Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over Turiquintas

• 7Menno Karsenbarg03-08-2022

Fijn verblijf, ruim, rustige locatie

We boekten een appartement, kregen een villa. Heel eg ruim, keurig ingericht. Gedateerdheid viel erg mee. Keuken en 2 badkamers waren denk ik opgeknapt. Heel netjes en zag er goed uit. Gedateerdheid is wel een beetje van toepassing op het zwembad, restaurant en dergelijke. Dat is wat vergane glorie. Is veel meer uit te halen als. Maar heel erg vriendelijke mensen, daar ligt het niet aan. Het is niet echt een vakantiepark. Appartementen en villa's liggen aan de openbare weg (rustig). Schoonmaak haast iedere dag. Ook veel en vaak nieuwe handdoeken. Ondanks de schoonmaak en de nette staat toch wel wat kakkerlakken af en toe. Met kleine kinderen zouden wij deze accommodatie niet zo aanbevelen, gezien de ligging. Naar het strand lopen is dat al een hele onderneming. Eten in het restaurantje (diepvriespizza bijvoorbeeld) kan pas vanaf 19.00 uur. Speeltuin is verwaarloosd en stelt niets voor. Gelukkig wel vermaakt in het zwembad.

• 7Natuur
  • 9Annie16-10-2021

Perfect voor rustzoeker. Ruime studio.

Wij zaten in een studio, 74b op eerste verdieping. Ruime slaap-woonkamer, aparte ruime keuken, badkamer met bad en mooi balkon. Erg schoon en rustig park. Inderdaad op loopafstand strand, supermarkt en winkel straat. Maar om meer te ontdekken toch maar auto gehuurd. Mensen bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor rust zoekers.

• 8Natuur
  • 9Miriam02-10-2020

behulpzaam en (h)eerlijk

studio op eerste verdieping. prachtig uitzicht, inrichting gedateerd maar zeer schoon eigenaars erg behulpzaam, vriendelijk en ze maakten heerlijke vis

• 9Hans17-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verblijf behulpzaam en vriendelijk personeel. Een echt familie hotel. Schone en deels. Gerenoveerde kamers. Lekker eten in het restaurant met gemoedelijke bediening. Kortom een goede keus.

• 9Fam. Spruit18-08-2019

Toplocatie in een mooi stukje van de Algarve.

Huisje is prachtig! Ruim, schoon en met een groot dakterras, waar je ‘s avonds nog lang van de zon kan genieten. Dankzij de airco lekker koel en de keuken is heel compleet. Iedere dag wordt het huisje schoongemaakt en meerdere keren per week nieuwe handdoeken en beddengoed. Zwembad is top! Op loopafstand van het strand en Armacao de Pera. Dankzij de gehuurde auto veel van de streek gezien. Top locatie!

• 7jan-anton den rooijen07-05-2019

prima prijs kwaliteit verhouding

qua ligging en omgeving redelijk tot leuke plek met gedateerde maar voldoende uitgeruste appartementen

• 4Roy18-11-2018

Mooie omgeving

Mijn vrouw en ik zijn hier in juli 2 weken geweest samen met onze 3 kinderen. Omgeving is prachtig, erg geschikt voor de rustzoeker. Met een auto is het prima te doen, zonder leek ons wat saai. Over de bungalows kunnen we kort zijn, die zijn zeer verouderd. Er heerst veel ongedierte (kakkerlakken). Bij aankomst stond een campingbedje klaar die op instorten stond, de bodem zakte in 3 gedeeltes door, volgende ochtend gelijk gemeld bij de eigenaar. Kreeg te horen dat dit normaal was en alle campingbedjes in Portugal zo zijn, daar kreeg ik een heet hoofd van (mijn dochter van net een jaar gaat niet 2 weken zo liggen) en eiste voor 12.00 smiddags een ander bedje en dit was dan ook gelijk geregeld met een zeer terechte excuses voor het ongemak. Een avond voordat we vertrokken deelde de eigenaar me mee dat er nog een rekening voldaan moet (€60,-) bij het uitchecken, het campingbedje, pardon? Uiteraard niet betaald, geen 2e keer voor ons

• 6fam Brakels18-10-2018

algarve prachtig, hotel viel tegen.

Mooie ligging, strand en centrum op loopafstand. lekker zwembad bij het hotel en supermarkt dichtbij. appartement was echter slecht, er schijnt gerenoveerd te worden en wij zaten dus in een ouder appartement. alles was gedateerd en duidelijk aan vervanging toe. oa slechte douche en keuken. hotel eigenaar reageerde niet op onze klacht hierover. geen contact gehad met de reisagent van omdat we geen zin hadden om onze tijd te verdoen met geregel en gebel (we hadden maar 1 week). nadien gemeld maar dit had toen geen zin meer. Informatie van de website kloptte niet met wat we in het hotel aantroffen.

• 9Annemarie16-10-2018

Geweldig!

Wat een geweldig appartement! Alles net nieuw dus in perfecte staat . Lekker zwembad met ligstoelen. Prima gegeten in het restaurant en ontzettend vriendelijke mensen. Elke dag schone handdoeken. Armacao zelf is niet zo bijzonder maar het loopje ernaar toe via het kustpad is erg leuk en in het dorp kun je voor een klein bedrag heel behoorlijk eten. De omgeving is geweldig, een huurauto is zeker aan te bevelen. Prachtige wandelingen gemaakt langs de verschillende praia's. De een nog mooier dan de andere . Wij komen zeker nog een keer terug!

• 7Anja12-10-2018

Prima voor een keer

Mooie laagbouw, mooi groot en diep zwembad. Groot appartement, wel gedateerd en muf ruikend, maar dat was na paar dagen over. Weinig handdoeken verschoning: eens per 3 dagen en dan nog vergeten nieuwe op te hangen en moeten smeken om een paar nieuwe handdoeken. Zeer slecht ontbijt: elke dag schoteltje met paar cupjes jam, vieze sompige croissants, 2 harde bolletjes en 2 toastbroad voor 2 personen. namaak sinaasappelsap, en goedkope blikham, smakeloze kaas. Geen ei, geen vers sap, geen yoghurt, geen muesli, geen fruit: saai en smakeloos. Niet bij boeken dus! Rustige omgeving, ruim appartement, schoon . Bed was smal 140 mtr. of je kon apart slapen in de andere kamer met 2 eenpersoonsbedden. Tussen de middag een tonijnbroodjes met bier besteld: die waren goed en goedkoop. Bed was prima, kussens erg dik

Appartement Turiquintas info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)