

Super!

Marjon
    6-7-2018

Heerlijke plek voor n vakantie! Een zeer hartelijk ontvangst door de eigenaar. Het ontbijt is super met oa verse broodjes, vers fruit, walnoten, scrumbled eggs.

Heerlijk om op t terras te ontbijten in de zon. De kamer wordt elke dag keurig schoongemaakt, vriendelijk personeel. De locatie is heerlijk rustig. Mooi uitzicht.

M
    5-8-2017

Prachtige omgeving, heerlijk rustig, mooi appartement. Fijn zwembad. Super aardige gastvrouw. Onze dochter van bijna 2 jaar vond het ook heerlijk in het zwembad en op het grasveldje. We hebben ons uitstekend vermaakt, echt een aanrader.

Wie rust zoekt...

Wolters
    9-6-2017

Een rustig familiaal hotel met ongeveer 14 kamers en twee zwembaden. Rennen voor een ligstoel aan het zwembad??? Neen, 's morgens een eenvoudig ontbijt met eitjes, spek, beleg en verschillende soorten vers fruit met cake.

Nette kamers met een groot bed, harde matras en geen horige muren. Fernando is een uitstekende gastheer net zoals zijn kleinzoon. Zijn vrouw en medewerkers proberen alles tot in de puntjes in orde te houden. Kortom, aanbevolen. Kinderen niet toegelaten.

We hebben een heerlijke week gehad.

Wil Schröder en Lia Snoek
    2-6-2017

Zoek je een comfortabel onderkomen in een rustige omgeving denk eens aan Quinta Frontera. Het is besloten en van vele gemakken voorzien, Alle denkbare voorzieningen zijn aanwezig. Uitstekende bedden, goed ingerichte keuken. Je kunt gerust een dagje "thuis" blijven op het terras met de prachtige tuin met zwembad. Minder geslaagd was de vraag om het toiletpapier niet door te spoelen ivm kans op verstopping. Een beetje onsmakelijk. Beter was te vragen erg zuinig te zijn met het doorspoelen van papier. Voor de oudere gast zijn een paar comfortstoelen ook geen overbodige luxe. Verder niets dan lof over de geweldige ontvangst, de voorzieningen in en om het appartement en de vele mogelijkheden om voor zeer weinig geld uit eten te gaan.

Bensafrim scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews