Appartement Golden Beach

Meer appartement info

170 reviews over Appartement Golden Beach

• 10Ali Poppe06-07-2017

Fantastisch appartement

Groot en zeer gerieflijk appartement. Grote keuken met 2 pits elektrische kookplaat. Alles in de keuken , zoals pannen, bestek, waterkoker etc aanwezig. Elk dag schone handboeken, om de dag schone lakens. Personeel zeer prettig. Heel bereidwillig om je te woord te staan. Bar bij zwembad aanwezig. Vlakbij zee, supermarkt, bakker en restaurants. Aanrader!!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Familie Smits30-04-2017

Geweldig appartement en heel vriendelijk personeel

Het appartement was superschoon. De ligging is geweldig. 2 minuten lopen naar zee en 5 minuten lopen naar de strip. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Appartement werd iedere dag gepoetst en we kregen iedere dag nieuwe handdoeken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Frank26-06-2016

fantastisch appartement (pas gerenoveerd)

goede ligging t.o.v. strand en winkels. Groot en schoon appartement. Slechte wifi verbinding in de kamers, te veel ligbedden rond het zwembad daardoor weinig privacy.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Sandra14-06-2016

Wel komen zeker terug!

Wat een heerlijk appartement op geweldige locatie. Behulpzaamheid personeel is top!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Frida11-06-2016

Schitterend appartement heel vriendelijk personeel

Wij zaten in een gerenoveerd appartement. Heerlijk ruim en heel netjes en schoon. Mooi groot balkon. Personeel is er vriendelijk en appartement werd elke dag schoongemaakt. Wij zaten in een rustige periode. De laatste dagen van onze vakantie werd het drukker en komt er heel veel jeugd om vakantie te vieren en is het met name s ' avonds en s'nachts rumoerig.

Gereisd met partner in mei 2016

• 2L visser12-05-2016

Dit nooit meer

Mooie appartement maar de bar bij het zwembad heeft luide muziek van smorgens 10.00u tot s avond 10.00u klinkt over het gehele complex en men is niet genegen om het zachter te zetten als achtergrond muziek het lijkt wel één discotheek.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9nicky23-12-2015

Geweldig

Ik ben hier augustus 2015 op vakantie geweest samen met vriendinnen. Wij hadden een gerenoveerd appartement geboekt met zeezicht en deze kregen we ook. Personeel komt de beloftes na en is super vriendelijk. Het is aan te raden om een gerenoveerd appartement te boeken omdat deze mooi zijn en lekker ruim. Het is wel een appartement met veel jongeren (vonden wij top) dus de muziek gaat om 12.00 uur zachtjes aan en in de middag iets harder maar nooit echt Te hard. Zwembad is middelgroot maar er zaten nooit echt veel mensen in en er zijn altijd genoeg bedjes. Strand is 5 min lopen en centrum/barstreet ook 5 min maar wel met steile helling. Als je naar het oude centrum wil met de kleine kroegjes kun je de taxi nemen en dat kost ook maar 5 euro en is dus prima te doen. Het publiek in de appartementen is gemixt, zowel ouders met kinderen als jongeren. Voor ouders met kinderen zou ik dit appartement niet aanraden aangezien het 's nachts nogal luidruchtig kan zijn. Als je je jong bent en een top vakantie wil zou ik hier heen gaan!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Anke31-07-2015

Prachtige ligging

Wij zaten hier 11 dgn en appartement, ligging en personeel helemaal geweldig! Er zitten wel veel jongeren en appartementen wel wat gehorig, maar 1e week geen last van gehad. Laatste 3 dgn wel heel veel last van jongeren gehad die totaal geen rekening met anderen hielden en vooral s nachts veel lawaai maakten. Wij houden wel van beetje leven in de brouwerij en zijn echt geen klagers (zijn stel van 35). Maar dit was wel extreem en laatste avond begon en groepje zelfs te zeuren dat het belachelijk was dat wij daar ook boekten tussen de jongeren! Volgens touroperator is 46,7% van hun boekers stel van 30+, maar helaas boekt het grootste deel via een jongerentouroperator.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Laura12-01-2014

Top appartement!

Wij zijn midden augustus met drie vriendinnen hier naar toe gegaan en hebben een super vakantie gehad. Het appartement was keurig netjes en ruim, geen keihard bed zoals je dat in vele appartementen aan kan treffen en vriendelijk personeel. Toen een van ons ziek werd heeft de eigenaar voor ons een Nederlandse dokter gebeld en heeft ons goed verder geholpen.

Voor het appartement betaal je iets meer dan de gemiddelde appartementen die voor jongeren aangeraden worden. Wij hebben, na het zien van enkele andere appartementen, geen enkel moment spijt gehad van onze keuze om iets meer te hebben moeten betalen. Dit was het zeker waard!
    Wij hebben van meerdere mensen gehoord daar dat er veel in werd gebroken. Ook hier is goed rekening mee gehouden door middel van hekken met een cijfercode en bewaking 's nachts die gelijk controleert op geluidsoverlast. Wel moet je opletten dat je niet zorgt voor teveel overlast want je hebt zo een waarschuwing te pakken. Kortom zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Elke23-10-2013

Echt een geweldig appartement en ligging

Wij (mijn vriend en ik) zijn afgelopen oktober naar dit geweldige appartement geweest. De ligging is écht top. Fantastisch uitzicht op strand. Nog geen 30 meter lopen en je komt uit bij het strand en de leuke restaurantjes die daar liggen. Je moet helaas wel een erg stijle berg op(mensen zonder conditie; succes haha) voor bij de strip te komen. Dit is ook erg leuk, leuke barretjes, leuke restaurantjes en een leuke sfeer. Het personeel bij het app. is ook bijzonder aardig en behulpzaam. Wij hebben een redelijk lage prijs betaald, wat je er voor krijgt is echt top!! Wij hadden een gerenoveerd appartement geboekt; een super groot appartement en netjes ingericht. mooie badkamer en grote keuken. enig nadeel; een KEIhard bed...de kamers worden trouwens elke dag schoongemaakt door de schoonmaaksters.In oktober is het erg rustig daar, geen jongeren die lekker willen stappen en lawaai maken. Conclusie: Wil je een top appartement voor een redelijke prijs en een MOOI uitzicht:boek Golden beach

Gereisd met partner in oktober 2013

Appartement Golden Beach info