Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°12°

Omschrijving
Bij Albufeira in Portugal ligt Vila Galé Cerro Alagoa. Je kunt all-inclusive boeken, maar er zijn ook voldoende restaurants in de omgeving. Bij het zwembad kun je aan de poolbar een verkoelend drankje bestellen. ‘s Avonds is er een enkele keer per week live-muziek. Lopend ben je binnen 15 minuten op het strand of in het centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cerro Alagoa voor je op een rij gezet:

559 reviews over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Henny,
4-2-2019

Een prachtig hotel. Zowel binnen als buiten keurig onderhouden. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Keurige kamer met voldoende bergruimte. Bij boeking aan te raden een kamer aan zwembad-/zeezijde te nemen, anders zit je zonder zon aan de doorgaande weg. Hadden geboekt voor buffet, maar hebben de hele week á la carte gegeten, zonder bijbetaling!

Dit hotel is echt een aanrader!

Ligging: ongeveer 10 minuten lopen van het oude centrum. De strip ongeveer 20 minuten. Een omgeving waar je je nooit verveelt.

Gereisd met partner in januari 2019
Nuno Ramos (Assistant Manager), Manager, 9-2-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van je mooie beoordeling en voor je vriendelijke woorden met betrekking tot ons hotel.

Het is zeker een plezier voor ons om te weten dat uw verblijf bij ons aan uw exepctaties en voorkeuren voldoet.

We herhalen onze dank voor de uitstekende feedback en hopen dat we je binnenkort heel graag terug kunnen verwelkomen in Vila Galé Cerro Alagoa.

Nuno Ramos

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Ted Polderman,
17-1-2019

Hadden kamer en suite geboekt waarbij je een heerlijk groot balkon hebt met 2 ligbedden. Hebben hier veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018

Nuno Ramos

Komen zeker terug in dit hotel

Jan,
17-12-2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel mooie ligging. We hadden een kamer met zwembad zicht heerlijk rustige kamer. Je bent wel even aan het wandelen naar het oude centrum, maar als je bij het hotel meteen links af loopt naar beneden dan ben je zo aan de boulevard ( met roltrappen) .

Gereisd met partner in december 2018
Nuno Ramos (Assistant Manager), Manager, 9-2-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw voorkeur met betrekking tot Vila Galé Hotels en voor het verstrekken van uw mening. We zijn heel blij om te lezen dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad.

Bedankt dat je bij ons bent gebleven en we hopen dat je ons binnenkort weer bezoekt.

in een woord geweldig

g & g,
4-12-2018

voor en naseizoen perfect voor oudere zonder kinderen . rustig , geen getrek bij eettentjes en barretjes , mooie omgeving met schitterende vergezichten, uitstapjes wel aan te raden als je wat langer in deze regio verblijft , omgeving heft zoveel meer te bieden . in voorjaar en najaar al en nog heel mooi weer . prober een keer en je bent voor altijd verkocht aan deze omgeving

Gereisd met partner in november 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de uitstekende opmerking over uw recente verblijf in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa en om het te delen.

Het is met een gevoel van vreugde dat we hebben gelezen dat je van je verblijf hebt genoten en dat we aan je verwachtingen konden voldoen, we zullen je opmerkingen delen met iedereen die met ons samenwerkt.

Het was een genoegen om u te verwelkomen in ons hotel en we hopen dat u ons opnieuw en binnenkort zult bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Nuno Ramos

Hotel was mooi, kamers netjes en schoon, ontbijt was erg goed, avondeten was waardeloos. Echt vies en slecht! Wij zijn er niet veel geweest. Meestal gingen we uiteten in de avond. Zwembad was erg koud. Personeel was vriendelijk. Bedden werden in 7 dagen tijd niet verschoond. Flink stuk lopen van het strand waarbij je een hoge berg moest beklimmen op de terugweg. Pub was erg gezellig met zeer vriendelijk personeel. Animatieteam was slecht. Hun zangkunsten vreselijk. Beter hadden ze gewoon muziek kunnen aanzetten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geachte gast,

Wij danken u voor de opmerkingen over uw verblijf in het Hotel Apartamento Cerro Alagoa, waar wij oplettend rekening mee houden.

