Reviews over accommodaties in Pomorskie

perfect gelegen hotel

elzapaenen,
    25-2-2018

goed te bereiken.bushalte voor de deur

op wandelafstand van centrum

uitgebreid ontbijt.de mogelijkheid om te eten en er iets te drinken

Prima uitvalbasis voor Gdansk

Ada de Jong,
    21-8-2017

Hoewel de camping overvol was en wij onze tent op een camperplek moesten zetten, hebben wij het prima naar ons zin gehad. Goed en voldoende sanitair. Wij fietsten de 7 km naar het mooie Gdansk.

Goede camping, krappe plekken, aardige beheerder

Goede camping,
    19-8-2017

Nette stadscamping aan het strand. Van te voren reserveren loont in het hoogseizoen. In eerste instantie waren beide campings in Gdansk (pal ernaast ligt nog een camping) namelijk volledig vol toen we belden. We hebben daarom een tussenstop gemaakt in Torun, een prachtige oude stad die ook zeker de moeite waard is om te bezoeken, evenals de stad Bydgoszcz, die ook in de buurt van Gdansk ligt.

Voor de dag erna konden we wel reserveren voor deze camping in Gdansk. Vrij krappe plekken (maar voldoende groot voor ons) en goed sanitair voor Poolse begrippen. Broodjes en maaltijden te koop, gratis wifi. Op onze kampeerplek geen wifi, bij de snackbar matig bereik. Strand en tram naar stad om de hoek. Kaartjes voor de tram bij de receptie te koop. Let op: bij elke overstap nieuwe kaartjes kopen!

Gdansk is een prachtige en gezellige stad: zeer de moeite waard om te bezoeken.

Polen, wat een mooi land!

willy gielen,
    13-7-2017

Speciaal Gdansk, wat een mooie stad Mooi opgeknapt met een prachtig historisch centrum! Verder heel schoon! Vriendelijke mensen! En daarbij goedkoop! Kortom een bezoek en meerdere bezoeken zeker waard. We waren met de camper, bijna in het centrum op een camping.

Echt fantastisch

Geert,
    13-11-2016

Gastvrij en vriendelijk, prima kamer en prima ontbijt en diner.

Gezellige bar voor een nazit met de groep.