• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Zakopane

Leuke familie ski trip in Zakopane

Mireille, 26-2-2017
    De omgeving van Zakopane is prachtig. Ongerept en chaotisch, ruw. Er zijn diverse kleine ski gebiedjes. Sommigen met sneeuwkanonnen. In ons gezelschap ( 2 families) verschilt het niveau nogal en dat was wat lastig te combineren. Je maakt per dag een keuze voor een gebiedje en daar zijn dan maar weinig mogelijkheden eigen routes ( blauw of rood....) te kiezen. Voor een complete ski vakantie vinden wij dit niets. Wel voor een tussendoortje. Polen heeft meer moois te bieden dan pistes.

mooi

Henk Cazemier, 13-9-2015
    Het is de moeite waard. Je kan de bergen in. Voorts een leuke plaats om te verblijven.

erg druk

Annette Keijzer, 6-9-2015
    De omgeving van Zacopane is fantastisch! De weg er naar toe en vandaan in het hoogseizoen vreselijk. Enorm druk, een brug met maar 1 rijbaan. Lange files!

prachtig stukje polen

sascha, 27-6-2015

we blijven al 10 jaar terug komen ik als wereldreiziger dus dat zegt genoeg.

Erg leuk voor gezinnetjes die van wandelen houden zowel winter als zomer heel veel te doen.

lekker eten en vooral nog steeds niet duur.

superleuke bazar met producten uit omstreken en vergeet niet de kaas uit zakopane te eten.

Levendige stad

walter janssens, 21-6-2015
    Een levendige hoofdstraat maar weinig aandacht noch zorg voor de historische gebouwen.
Zakopane scoort een 8,9 uit 10, op basis van 113 reviews