Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
7,9

Omschrijving
Bij Albufeira in Portugal ligt Vila Galé Cerro Alagoa. Je kunt all-inclusive boeken, maar er zijn ook voldoende restaurants in de omgeving. Bij het zwembad kun je aan de poolbar een verkoelend drankje bestellen. ‘s Avonds is er een enkele keer per week live-muziek. Lopend ben je binnen 15 minuten op het strand of in het centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cerro Alagoa voor je op een rij gezet:

558 reviews over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in het Nederlands

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Ted Polderman,
17-1-2019

Hadden kamer en suite geboekt waarbij je een heerlijk groot balkon hebt met 2 ligbedden. Hebben hier veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Komen zeker terug in dit hotel

Jan,
17-12-2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel mooie ligging. We hadden een kamer met zwembad zicht heerlijk rustige kamer. Je bent wel even aan het wandelen naar het oude centrum, maar als je bij het hotel meteen links af loopt naar beneden dan ben je zo aan de boulevard ( met roltrappen) .

Gereisd met partner in december 2018

in een woord geweldig

g & g,
4-12-2018

voor en naseizoen perfect voor oudere zonder kinderen . rustig , geen getrek bij eettentjes en barretjes , mooie omgeving met schitterende vergezichten, uitstapjes wel aan te raden als je wat langer in deze regio verblijft , omgeving heft zoveel meer te bieden . in voorjaar en najaar al en nog heel mooi weer . prober een keer en je bent voor altijd verkocht aan deze omgeving

Gereisd met partner in november 2018

WTC.nl

Hotel was mooi, kamers netjes en schoon, ontbijt was erg goed, avondeten was waardeloos. Echt vies en slecht! Wij zijn er niet veel geweest. Meestal gingen we uiteten in de avond. Zwembad was erg koud. Personeel was vriendelijk. Bedden werden in 7 dagen tijd niet verschoond. Flink stuk lopen van het strand waarbij je een hoge berg moest beklimmen op de terugweg. Pub was erg gezellig met zeer vriendelijk personeel. Animatieteam was slecht. Hun zangkunsten vreselijk. Beter hadden ze gewoon muziek kunnen aanzetten.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel, voor de 10e keer hier geweest. Goede ligging, vriendelijk personeel, all-inclusive overbodig. Plenty goede restaurants in de omgeving en all-inclusive trekt veelal verkeerde groepen mensen aan (Lawaai makende Engelsen die voor weinig geld zo veel mogelijk willen drinken). Hotel stopt daarom ook met all-inclusive.

Animatie is overbodig en slecht, pure geldverspilling.

Gereisd met partner in oktober 2018
Nuno Ramos, Manager, 21-10-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je voortdurende voorkeur en complimenten met betrekking tot ons hotel en voor het delen van je uitstekende beoordeling.

We zijn enorm blij dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad in ons hotel en kunnen je niet genoeg bedanken voor je mooie reacties, die we zullen delen met ons hele team.

Met betrekking tot het probleem met groepen kippen en herten kunnen we garanderen dat we aan die kwestie werken en we staan geen groepen meer toe die volgens ons de rest van onze gasten kunnen storen. We verzekeren u dat we de vredige en respectvolle omgeving die dit hotel altijd al heeft bewaard, behouden.

Het was heerlijk om je weer bij ons te hebben, bedankt dat je zo'n geweldige ambassadeur bent voor Vila Galé Hotels. We kijken er echt naar uit om je volgend jaar voor de 11e keer weer te verwelkomen, of eerder.

Vriendelijke groeten,

Kom hier zeker terug

Gerard v weerdenburg,
21-9-2018

Leuk hotel

Met veel leuke eet gelegenheden op loop afstand

Gereisd met partner in september 2018
Costa, Manager, 28-9-2018

Dear Mr. Gerard v weerdenburg,

Thank you very much for your feedback about your stay at Vila Galé Cerro Alagoa.

We hope we can see you again in future holiday.

Kind regards

Willie brouwer,
24-8-2018

Was geweldig. Kamer. Het eten heel variabel. Je kund alle kanten op met bus. Of safari wij lopen altijd heel veel dat kan daar prima dan ondek je nog mooiere uitzichten dan dat je wen auto huurd. 👍👍

Gereisd met partner in september 2016
Costa, Manager, 27-8-2018

Beste Willie Brouwer,

Heel erg bedankt voor uw feedback.

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen je binnenkort weer te zien.

Vriendelijke groeten

Gea zijl,
16-8-2018

Mooi hotel ook met oudere kinderen

Centraal en mooi rustig hotel

Behulpzaam personeel

Mijn zoon en man hebben erg genoten

Helaas was mijn vakantie na 2 dagen over

Ik moest terug ivm familieomstandigheden

Kom zeker terug

Geen minpunten gevonden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Costa, Manager, 17-8-2018

Beste gast

Met veel voldoening hebben we uw recensie gelezen en ontdekt dat u van uw verblijf in Vila Gale Cerro Alagoa genoten heeft.

Bedankt voor je geweldige reacties, die we zullen doorgeven aan onze medewerkers omdat het erg motiverend voor hen is.

Ik kijk ernaar uit u binnenkort te verwelkomen

Geweldig

eltjo,
13-8-2018

Super hotel,prijs kwaliteit was goed.Ligging is perfect.

Aanrader is een boottocht met de Dreamer. Dolfijnen spotten en grotten bekijken

Gereisd met partner in juni 2018
Costa, Manager, 14-8-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback over Vila Galé Cerro Alagoa.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Vila Galé Hotels voor een toekomstige vakantie.

Vriendelijke groeten

Petra welling,
6-8-2018

Prima hotel schoon. Vriendelijk personeel en ligt heel centraal . Naast het hotel een grote supermarkt en voor de deur van hotel gaat een treintje daar kun je ook mee naar de strip dit is meer voor jongeren

Taxi naar oud albufera nog geen €4.00

Oud albufera is echt de moeite waard erg gezellig

Zeer mooi zwembad en voldoende ligbedden

Wij hadden logies/ontbijt ontbijt had iets uitgebreider gemogen

Al met al zeer goed hotel komen hier beslist nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2018
Aníbal Costa, Manager, 10-8-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw voorkeur met betrekking tot Vila Galé Hotels en uw uitstekende beoordeling.

We zijn verheugd om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa en je hebt prachtige herinneringen aan je ervaring bij ons bewaard.

Het was een genoegen om bij u te blijven en we hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken.

Vriendelijke groeten,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.