Reviews over Grândola

Mijn vakantie gered !

Martijn
    4-9-2018

We hadden een huisje in de buurt van No Campo geboekt. Dom, maar het was iets goedkoper en het zag er online goed uit.

Maar wat een ramp, was totaal niet wat ze beloofden. Erg uitgeleefd en veel (kleine) dingetjes deden het niet. Lawaaiig en ook niet echt schoon.

We gingen langs No Campo en gelukkig had Erik nog een gaatje en konden we zo toch genieten van die mooie streek en verblijven in een prachtig huisje waar alles klopt. Het geld meer dan waard.

Dank jullie wel !

Verzorgd en compleet.

An
    2-7-2018

Een heel prettig vakantiehuis.

We huren vaker van particulieren in Europa, maar nooit eerder was het huisje zo verzorgd en compleet ingericht. En natuurlijk die rust, de stilte, de vogels en de schapen met bellen. Maar dat schreef iemand anders al.

Met 2 slaapkamers groot genoeg. Je zit buiten op verschillende terrasjes met verschillende zitjes. Zon in de morgen, lekker wakker worden! En ´s middags als het warm wordt onder de kurkeiken in de schaduw met een uitzicht ..... wauw.

Een aanrader.

Fantastische, echt!

Rozilde
    11-8-2017

De site gaf eigenlijk al alle informatie, dus geen onaangename verrassingen bij aankomst. Het klopt gewoon allemaal.

Heerlijke plek als uitvalbasis voor de stranden

Van Brederode
    1-3-2017

Heerlijke vakantie gehad, zeer gastvrije hosts die de privacy respecteren. Mooi groot huis, veel groter dan we hadden verwacht. Echt een aanrader om een sabbatical te houden, wifi werkt goed. Terras is mooi prive. Het land eromheen is fijn om te wandelen. En de romantische pizzaavond met de steenoven was heel leuk. Grandola is een leuk stadje met kleine winkeltjes en lekkere restaurantjes. De koffie

in de kleinste tentjes zijn het lekkerst. De sauna en de massage is een aanrader. Geef de honden een knuffel van ons. Echt 3 lieverds.

Zoals een vakantiehuis moet zijn.

Toon
    16-9-2016

Eigenlijk is alles op Zoover als gezegd over No Campo.

Een prachtige plek, een verzorgd huisje, centraal gelegen tussen Lissabon, de kust en het binnenland van de Alentejo.

Natuurlijk warm en veel zon in augustus, maar prettig dat het binnen koel blijft.

De twee slaapkamers zijn ideaal, de keuken is een aparte ruimte en goed uitgerust. De huiskamer heeft een grote eethoek voor 4 personen. En stiekem toch Nederlandse TV gekeken.

Kortom, zoals een vakantiehuis moet zijn!

Grândola scoort een 8,5 uit 10, op basis van 15 reviews