Vakantiepark Landal Hochmontafon

8,8

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,1
  • Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochmontafon voor je op een rij gezet:

357 reviews over Vakantiepark Landal Hochmontafon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Onderkomen10

We hadden een appartement op de begane grond. Het sppartement was perfect schoon en netjes, net zoals het park. De omgeving is indrukwekkend. Aan te bevelen is om met de kabelbaan (die over het park gaat) naar boven te gaan. Op de Schafberg staat een heel mooi restaurant en je kunt er heerlijk wandelen. Ook de Silvretta is in de buurt. Voor de chocoladefreaks: in de buurt in Bludenz is het Milka Laedele.

Fantastisch!!

Carin
24-6-2018
  • Onderkomen10

We hebben 2 weken genoten op het park van alle klantvriendelijkheid, gezelligheid, het prachtige (en zeer schone) appartement, het heerlijke restaurant, de geweldige omgeving en de prachtige uitzichten. Het was geweldig!!
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen8

kindvriendelijk, mooie pistes, dalafdalingen slecht aan einde van de dag bij goed weer (en weinig verse sneeuw), bij weinig sneeuw ook niet echt ski in/ski out, nog een stukje parkeerterrein over lopen. appartement prima.

Heerlijke herfstvakantie met gevarieerd weer

Familie
29-10-2017
  • Onderkomen9

We hadden een ruim 8 persoons appartement, toen we aankwamen lag er alleen wat sneeuw op de toppen rondom het park. Op maandag werden we wakker in een witte wereld. Sleetje rijden op het park was erg leuk. Later in de week ontbeten in het zonnetje op het balkon,

Ook in deze periode nog veel te zien in de omgeving:

Hochjochbahn in Schruns

winkelcentrum in Bludenz

Dornbirn (winkel)centrum en Karren baan met panoramarestaurant met uitzicht op de Bodensee

Silvretta hochalpenstrasse

alpine coaster Golm.

Vriendelijke mensen op het park en lekker zwemmen in het zwembad op het park.

Het restaurant was deze week gesloten.

Mooi gelegen park in een prachtige omgeving

Yvonne Kiers
5-9-2017
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen9

6 pers. appartement was ruim en netjes met balkon op het zuiden, eerste verdieping (nr. 322) Zwembad was prima en heerlijk gegeten bij het restaurant op het park. Eind aug was niet zo veel meer te beleven voor onze tiener dochters maar op zich was dat niet zo erg want wij zijn de hele dag op pad en 's avonds zit je lekker in je appartement of je gaat nog even zwemmen. Met onze Montafon/Brandnertal kaart hebben wij bijna alle kabelbanen gehad en ook gebruik gemaakt van 2 openluchtbaden. Wij hebben het er makkelijk uit qua kosten en het is super handig. Zwembaden in Schruns en Vadans waren prima. Burserschlucht gelopen, was erg mooi maar op het laatst wel zwaar want toen moesten we weer omhoog lopen en later weer via een spannende smalle weg naar beneden.(2,5 uur) Niet geschikt voor kleine kinderen. Klimpark en rodelen bij Golm baan was super. Naar grote shoppingmall in Bludenz geweest. Kabelbaan over park ook mooi en je bent zo boven waar je prachtig kunt wandelen en heerlijk kunt eten. Boodschappen gedaan bij Lidl in Schruns of Spar in St. Gallenkirch. Kortom een prachtig gebied waar je veel kunt ondernemen en we hadden schitterend weer.Vriendelijk personeel op het park. Landal Brandnertal ook al eens geweest en dat vinden wij iets gezelliger gebouwd, wat knusser op elkaar.

Super stekje

Kees
1-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We zijn er in augustus geweest, wat een mooie omgeving in de zomer, hele nette en schone appartementen. Ook zijn we er al een keer in de winter geweest een heel mooi skigebied wat niet snel verveelt.

Ontspanning en actie in prachtig Montafon

Monique van de Ven
30-8-2017
  • Onderkomen10

Wij willen terug! :-) Prachtig tussen de bergen gelegen park, een zalig uitzicht vanaf ons balkon elke morgen. Ruime appartementen (wij zaten op de bovenste verdieping in appartement 206, met mooie, hoge plafonds), de meeste met ondergrondse parkeergarage. Superhandig! Voor jonge kinderen is er, mede dankzij het enthousiaste (Nederlandse) animatieteam, genoeg te doen op het park, maar wij trokken ook graag de omgeving in. Diverse prachtige wandelroutes (sommige prima geschikt voor kinderen, bijv. het Schmugglerpfad bovenaan de berg waarop ook het park ligt, rondom het sprookjesachtige Silvretta-stuwmeer en rond de Bürser Schlucht), mooie buitenbaden in o.a. Tschagguns/Schruns en Gaschurn, te gekke rodelbaan (en meer activiteiten) in Golm, en het vorstendom Liechtenstein op een klein uur rijden - toch bijzonder om dat landje ook eens te bezoeken (wij gingen naar Malbun/Triesenberg en Vaduz). Heerlijke pizza's bij Capriola in Gaschurn. En mocht het budget het toelaten: ga paragliden, wij deden dat via Tandem Kurt in Gaschurn. Een super-ervaring! Wat moet worden opgemerkt: wij hadden geluk met prachtig zomers weer. Bij regen 's zomers wordt het improviseren, want veruit het meeste leuks speelt zich toch wel buiten af. Een paar tips mocht je toch naar binnen willen/moeten uitwijken: natuurmuseum Inatura in Dornbirn, Aktivpark Montafon in Tschagguns/Schruns (veel activiteiten wel tegen betaling), de (gratis) indoor klim- en klauterspeeltuin van hotel Jufa in Bartholomäberg, en de Milka-fabriek (met mini-museum en outlet-store) in Bludenz.

Heerlijk en volgend jaar weer.

Leo
22-8-2017
  • Onderkomen9

Rustig en knus gebied fantastisch voor gezinnen.

Smaakt naar meer

Biker
17-8-2017
  • Onderkomen10

Veel beter gaat het niet worden. Top app. prachtige omgeving voor zowel Racefiets als MTB en prima Restaurant.

Personeel is er voor jou!

Duur park geworden

Erwin Jansen
11-8-2017
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen7

Ik kom er reeds velen jaren. Ligging is perfect. Kosten tot overnachting erg duur geworden. Tarieven in 2018 t.o.v. 2017 in het hoogseizoen in dezelfde periode zijn gestegen met 30%. Dit betekent bijna 200 Euro per nacht. Ik ga op zoek naar een alternatief voor volgend jaar zomervakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochmontafon in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochmontafon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hochmontafon scoort een 8.78 uit 10 op basis van 370 reviews.