Reviews over Alcantarilha

Het geluks moment 🌻

Simone,
    13-11-2018

Het echte vakantie gevoel krijg je bij Vila Volta, het is schoon, goed onderhouden en gast vriendelijk.

Vakantie is voor ons maar 1x per jaar en dan wil je ontspannen en vooral genieten van alles, geen zorgen en het blije gevoel krijgen en behouden. De omgeving is een uitdaging om deel te nemen aan het Portugese leven en ervaren wat strand, eten en wijn betekent.

3 jaar achter elkaar zijn we al naar Vila Volta geweest, puur omdat het vakantie gevoel iedere keer weer het geluk brengt. Dank hiervoor. 🌻

Fantastische plek, schoon en gezellig!

jac naber,
    13-11-2018

'k Had zo'n behoefte aan rust, om lekker te relaxen, met alles bij de hand. Een heerlijk huis, een prachtig zwembad, alles schoon en verzorgd en een rustige omgeving. In de Vila heb je met 6 man volop ruimte binnenshuis en buiten in de tuin en bij het zwembad is het helemaal ruim. Met de auto ben je zo in lieflijke plaatjes (Silves, Portimao) en bij het strand. In het dorpje zelf zijn er diverse restaurantjes waar je heerlijk kunt eten voor een meer dan schappelijk tarief. In november volop zon gehad. 'k Ben hier al eerder geweest en binnenkort (januari) ga ik weer, nu om de prachtige natuur van het binnenland beter te verkennen.

Fantasties

P.v.d.Avoird,
    30-10-2018

Dit was voor ons de derde keer dat wij hier waren en het was weer fantasties ,veel uitstapjes gedaan (portimao albufera silves )doch het mooiste was wel de tocht in paderne . En ook een dikke pluim voor de eigenaren peter en Heleen .

Absolute toplocatie voor een droomvakantie

Michel Ceuninck,
    15-9-2018

Alles wat je nodig hebt en meer is aanwezig en de eigenaars helpen je met interessant uitstap- en restaurant-advies.

Fijnste vakantie ooit!

Frans en Anita Joosen,
    10-9-2018

Wanneer je absolute rust wil met alle gemakken van thuis dan ben je hier op het juiste adres. Heerlijk zwembad, goede bedden, ontzettend aardige huiseigenaren. Flesje wijn en biertje stond klaar bij aankomst. Potjes kruiden, openers, kaasschaaf, koffie, toiletpapier, wasmiddel, notitieblokje, balpen, schone badhanddoeken, aan alles is gedacht. Supermarkt is op 5 minuten (met de auto) afstand. Op dagen dat we bij de casa bleven zagen en hoorden we niemand. Wat een rust!

Alcantarilha scoort een 6,4 uit 10, op basis van 23 reviews