Reviews over Sao Luis / Odemira

Geweldig

Annie Schuuring
    29-6-2018

Ik kan beginnen met het kortste commentaar; alles was goed. Na 4 jaar waren we weer terug en het leek of het gisteren was. De ontvangst, het verblijf, alles was tot in de puntjes geregeld. We zijn als van ouds weer in de watten gelegd. Hetvoelde als thuiskomen.

Fantastisch!

Kees en Hanneke
    4-6-2018

Hier ga je genieten van de natuur, geen auto of vliegtuig geluiden maar gekwetter van de vogels, de bellen van de geiten, soms een hondje op de achtergrond en de paarden en ezel. 's avonds genieten de fantastische sterrenhemel Echt een heerlijke plek om vakantie te vieren. Mooie wandelmogelijkheden. Een paar keer lekker aan kunnen schuiven tijdens de zelf bereide overheerlijke maaltijden.

Gezellig huisje, wij verbleven in 'Casa Do Pinheiro'

Hele vriendelijke gastvrijheid door Marianne, Peter, Bas en Niels.

Heerlijke plek!

Maarten
    23-9-2017

Wat een top lokatie! En wat een fijne huisjes! Alles was aanwezig voor een heerlijke vakantie! Een fijn bed maakte dit alles compleet. Volledig tot rust gekomen in dit heerlijke oord!!

Wat vonden wij goed?

Sfeer

Gastvrijheid

Schoon/netjes

Zwembad/speelruimte voor de kinderen

Prachtige omgeving

Verbeterpuntjes?

Geen!

Dank je wel Marianne en peter! We hebben genoten!

Heerlijke plek om volledig te ontspannen

Yoska
    30-7-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Monte da Gravita in Casa da Palmeira. Dit is een prachtige ruime accomodatie met een heerlijk overdekt terras. Dankzij de dikke muren blijft het, ondanks de hoge temperaturen buiten, binnen heel aangenaam voor een goede nachtrust. De accomodatie is van alle gemakken voorzien.

De tuin is prachtig met genoeg vermaak voor de kinderen (trampoline, schommels, voetbalveld).

Eten bij Marianne en haar gezin was heerlijk. Fanastisch eten en goed gezelschap. Wij hebben hier met het hele gezin enorm van genoten.

Wij vonden het een feestje om een week bij Marianne, Peter, Niels en Bas te mogen zijn!

Rustig eenvoudig gezellig. Prachtige locatie.

Martin
    28-7-2017

Verblijf in de pipowagen was erg goed. Razendsnel onthaasten en leuke mensen! Eet ook vooral eens mee. Dat is erg lekker en gezellig.

Martin en Isabelle

Sao Luis / Odemira scoort een 7,6 uit 10, op basis van 10 reviews