Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel Paraiso de Albufeira

5.3Matig

Portugal, Algarve, Albufeira

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Paraiso de Albufeira voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

86 reviews over Aparthotel Paraiso de Albufeira

• 4tinus van de velde07-03-2020

nooit meer

wat een slecht hotel kakkerlakken op de kamer rookmelders die in de nacht om 5 uur afgaan en niet hersteld worden eten koud kamer slecht gereinigd

Gereisd met partner in februari 2020

• 4Els brok07-03-2020

Vreselijk hotel

Vreselijk vies het eten koud eieren niet goed gekookt wenig keuze bij het ontbijt en diner nooit meer naar dit hotel

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8coby smit23-04-2019

gaan we zeker nog eens heen

Het is lang niet zo slecht als hier wordt weergegeven

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

4van vliet01-08-2017

voor ons niet meer

Ik ben hier 11 dagen met een vriendin geweest, dit hotel is niet het geld waard wat wij hiervoor betaald hebben. Er werd bij ons weinig tot niet schoon gemaakt, na 7 dagen waren de bedden nog niet verschoond hier hebben wij om moeten vragen. Schone handdoek kregen wij ook niet genoeg heb hier een aantal keer om gevraagd en er werd dan aangegeven dat wij deze morgen zouden krijgen. Het hotel zit vol met Engelse en weinig tot geen Nederlanders. Het personeel is niet vriendelijk en je moet bijna overal voor betalen. ( bedjes bij het zwembad, het binnen zwembad. ) Het hotel heeft ook een aparte geur en kraakt van alle kanten. Ik zou hier zeker niet meer heen gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Rowan23-07-2017

Prima prijs/kwaliteit.

2 weken geweest in Juli. Kamer was ruim en bedden sliepen lekker, matrassen waren denk ik nieuw. Belangrijkste dingen als beddengoed en handdoeken werden goed schoongemaakt. Buiten dat niks. Denk aan veel stof in keukenkastjes, bloedspetters op deuren, vieze afdrukken op alles en als extra gekke witte vlekken op het hoofdbord van het bed.... Dat was erg jammer maar buiten dat hebben we absoluut genoten! Geen ongedierte gezien en het rook/zag er verder wel fris uit. Animatie was niet veel, miste ook enthousiasme. Personeel was wel erg vriendelijk! Ligging is goed, met hooguit een 15 min lopen naar het oude en nieuwe centrum! Zwembadwater vonden wij beetje koud maar wel schoon. Vonden het wel raar dat je voor sommige bedjes moest betalen (verstelbare, 5eu p dag) en voor ligkussens (2eu p dag) ook als je all inclusive had. Er waren wel genoeg platte ligbedden die gratis waren. Al met al hebben we toch een prima vakantie gehad voor het geld dat we betaald hebben!

Gereisd met partner in juli 2017

• 7L, J & J16-07-2017

Een ervarinng opzich

Het hotel is niet slecht maar zeker niet je van het. Wij waren met 3 vrienden totaal hier voor het uitgaansleven. Het hotel is vol Engelsen waar het hotel ook naar is ingesteld. Het hotel qua uiterlijk is ouderwets en zeker de kamers: Veel gezinnen maar als je voor het totaal plaatje wil met je gezin is dit het niet. Voor vrienden is dit zeker goed genoeg.

Wel wat bijzondere dingen zijn dat op de gangen van het hotel alles kraakt en er een bijzondere geur hangt ook onze kamer had bij binnenkomst een wat vreemde geur. Om een of andere reden hing bijna alles schuin van de brandblussers, tot de lampen tot de schilderijen en de spiegels. Het was bijna een thema. Over het zwembad: veel losse tegels op de bodem en bloempotten op de springplank is wat bijzonder.

En op de laatste dag klapte onze douche kraan wat ook wel bijzonder was.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Rudi17-05-2017

Prima apartement

We hadden een studio geboekt. Kregen eerst een kamer (485)op de 4e verdieping met uitzicht op een muur en het dak van de receptie. Gelijk gevraagd naar een andere kamer. De volgende dag kregen we kamer 640 toegewezen. Een prima kamer. De kamers zijn ietwat overjarig maar verder prima. Schoonmaken was prima, iedere dag schone handdoeken en een prima service. Matrassen waren nieuw, maar wel hard. De kookgelegenheid was klein, maar voldoende voor 2 personen omdat we toch altijd uit eten gingen. Ligbedden bij het zwembad vielen tegen. Deze waren niet verstelbaar en hard kunststof. Dekjes kon men huren voor € 2 per dag. Ook parasols en handdoeken waren allemaal te huur. Dit zou voor een 4* hotel in de prijs moeten zitten en was dus een tegenvaller. Verder alles prima.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Jan en Riet14-02-2017

Niet meer

Indeling aan renovatie toe. Daar 3 weken geweest. In woonkamer slecht zittende banken, klein oud tv-je. 30 cm beeld. Er waren ook app. die hadden al een LCD-tv. 2 electr. Kookplaatjes. Douche in ligbad. Slaapkamer was in orde. Met goede matrassen. De service was in orde. Iedere dag schonehanddoeken, beddengoed werd regelmatig verschoond. Appartement werd goed schoongemaakt. We zaten helemaal beneden. Maar we kregen later bovenburen, zeer gehorig, houten stoelen en banken schuiven op plavuizen. De vakantie was in januari/februari. Het complex is zeer groot, we zouden er in de zomermaanden niet graag willen zitten, voor in de zomermaanden hoge prijzen en voor all inclusief 35 euro per dag extra. Voor dat geld heb je wel betere vakantieverblijven voor.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Coby01-05-2016

Aardig personeel, doet alles voor je.

Personeel is aardig, neemt direct actie. Komt beloftes na. Matrassen dienen direct te worden vervangen. Na mijn klacht door personeel prima geanticipeerd en goed opgelost. Keuken is aan vervanging toe. Koken op 2 pitjes met (te grote) pannen die niet gelijktijdig op het "vuur" (elektrisch) kunnen worden geplaatst, is behoorlijk schipperen. Eerst aardappels koken, dan de groente en als dat gaar is dan kan de pan met vlees op het vuur. Het heeft ook zijn charmes en......restaurantjes genoeg in de buurt. Stopcontacten voor koffieapparaat en/of broodrooster is bij het aanrecht niet aanwezig of afgeschermd. Alles overziend is de prijs-kwaliteit-verhouding in orde. Voor de prijs die wij hebben neergelegd kun je bijna nergens 3 weken verblijven.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8jos01-05-2016

Prijs kwaliteit is in orde. Dar wil dus zeggen dat je voor de prijs geen super de luxe hotel mag verwachten. Kamers, met name de bedden zijn toe aan een grondige renovatie/vernieuwing. Keuken is in orde, maar 2 pitjes is niet van deze tiijd

Gereisd met partner in maart 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 18 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages