Hotel Vila Galé Cerro Alagoa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Vila Galé Cerro Alagoa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cerro Alagoa voor je op een rij gezet:

554 reviews over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in het Nederlands

Prima hotel, voor de 10e keer hier geweest. Goede ligging, vriendelijk personeel, all-inclusive overbodig. Plenty goede restaurants in de omgeving en all-inclusive trekt veelal verkeerde groepen mensen aan (Lawaai makende Engelsen die voor weinig geld zo veel mogelijk willen drinken). Hotel stopt daarom ook met all-inclusive.

Animatie is overbodig en slecht, pure geldverspilling.

Kom hier zeker terug

Gerard v weerdenburg
21-9-2018

Leuk hotel

Met veel leuke eet gelegenheden op loop afstand

Costa, Manager, 28-9-2018

Dear Mr. Gerard v weerdenburg,

Thank you very much for your feedback about your stay at Vila Galé Cerro Alagoa.

We hope we can see you again in future holiday.

Kind regards

Willie brouwer
24-8-2018

Was geweldig. Kamer. Het eten heel variabel. Je kund alle kanten op met bus. Of safari wij lopen altijd heel veel dat kan daar prima dan ondek je nog mooiere uitzichten dan dat je wen auto huurd. 👍👍

Costa, Manager, 27-8-2018

Beste Willie Brouwer,

Heel erg bedankt voor uw feedback.

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen je binnenkort weer te zien.

Gea zijl
16-8-2018

Mooi hotel ook met oudere kinderen

Centraal en mooi rustig hotel

Behulpzaam personeel

Mijn zoon en man hebben erg genoten

Helaas was mijn vakantie na 2 dagen over

Ik moest terug ivm familieomstandigheden

Kom zeker terug

Geen minpunten gevonden

Costa, Manager, 17-8-2018

Beste gast

Met veel voldoening hebben we uw recensie gelezen en ontdekt dat u van uw verblijf in Vila Gale Cerro Alagoa genoten heeft.

Bedankt voor je geweldige reacties, die we zullen doorgeven aan onze medewerkers omdat het erg motiverend voor hen is.

Ik kijk ernaar uit u binnenkort te verwelkomen

Geweldig

eltjo
13-8-2018

Super hotel,prijs kwaliteit was goed.Ligging is perfect.

Aanrader is een boottocht met de Dreamer. Dolfijnen spotten en grotten bekijken

Costa, Manager, 14-8-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie.

Petra welling
6-8-2018

Prima hotel schoon. Vriendelijk personeel en ligt heel centraal . Naast het hotel een grote supermarkt en voor de deur van hotel gaat een treintje daar kun je ook mee naar de strip dit is meer voor jongeren

Taxi naar oud albufera nog geen €4.00

Oud albufera is echt de moeite waard erg gezellig

Zeer mooi zwembad en voldoende ligbedden

Wij hadden logies/ontbijt ontbijt had iets uitgebreider gemogen

Al met al zeer goed hotel komen hier beslist nog eens terug

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw voorkeur met betrekking tot Vila Galé Hotels en uw uitstekende beoordeling.

We zijn verheugd om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa en je hebt prachtige herinneringen aan je ervaring bij ons bewaard.

Het was een genoegen om bij u te blijven en we hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken.

Aníbal Costa

Uitstekend hotel, een absolute aanrader!!

Mark Klein
29-7-2018

Modern en luxe hotel, voorzien van alle gemakken. Fijne kamers, zeer goede bedden. Schoon en goede service, prima ontbijt. Uitstekende poolbar en keuken. Gunstig gelegen tussen de Strip en het oude centrum, beiden zijn te voet goed te bereiken. Het hotel ligt aan een drukke doorgaande hoofdweg, maar als je een kamer met zwembadzijde boekt(=zeezicht) merk je daar helemaal niets van. Tip, boek logies/ ontbijt en geen all in, zo heb je de vrijheid. Drankjes en maaltijden a la carte in het hotel zelf zijn bovendien uiterst vriendelijk geprijsd.Aan de hoofdweg en of op korte afstand zijn bovendien legio eet en drinkgelegenheden, allemaal goed en vriendelijk geprijsd. Het strand ligt een kleine 700 meter lager na een redelijk steile afdaling. Het strand zelf is breed, schoon en ook daar veel horeca en strandvoorzieningen waar het goed toeven is. Bovendien loop je over het strand zo 2km verder het oude centrum in. Super verblijf gehad hier!

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je voorkeur voor Vila Galé Cerro Alagoa en voor je uitstekende beoordeling.

We zijn blij om te lezen dat uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen heeft voldaan en hoop van harte dat u erin bent geslaagd om speciale herinneringen aan uw ervaring mee naar huis te nemen. We waarderen alle complimenten enorm en we laten ons team op de hoogte zijn van het goede werk dat ze hebben gedaan.

We kijken ernaar uit u terug te hebben voor nog een gedenkwaardige vakantie in de Algarve.

Aníbal Costa

Was verder een mooie vakantie.

Fam Kuper
26-6-2018

De bediening van het hotel bij de buiten bar en bij de gewone bar,was zeer traag. All-Inn blijkt niet zo te zijn,dan moet je opeens bij betalen. Dan moet je het niet in de brochure vermelden.

Warm eten was weinig keus in,vaak hetzelfde en het toetjes buffet kan ook veel uitgebreider.

Veel lawaai van Engelse gasten die hun vrijgezellenfeest daar vierden,zowel door de jongens als de meiden.

Zeer storend als je hier voor een relaxed vakantie komt.

Houd rekening met elkaar,dat is wel zo netjes.

Entertainment was s’avonds niet wat we gewend zijn van andere hotels met o.a leuke shows. Gewoon standaard een pupquiz haast iedere avond.

Wat wel goed was waren de schone hotel kamer en de ligging van het hotel was ook goed. Het zwembad was erg goed,eindelijk eens genoeg plaats rondom het zwembad en weinig handdoek leggers.

Dit was echt heel uniek bij dit hotel.

Aníbal Costa, Manager, 10-8-2018
Geachte gast, Bedankt voor uw voorkeur en voor uw vriendelijke woorden met betrekking tot uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa .. Uw positieve opmerkingen over ons zijn zeer op prijs gesteld en we hopen van harte dat uw reisplannen u terugbrengen naar de Algarve en naar ons hotel. nog een keer. Ik kijk uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet

prima hotel

peter
8-6-2018

bijna alles perfect 1 min puntje wachtrij aan de bar van het zwembad

Costa, Manager, 21-6-2018

Geachte heer Peter,

Bedankt voor het delen van uw beoordeling, we zijn verheugd dat u van uw verblijf hebt genoten en aan uw verwachtingen kunt voldoen.

We hopen je binnenkort weer te zien.

Zeer goed hotel

Joep
5-6-2018

Prima hotel. Hele aardige behulpzame mensen. Zeer goed ontbijt. Alles zeer schoon. Nette ruime kamers.

Wij hadden alleen logies en onbijt.

10 minuten van het strand en centrum van Albufeira. ( wel via hellende weg)

Costa, Manager, 21-6-2018

Beste gast,

Dank je wel voor het feit dat je Vila Galé Cerro Alagoa hebt gekozen voor je verblijf in Algarve. We zijn erg blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen echt dat we in de nabije toekomst weer welkom zullen zijn!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.