Ons doel is om onze klanten beter van dienst te zijn, hun verwachtingen waar mogelijk te overtreffen, hun feedback is waardevol en helpt ons eventuele tekortkomingen te corrigeren en het niveau van onze dienstverlening te verbeteren, wat we uitstekend willen zijn.

Alle suggesties zijn welkom en verdienen ons welkom.

Dankbaar voor uw aandacht, wij hopen oprecht dat u bij een volgende gelegenheid bij ons bent, ervan uitgaande dat u hem persoonlijk kunt ontvangen.

Hoogachtend,

Nuno Ramos

Prima hotel, voor de 10e keer hier geweest. Goede ligging, vriendelijk personeel, all-inclusive overbodig. Plenty goede restaurants in de omgeving en all-inclusive trekt veelal verkeerde groepen mensen aan (Lawaai makende Engelsen die voor weinig geld zo veel mogelijk willen drinken). Hotel stopt daarom ook met all-inclusive.

Animatie is overbodig en slecht, pure geldverspilling.

Gereisd met partner in oktober 2018
Nuno Ramos, Manager, 21-10-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je voortdurende voorkeur en complimenten met betrekking tot ons hotel en voor het delen van je uitstekende beoordeling.

We zijn enorm blij dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad in ons hotel en kunnen je niet genoeg bedanken voor je mooie reacties, die we zullen delen met ons hele team.

Met betrekking tot het probleem met groepen kippen en herten kunnen we garanderen dat we aan die kwestie werken en we staan geen groepen meer toe die volgens ons de rest van onze gasten kunnen storen. We verzekeren u dat we de vredige en respectvolle omgeving die dit hotel altijd al heeft bewaard, behouden.

Het was heerlijk om je weer bij ons te hebben, bedankt dat je zo'n geweldige ambassadeur bent voor Vila Galé Hotels. We kijken er echt naar uit om je volgend jaar voor de 11e keer weer te verwelkomen, of eerder.

Kom hier zeker terug

Gerard v weerdenburg,
21-9-2018

Leuk hotel

Met veel leuke eet gelegenheden op loop afstand

Gereisd met partner in september 2018
Costa, Manager, 28-9-2018

Dear Mr. Gerard v weerdenburg,

Thank you very much for your feedback about your stay at Vila Galé Cerro Alagoa.

We hope we can see you again in future holiday.

Kind regards

Willie brouwer,
24-8-2018

Was geweldig. Kamer. Het eten heel variabel. Je kund alle kanten op met bus. Of safari wij lopen altijd heel veel dat kan daar prima dan ondek je nog mooiere uitzichten dan dat je wen auto huurd. 👍👍

Gereisd met partner in september 2016
Costa, Manager, 27-8-2018

Beste Willie Brouwer,

Heel erg bedankt voor uw feedback.

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen je binnenkort weer te zien.

Vriendelijke groeten

Gea zijl,
16-8-2018

Mooi hotel ook met oudere kinderen

Centraal en mooi rustig hotel

Behulpzaam personeel

Mijn zoon en man hebben erg genoten

Helaas was mijn vakantie na 2 dagen over

Ik moest terug ivm familieomstandigheden

Kom zeker terug

Geen minpunten gevonden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Costa, Manager, 17-8-2018

Beste gast

Met veel voldoening hebben we uw recensie gelezen en ontdekt dat u van uw verblijf in Vila Gale Cerro Alagoa genoten heeft.

Bedankt voor je geweldige reacties, die we zullen doorgeven aan onze medewerkers omdat het erg motiverend voor hen is.

Ik kijk ernaar uit u binnenkort te verwelkomen

Geweldig

eltjo,
13-8-2018

Super hotel,prijs kwaliteit was goed.Ligging is perfect.

Aanrader is een boottocht met de Dreamer. Dolfijnen spotten en grotten bekijken

Gereisd met partner in juni 2018
Costa, Manager, 14-8-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie.

Vriendelijke groeten

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.