Altura

Reviews over Altura

Relaxte vakantie in Altura

Loes
    4-7-2018

Altura is een leuk plaatsje aan de kust in de oostelijke Algarve. Er is een prachtig, breed zandstrand en het stadje heeft een aantal leuke restaurantjes en wat (souvenir) winkeltjes. Wij hadden fietsen gehuurd en hebben daar in deze twee weken veel gebruik van gemaakt. Zowel om er boodschappen mee te doen (handige mandjes voorop) als om er plaatsjes in de omgeving mee te bezoeken. Ook paar keer auto gehuurd om het gebied wat verder te verkennen. Ik kan Altura zeker aanraden als je van een rustige, relaxte vakantie houdt

Gereisd Met partner in juni 2018

Altura is een rustige vakantie bestemming.

Huub Brekelmans
    21-7-2017

Een echt bruisend uitgaansleven moet je hier niet verwachten. Wel voldoende terrasjes en restaurants. De sfeer is rustig en ontspannen. De stranden zijn prachtig en nodigen uit tot het maken van strandwandelingen en het verzamelen van mooie schelpen. De omgeving van Altura is zeker het verkennen waard.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig.

Max van de Kerkhof
    11-4-2017

Het is in de wintermaanden niet druk, veel winkels zijn dan nog gesloten. Altura ontwaakt half maart. Maar als je komt voor de natuur dan is het een aanrader. je kunt dan ook lekker fietsen en wandelen

Gereisd Met partner in maart 2017

dit moet je zelf ervaren

Tom Jacobs
    19-2-2017

Altura is uitermate geschikt voor overwinteraars die de drukte vermijden. Er zij fijne restaurants en cafeetjes en helemaal geweldig het prachtige zandstrand waar je kilometers kun wandelen langs de zee. Wandelaars kunnen terecht bij een gids en vanuit het appartement heb je de mogelijkheid excursies te maken met de bus keus uit wel 20 verschillende dit met een Ned. sprekende gids Voor golfliefhebbers zijn er in de nabije omgeving prachtige golfbanen. Vogelspotters komen ook aan hun trekken in div. natuurgebieden met flamingo's en heel veel ooievaars. Heel intressant om een auto te huren je bent in 15 min in Spanje leuk om daar ook de omgeving te verkennen. Boodschappen oa de plaatselijke supermarkt en de Lidl in Monte Gordo . Een Nederlandse Arts in MantaRota een dorpje 5 km verder alwaar ook fijne restaurants hebt. Met de trein reizen vanuit Vila Nova de Cacela kost geen drol! Veel plezier!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Aardig plaatsje maar weinig te beleven

Piet en Liesbeth
    29-9-2016

In Altura zelf is niet zoveel te beleven, echter het strand is fantastisch! Er zijn voldoende ligstoelen beschikbaar en de strandrestaurantjes zijn erg goed. Verwacht geen groots uitgaansleven in Altura. Een aardig plaatsje voor een strandvakantie. Er zijn voldoende restaurantjes met uitstekende keukens!

Gereisd Met partner in september 2016
Altura scoort een 8,3 uit 10, op basis van 72 reviews