Almancil

We hebben een aantal aanbieders voor Almancil voor je op een rij gezet:

vakanties Almancil

We hebben een aantal aanbieders voor Almancil voor je op een rij gezet:

Reviews over Almancil

Mooie stranden, verder veel beton

Margot
    13-10-2013

Het is echt een plek waar je voor de zon en het strand naartoe gaat. Verder is er vooral buiten het seizoen nogal uitgestorven en niet zoveel te beleven. Erg fijn om bij het strand te hangen maar 1 week is hierbij echt voldoende.

Gereisd Anders in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niets bijzonders

A.
    29-5-2012

Almancil is geen bijzonder leuk dorp. De noodzakelijke dingen zijn er (goede supermarkt e.d.), maar geen gezellig/sfeervol centrum. Wel goede uitvalsbasis. Ligt niet aan de kust, maar stranden in omgeving zijn wel mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

zeer goede restaurants

gerard
    5-10-2011

Afgelopen zomer in de buurt van Almancil in een villa gehuurd. In Almancil een aantal malen zeer goed gegeten. Couleur France en Aquarelle bieden een fantastisch luncharrangement: twee gangen voor rond de € 13. Aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Typisch portugees dorpje, calme calme[

regina ranzijn
    4-9-2011

Geen massa toerisme, niet boordevol engelsen,, gezellige terrasjes om een bica te drinken met een pasta del nata. Niet ver van het mondaine vale do lobo, quinta do lago, dunas douradas, vale do garao, met hun aangename stranden, waar de prijs hoger ligt dan in het achterland...en dat op slechts 5 minuten met de auto! De kleine dorpjes in het achterland zijn echt aan te bevelen, denk aan : paderne, bouliqueime, loule, messinas. Ga vooral lunchen in portugese restaurantjes in plaats van s avonds uit eten gaan, is vaak een bijzondere culinaire ervaring op zijn portugees! Een pure keuken, kruiden van het land, veel vis, vaak met liefde bereid, en voor onze begrippen niet duur. De algarve biedt zoveel meer dan zon en zee! De Portugees en Nederlander heeft veel overeenkomsten, beiden zeevaarders in het verleden, handelaars, de kerk/ het geloof, over het algemeen eerlijk, goede eters, schoon. Wie de portugees begrijpt, omarmt zijn land, en zal altijd terug willen komen!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Pittoreske regio

annemieke_8
    5-6-2011

Een uitstekende bestemming voor elke maand van het jaar. Aangenaam klimaat, vriendelijke mensen, veel bezienswaardigheden, korte afstanden, lekker eten, goede wegen. TIP: huur wel een eigen auto! Genoeg te doen, wandelen, watersporten, luieren, stadjes, dorpjes, wat je maar wil.

Gereisd Met partner in september 2009
Almancil scoort een 7,7 uit 10, op basis van 16 reviews