Zakopane

We hebben een aantal aanbieders voor Zakopane voor je op een rij gezet:

vakanties Zakopane

We hebben een aantal aanbieders voor Zakopane voor je op een rij gezet:

Reviews over Zakopane

Mooie natuur, bergen en lekker eten!

Lesly
    20-6-2019

Geweldig mooie plek in het zuiden van Polen. Wie van natuur en wandelen houdt zal hier zeker gaan genieten. In het dorpje heb je alles wat je maar nodig kan hebben: winkels, leuke restaurantjes en barretjes. Als je hier geen gaat vergeet dan zeker niet de beroemde, gerookte kaas Oscypek te proeven.

Gereisd Met partner in mei 2019

Genieten!

Lucien Geelen
    24-4-2019

Geweldig gastvrij land! Héél veel vriendelijke mensen! Tijd van mijn leven gehad in Polen! Loop zélfs te denken om te emigreren mét mijn pensioen tijd!!! Ronduit klasse tijd gehad.. en zéker vóór herhaling vatbaar! Jouw € = 4 keer zóveel waard in Polen dan híer in Nederland!!! En de mensen zijn dáár zo gastvrij en vriendelijk! Ongelooflijk wát een vakantie land! 😍

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie plaats voor t wandelen, skieen, gezelligheid

jans
    24-11-2018

Leuke plaats met huizen van hout en bepaalde bouwstijl. gezellige hoofdstraat met winkeltjes en kraampjes. Vooral kraampjes met gegrilde kazen en dierenhuiden. Mooie omgeving. In de omgeving kun je ook gaan wandelen. Zorg wel dat je goede wandelschoenen aan hebt. Je hebt er prachtige uitzichten. Of met skilift naar boven gaan.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke familie ski trip in Zakopane

Mireille
    26-2-2017

De omgeving van Zakopane is prachtig. Ongerept en chaotisch, ruw. Er zijn diverse kleine ski gebiedjes. Sommigen met sneeuwkanonnen. In ons gezelschap ( 2 families) verschilt het niveau nogal en dat was wat lastig te combineren. Je maakt per dag een keuze voor een gebiedje en daar zijn dan maar weinig mogelijkheden eigen routes ( blauw of rood....) te kiezen. Voor een complete ski vakantie vinden wij dit niets. Wel voor een tussendoortje. Polen heeft meer moois te bieden dan pistes.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig stukje polen

sascha
    27-6-2015

we blijven al 10 jaar terug komen ik als wereldreiziger dus dat zegt genoeg. Erg leuk voor gezinnetjes die van wandelen houden zowel winter als zomer heel veel te doen. lekker eten en vooral nog steeds niet duur. superleuke bazar met producten uit omstreken en vergeet niet de kaas uit zakopane te eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zakopane scoort een 8,9 uit 10, op basis van 117 reviews