Appartement Turiquintas

Contact

65 reviews over Appartement Turiquintas

• 2019
    9Hans17-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verblijf behulpzaam en vriendelijk personeel. Een echt familie hotel. Schone en deels. Gerenoveerde kamers. Lekker eten in het restaurant met gemoedelijke bediening. Kortom een goede keus.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. Spruit18-08-2019

Toplocatie in een mooi stukje van de Algarve.

Huisje is prachtig! Ruim, schoon en met een groot dakterras, waar je ‘s avonds nog lang van de zon kan genieten. Dankzij de airco lekker koel en de keuken is heel compleet. Iedere dag wordt het huisje schoongemaakt en meerdere keren per week nieuwe handdoeken en beddengoed. Zwembad is top! Op loopafstand van het strand en Armacao de Pera. Dankzij de gehuurde auto veel van de streek gezien. Top locatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7jan-anton den rooijen07-05-2019

prima prijs kwaliteit verhouding

qua ligging en omgeving redelijk tot leuke plek met gedateerde maar voldoende uitgeruste appartementen

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    4Roy18-11-2018

Mooie omgeving

Mijn vrouw en ik zijn hier in juli 2 weken geweest samen met onze 3 kinderen. Omgeving is prachtig, erg geschikt voor de rustzoeker. Met een auto is het prima te doen, zonder leek ons wat saai. Over de bungalows kunnen we kort zijn, die zijn zeer verouderd. Er heerst veel ongedierte (kakkerlakken). Bij aankomst stond een campingbedje klaar die op instorten stond, de bodem zakte in 3 gedeeltes door, volgende ochtend gelijk gemeld bij de eigenaar. Kreeg te horen dat dit normaal was en alle campingbedjes in Portugal zo zijn, daar kreeg ik een heet hoofd van (mijn dochter van net een jaar gaat niet 2 weken zo liggen) en eiste voor 12.00 smiddags een ander bedje en dit was dan ook gelijk geregeld met een zeer terechte excuses voor het ongemak. Een avond voordat we vertrokken deelde de eigenaar me mee dat er nog een rekening voldaan moet (€60,-) bij het uitchecken, het campingbedje, pardon? Uiteraard niet betaald, geen 2e keer voor ons

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6fam Brakels18-10-2018

algarve prachtig, hotel viel tegen.

Mooie ligging, strand en centrum op loopafstand. lekker zwembad bij het hotel en supermarkt dichtbij. appartement was echter slecht, er schijnt gerenoveerd te worden en wij zaten dus in een ouder appartement. alles was gedateerd en duidelijk aan vervanging toe. oa slechte douche en keuken. hotel eigenaar reageerde niet op onze klacht hierover. geen contact gehad met de reisagent van omdat we geen zin hadden om onze tijd te verdoen met geregel en gebel (we hadden maar 1 week). nadien gemeld maar dit had toen geen zin meer. Informatie van de website kloptte niet met wat we in het hotel aantroffen.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Annemarie16-10-2018

Geweldig!

Wat een geweldig appartement! Alles net nieuw dus in perfecte staat . Lekker zwembad met ligstoelen. Prima gegeten in het restaurant en ontzettend vriendelijke mensen. Elke dag schone handdoeken. Armacao zelf is niet zo bijzonder maar het loopje ernaar toe via het kustpad is erg leuk en in het dorp kun je voor een klein bedrag heel behoorlijk eten. De omgeving is geweldig, een huurauto is zeker aan te bevelen. Prachtige wandelingen gemaakt langs de verschillende praia's. De een nog mooier dan de andere . Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Anja12-10-2018

Prima voor een keer

Mooie laagbouw, mooi groot en diep zwembad. Groot appartement, wel gedateerd en muf ruikend, maar dat was na paar dagen over. Weinig handdoeken verschoning: eens per 3 dagen en dan nog vergeten nieuwe op te hangen en moeten smeken om een paar nieuwe handdoeken. Zeer slecht ontbijt: elke dag schoteltje met paar cupjes jam, vieze sompige croissants, 2 harde bolletjes en 2 toastbroad voor 2 personen. namaak sinaasappelsap, en goedkope blikham, smakeloze kaas. Geen ei, geen vers sap, geen yoghurt, geen muesli, geen fruit: saai en smakeloos. Niet bij boeken dus! Rustige omgeving, ruim appartement, schoon . Bed was smal 140 mtr. of je kon apart slapen in de andere kamer met 2 eenpersoonsbedden. Tussen de middag een tonijnbroodjes met bier besteld: die waren goed en goedkoop. Bed was prima, kussens erg dik

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Angelique23-07-2018

Zeer goed bevallen!

Appartementen liggen aan licht hellende weg max. 150 meter van het zwembad/restaurant. Zeer mooie en goed verzorgde tuinen/plantsoenen, overal bloemen! Kamers ruim en netjes, elke dag schoongemaakt (behalve op zondag). Voldoende beddengoed en handdoeken, regelmatig verschoond. Keuken zeer compleet. Fijne douche en prima bedden. Mooi zwembad met ligbedden en voldoende schaduw. Kinderbad 50-90 cm. diep! Ik had bij supermarkt een opblaasbadje gekocht maar heb dit niet gebruikt. Mijn zoontje van 3 durfde er met zwemvleugeltjes alleen in. Hij kon in het voorste gedeelte veilig staan, water tot aan zijn middel. Er is ook een speeltuintje. Alleen logies boeken. Grote supermarket+pin om de hoek. Restaurant prima voor pizza, tosti, friet, drinken en ijsjes. Auto huren via de receptie, goed en niet duur. Mooie strandjes op loopafstand, leuk restaurant bij 'het kapelletje' Met zoontje van 3 alleen gereisd. Helaas weinig andere kleine kindjes.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Anke26-06-2018

Aanrader

Net terug van een heerlijke vakantie. Wij hadden het grootste appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers. Het appartement was gerenoveerd en van alle gemakken voorzien (afwasmachine, wasmachine, prima airco in alle kamers, veel keukenapparatuur en goede pannen), inrichting wat gedateerd, maar dat is misschien de Portugese smaak. En elke dag (behalve in het weekend) een heerlijk schoongemaakt appartement. Zwembad is fijn, park is prachtig en rustig en vlakbij prachtig & rustig strandje. Personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk. Echt service die je niet vaak meer tegenkomt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Linda19-06-2018

Perfecte plek om de Algarve te ontdekken

Wij zijn in de meivakantie twee weken geweest met onze twee dochters van 9 en 11. We hebben rechtstreeks bij Turiquintas geboekt. Het contact verliep zeer plezierig. We kregen korting en goede prijs (beter dan touroperator en pakketreis). Tevens verzorgen ze de autohuur als je dat wilt en een transfer van/naar het vliegveld. Wij hebben twee weken een auto gehuurd en deze stond de ochtend na onze aankomst keurig klaar.

Het appartement wat wij hadden was net twee maanden daarvoor gerenoveerd. Echt alles gloednieuw en nette schoonmaak. Groot dakterras! Iedereen is even vriendelijk. Wij waren onder de indruk van het mooie strand vlakbij het appartement: we hebben het meerdere keren voor ons alleen gehad. Een heerlijke baai met rotsen en helderblauw water.

Armacao is vreselijk: snel voorbij rijden! Er zijn zoveel leuke plekken in de buurt: Lagos, Carvoeiro, Albufeira.

Wij gaan nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Appartement Turiquintas info