Appartement Natura Algarve Sun Club

Portugal, Algarve, Albufeira

8.1Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Natura Algarve Sun Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

90 reviews over Appartement Natura Algarve Sun Club

• 2018
    8Moniek Roseboom10-08-2018

Top vakantie!

Goede service, prima appartementen, heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Bert Bakker03-03-2018

Goede accommodatie met mooie appartementen. Rustige ligging in het drukke Praia da Oura. Mooi zwembad met veel ligstoelen. Receptie heel service gericht en vriendelijk. Een probleempje wordt direct opgelost. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

8L02-08-2017

Fijne vakantie

Wij hebben een week kunnen genieten op Natura. Strip en strand 10 min lopen, stoep is wel weg glad op slippers. Personeel is heel vriendelijk. Er zijn veel jongeren die soms voor wat overlast kunnen zorgen, ik ben van mening dat Natura hierbij zo goed mogelijk ingrijpt. De kamer is lekker ruim en gezellig. Wel is de keuken heel erg toe aan renovatie! De schoonmaaksters vond ik echt een minpunt. Schoonmaak ging met een franse slag en vriendelijkheid is ver te zoeken bij hun. Wanneer je een bordje ' do not disturb ' aan de deur hangt kloppen ze als nog aan en vragen ze heel opdringerig wanneer ze nou wel eens kunnen schoonmaken. Alsof dat bordje er al dagen hangt.. De bar beneden is redelijk aan de prijs maar de gezelligheid maakt al een hoop goed. Het zwembad is schoon en hier kun je heerlijk wat uurtjes vertoeven.

Kortom: een fijne vakantie, maar ik kom hier niet meer terug

Gereisd met partner in juli 2017

• 8marian en thijs22-07-2017

heerlijk

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, appartementen zijn wel wat gedateerd en gehorig. Personeel super aardig, stonden dag en nacht voor ons klaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Sacha24-07-2016

Strenge nachtbewaking

In midden juli in dit hotel verbleven samen met een vriendin. We hadden dit appartement geboekt via een reisorganisatie die vakanties voor jongeren aanbiedt. Bij het minst geringe overlast werd je borg al ingehouden. Bijna alle groepen, die bestonden uit jongeren, hebben hun borg van 100 euro niet meer terug gekregen, doordat zij 1x te luidruchtig waren. Er was zelfs een groep die na hun eerste nacht het hotel uitgezet zijn.

voor de rest was het hotel redelijk. Bedden waren hard, schone kamers, 10 minuten lopen naar de strip, schoonmakers kwamen 6x per week en het hotel is erg horig.

Als je met een grote groep jongeren bent, is dit hotel geen aanrader. Je bent dan al snel te luidruchtig.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Jeannette23-06-2016

Top vakantie!

Wij zijn voor onze vakantie in Albufeira met 6 meiden naar dit appartement geweest en waren super tevreden. Het is een heel ruim appartement (Wij hadden 2x 3 persoons) met alles erop en eraan. Het is goed af te sluiten als je naar het strand of op stap gaat. Het strand en de strip is allebei 10-15 min lopen, prima te doen. Als je daar geen zin in hebt ben je met de taxi voor een paar euro op de strip. Het personeel is vriendelijk en denkt met je mee, maar je moet je wel aan de regels houden en 's nachts niet de boel op stelten gaan zetten. Als je terug komt van het uitgaan kun je via de nachtingang naar binnen, wat heel fijn is. Er is bewaking, maar zo lang je zelf rustig bent is die alleen maar heel erg gezellig. Wij hebben een top vakantie gehad in dit appartement!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Laura10-08-2015

Top

Erg leuke week vakantie gehad met een groep van 4 meiden! In het hotel verblijven zowel jongeren als gezinnen. Het personeel was erg vriendelijk. De strip en het strand waren goed aan te lopen, als je terug komt van een nacht uitgaan kan je via de nachtingang naar je appartement, dit is top geregeld. Bij ons appartement was de hygiene niet super, ondanks dat waren de schoonmaaksters wel erg vriendelijk. Ook het zwembad was niet schoon.. Maar het personeel deed erg zijn best om dit te verbeteren. Een keertje wat eten bij het zwembad in een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8tieneke21-06-2015

prima appartement

prima appartement. prima bed. op loopafstand supermarkt. en restaurants. ga zeker een x Indiaas eten om de hoek van de straat. bushalte op loopafstand. strand ruim 10 min lopen strip ook ruim 10 min. taxi van en naar strip +- 6euro.p.rit. strandbedjes 15euro voor twee + parasol. loop ook eens naar de oude stad via het strand super mooie wandeling+- 1.5 u. Portugezen zijn er vriendelijk. je eet voor +- 25 euro met z'n tweeën. wij gaan zeker een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Inge26-08-2014

Fantastische plek!

Fantastische vakantie gehad, grote kamers, groot balkon en netjes, elke dag schoonmaak. Genoeg strandbedjes bij het zwembad! Supermarkt en wat restaurantjes super dichtbij en de strip ongeveer 10minuutjes lopen! Oude centrum met de taxi prima te doen en goedkoop! ;) Geweldige vakantie gehad! voor jongeren zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Arendjan18-08-2014

Fijn apparetement

Leuk appartement, goed personeel, vriendelijk personeel. Is allemaal wel wat ouder aan het worden. Wij waren met 7 jongens en hebben geen probleem gehad qua thuiskomen snachts. Als je beetje normaal blijft doen is er niets aan de hand. Top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

2 tips over Appartement Natura Algarve Sun Club

• B, 07-06-2014

Huur een auto aan het einde van de staat en ga de omgeving verkennen.

• Francois Mugie, 03-06-2012

Natura bevindt zich op ca 300 meter afstand van de main street met vele winkeltjes en restaurants.

6 vragen over Appartement Natura Algarve Sun Club

• laurav1996, 08-07-2015

vriezer

heeft de koelkast een vriesvak? alvast bedankt.

• cfmaat, 10-10-2014

Wifi en ontbijt

Ik wil komende week dit complex boeken en wil graag weten of wifi gratis is en hoe bereikbaarheidvan de wifi is? Zijn er mensen die ontbijt daar hadden en hoe beviel dat?

• W, 12-03-2014

baby producten als melk,luiers,potjes

In mei gaan we een week met onze 6 maanden oude dochter een week naar natura club. Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of er een supermarkt in de buurt is waar ze ook voldoende baby producten verkopen. Alles wat ik uit NL niet hoef mee te nemen scheelt weer! Het gaat dan om nutrilon 2 melk, pampers of andere luiers, zwemluiers, potjes groente.

B, 07-06-2014

De supermarkt is op 10 minuten lopen. Het complex uit en bovenaan de straat ga je links en dan zie je m aan je rechterhand. Er is wel babyvoeding, melk, potjes etc alleen is het aanbod beperkt. Er zijn pampers(hebben alleen een andere naam) en zwemluiers heb ik ook gezien.

Appartement Natura Algarve Sun Club info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats