Hotel Vila Galé Cerro Alagoa

Hotel Vila Galé Cerro Alagoa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cerro Alagoa voor je op een rij gezet:

546 reviews over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in het Nederlands

prima hotel

peter
8-6-2018

bijna alles perfect 1 min puntje wachtrij aan de bar van het zwembad

Zeer goed hotel

Joep
5-6-2018

Prima hotel. Hele aardige behulpzame mensen. Zeer goed ontbijt. Alles zeer schoon. Nette ruime kamers.

Wij hadden alleen logies en onbijt.

10 minuten van het strand en centrum van Albufeira. ( wel via hellende weg)

Mooie vakantie, nogmaals bezoeken!!

Jan
14-5-2018

Prachtig hotel. Goed eten. aanrader, ik ga zeker terug. Wellicht in oktober.
Costa, Manager, 25-5-2018

Beste gastheer,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening over uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.

We zijn dankbaar en kijken uit naar uw volgende bezoek.

oprecht

Marian van Laarhoven
1-4-2018

Weer een heerlijke vakantie gehad,waren voor de 3 de keer hier.

Volgend jaar weer heerlijk naar jullie hotel,verheug m’n eigen er nu al op,alles was weer prima, alleen jammer dat bij het terras de overkapping er niet hangen, is fijn als de zon erg schijnt en het ziet er gezellig uit. Voor de rest top en heel vriendelijk personeel. Ook de kamer word elke dag keurig gepoetst.

Costa, Manager, 5-5-2018

Beste marianlaarhoven3,

Bedankt voor het delen van uw feedback over Vila Galé Cerro Alagoa.

We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw vakantie in Cerro Alagoa en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in een Vila Galé Hotel.

Vriendelijke groeten

Anibal Costa

Fantastisch!!

inadeweerd@hotmail.com
5-3-2018

Behulpzame mensen zoals we van de Portugezen gewend zijn..
Costa, Manager, 26-3-2018

Beste gastheer,

Hartelijk dank vo

Hartelijk dank voor je uitstekende reactie.

We kijken uit naar uw terugkeer binnenkort.

oprecht

Leuke vakantie

Kim
30-1-2018

Leuk hotel, mooie kamers en lekker eten. Dicht bij het dorpje Albufeira zelf. Voor naar het strand moest je 15 min wandelen.

Prima hotel

van der Geest
29-11-2017

Goede ligging, ca.10 min. lopen naar strand en oude stad. Ruime hotelkamer met voldoende kastruimte. Kies tuin/zeezijde, dat is de zuidkant met zon op het balkon en tevens rustig. Vriendelijk, goed Engels sprekend personeel. Ontbijt en dinerkeuze voldoende, doch niet overdadig. Gezellige bar met af en toe live muziek. Gasten voornamelijk Engels. Beschikt ook over binnenzwembad, sauna en fitnessruimte. Complex wordt netjes bijgehouden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Hotel ligt ongeveer 1 uur rijden met bus van vliegveld.

Een paar 100 meter van het hotel ligt een groot overdekt shoppingcenter met o.a., restaurants, een hele grote supermarkt en diverse winkels.

Costa, Manager, 9-12-2017

Geachte heer van der Geest,

Bedankt voor het delen van uw beoordeling, we zijn verheugd dat u van uw verblijf hebt genoten en aan uw verwachtingen kunt voldoen.

In de hoop dat je ons op een toekomstige vakantie opnieuw mag bezoeken en bedankt voor het kiezen van de Vila Galé Hotels.

Vriendelijke groeten

Johan
14-11-2017

Super hotel met super kamer en behulpzaam/vriendelijk personeel.

Aan het eind een persoonlijke evaluatie met de hotelmanager.

De keuken ook goed, soms waren de groentes een beetje te gaar.

Costa, Manager, 2-12-2017

Geachte brinkey1942,

Bedankt voor het delen van je beoordeling en zijn erg blij dat je hebt genoten van je verblijf bij Cerro Alagoa.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie.

Met vriendelijke groet

Anibal Costa

Prima hotel.

Fam. van Zitteren
26-10-2017

Gunstige ligging. Vriendelijk personeel, vooral Ines van het animatieteam en de medewerkers achter de bar. Zeker voor herhaling vatbaar!
Costa, Manager, 6-11-2017

Beste gast,

Bedankt voor je vriendelijke beoordeling, we zijn erg blij dat je hebt genoten van je verblijf in Cerro Alagoa en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Bedankt voor het kiezen van de Vila Galé Hotels en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen

vriendelijke groeten

Niet voor herhaling vatbaar

Kim
26-10-2017

Hotelkamer was prima (ruim). Ik heb alleen geen idee met wat voor spul de schoonmakers schoonmaken, maar de badkamer ruikt erna naar vis/plas! Niet echt fris dus. Ook scheuren in de muren ontdekt en een doucheputje dat verroest is.

Bij het ontbijt is de koeling niet koud met alsof gevolg dat "yoghurt" warm is.

Koffie en chocolademelk (pure cacao) zijn ook niet te drinken.

Ligging van het hotel is prima te doen voor mensen die fysiek in staat zijn de heuvels te beklimmen (terugweg vanaf het centrum).

Voor een 4 sterren is het hotel over het algemeen matig. Horeca personeel ogen inderdaad chagrijnig en reageren ook zo op de gasten, helaas!

Costa, Manager, 6-11-2017

Dear Mr. Kim,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Kind regards

Aníbal Costa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Galé Cerro Alagoa scoort een 8.07 uit 10 op basis van 552 reviews.