Sorteren

Reviews over accommodaties in Pomorskie

Echt fantastisch

Geert
    13-11-2016

Gastvrij en vriendelijk, prima kamer en prima ontbijt en diner.

Gezellige bar voor een nazit met de groep.

Prima locatie bij centrum

Jan
    1-7-2014
    Het hotel ligt aan een zijrivier van de Motława vanaf het achterterras heb je een mooi overzicht. Bij aankomst merk je niets van de rivier en moet je een parkeerplek zien te vinden. Betaald parkeren van 9 tot 17 uur op straat. (muntmeter telt na 17:00 uur gewoon door naar volgende dag 09:00 voor de uitslapers!) Het hotel ligt in het centrum van de stad in een aardige wijk. De kamers in het hotel zijn ruim en modern ingericht. 2 fauteuils en koffie/thee-voorzieningen zijn aanwezig. De badkamer ziet er prima uit, min puntje is douchen in bad. Het bed was zeer goed. Het eten, zowel diner als ontbijt waren prima.
Pomorskie scoort een 7,8 uit 10, op basis van 325 reviews