Vakantiepark Landal Hochmontafon

• Onderkomen9,3
  • Ligging t.o.v. pistes8,8
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Omringd door de natuur in Oostenrijk vind je Landal Hochmontafon. Op het park vind je een zwembad, een klein winkeltje en een goed restaurant. Dit park is bijzonder vanwege de omgeving, waar veel te zien is zoals de Hochjochbahn in Schruns of de alpine coaster Golm. Chocoladeliefhebbers kunnen terecht bij het Milka Laedele in Bludenz.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochmontafon voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super

P.r.d. van Gaalen,
28-10-2018
  • Onderkomen8

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving

Kenmerken

Super

P.r.d. van Gaalen,
28-10-2018
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen park met zeer goede service

Elisabeth,
14-8-2018
  • Activiteiten9

Prachtig gelegen in de natuur en vlak bij kabelbaan. Mooi appartement. Zelfs het kastbed was luxe en goed. Geweldig personeel. Niets is te veel. ER wordt veel georganiseerd. Twee minpunten:

-Het zwembad is te klein voor de grootte van het park

-Het restaurant (kwaliteit voedsel goed) is te lawaaierig om echt goed en gezellig te kunnen eten.

Ook fantastisch voor zomervakantie!

L. Keizer,
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Activiteiten7

Prachtige ruime appartementen met parkeergarages, schoon en mooi park.

Zwembad is klein, maar voor onze jonge kinderen perfect!

Restaurant heeft heerlijk eten en medewerkers zijn erg vriendelijk.

Voor kids is op het park genoeg te doen; prima animatieprogramma!

Aanraders: stoeltjeslift onderaan het park omhoog nemen de berg op. Speelplek, ligstoelen op terras bij restaurant op de berg. In Golm de alpine-coaster; geweldig lange rodelbaan! De bergen in Golm, hele mooie wandelpaden. En het natuurbad of het Alpenbad (beide openluchtzwembaden).

Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!

Bernice,
6-8-2018
  • Activiteiten10

Super kindvriendelijk park! Een prachtig net park en schoon. Vele bezienswaardigheden in de buurt op loopafstand of met de auto. Op het park zit een klein winkeltje, en in Schruns een Lidl. Vers brood word aan de deur gebracht mocht je dit besteld hebben bij de receptie. Een mooi zwembad, niet al te groot. Appartement is groot genoeg, wij hadden 300 deze zit op de beganegrond, met 2 grote balkons. Appartement was zeer schoon en goed onderhouden.

Goed restaurant op het park, pizza, snitzel, pasta, biefstuk. Goede prijs kwaliteit, snelle bediening.

Animatie was zeer spontaan en vriendelijk.

Het park ligt hoog maar wij haddden 2 weken prachtig weer 25 graden.

Een skipas is aan te raden on de vele gondels omhoog te gaan. Prachtige omgeving.

• Activiteiten10

We hadden een appartement op de begane grond. Het sppartement was perfect schoon en netjes, net zoals het park. De omgeving is indrukwekkend. Aan te bevelen is om met de kabelbaan (die over het park gaat) naar boven te gaan. Op de Schafberg staat een heel mooi restaurant en je kunt er heerlijk wandelen. Ook de Silvretta is in de buurt. Voor de chocoladefreaks: in de buurt in Bludenz is het Milka Laedele.

Fantastisch!!

Carin,
24-6-2018
  • Activiteiten10

We hebben 2 weken genoten op het park van alle klantvriendelijkheid, gezelligheid, het prachtige (en zeer schone) appartement, het heerlijke restaurant, de geweldige omgeving en de prachtige uitzichten. Het was geweldig!!

• Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen8

kindvriendelijk, mooie pistes, dalafdalingen slecht aan einde van de dag bij goed weer (en weinig verse sneeuw), bij weinig sneeuw ook niet echt ski in/ski out, nog een stukje parkeerterrein over lopen. appartement prima.

Heerlijke herfstvakantie met gevarieerd weer

Familie,
29-10-2017
  • Onderkomen9

We hadden een ruim 8 persoons appartement, toen we aankwamen lag er alleen wat sneeuw op de toppen rondom het park. Op maandag werden we wakker in een witte wereld. Sleetje rijden op het park was erg leuk. Later in de week ontbeten in het zonnetje op het balkon,

Ook in deze periode nog veel te zien in de omgeving:

Hochjochbahn in Schruns

winkelcentrum in Bludenz

Dornbirn (winkel)centrum en Karren baan met panoramarestaurant met uitzicht op de Bodensee

Silvretta hochalpenstrasse

alpine coaster Golm.

Vriendelijke mensen op het park en lekker zwemmen in het zwembad op het park.

Het restaurant was deze week gesloten.

Mooi gelegen park in een prachtige omgeving

Yvonne Kiers,
5-9-2017
  • Activiteiten7

6 pers. appartement was ruim en netjes met balkon op het zuiden, eerste verdieping (nr. 322) Zwembad was prima en heerlijk gegeten bij het restaurant op het park. Eind aug was niet zo veel meer te beleven voor onze tiener dochters maar op zich was dat niet zo erg want wij zijn de hele dag op pad en 's avonds zit je lekker in je appartement of je gaat nog even zwemmen. Met onze Montafon/Brandnertal kaart hebben wij bijna alle kabelbanen gehad en ook gebruik gemaakt van 2 openluchtbaden. Wij hebben het er makkelijk uit qua kosten en het is super handig. Zwembaden in Schruns en Vadans waren prima. Burserschlucht gelopen, was erg mooi maar op het laatst wel zwaar want toen moesten we weer omhoog lopen en later weer via een spannende smalle weg naar beneden.(2,5 uur) Niet geschikt voor kleine kinderen. Klimpark en rodelen bij Golm baan was super. Naar grote shoppingmall in Bludenz geweest. Kabelbaan over park ook mooi en je bent zo boven waar je prachtig kunt wandelen en heerlijk kunt eten. Boodschappen gedaan bij Lidl in Schruns of Spar in St. Gallenkirch. Kortom een prachtig gebied waar je veel kunt ondernemen en we hadden schitterend weer.Vriendelijk personeel op het park. Landal Brandnertal ook al eens geweest en dat vinden wij iets gezelliger gebouwd, wat knusser op elkaar.

Super stekje

Kees,
1-9-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We zijn er in augustus geweest, wat een mooie omgeving in de zomer, hele nette en schone appartementen. Ook zijn we er al een keer in de winter geweest een heel mooi skigebied wat niet snel verveelt.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochmontafon in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochmontafon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.