Vakantiepark Landal Hochmontafon

• 7.9Activiteiten
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 9.1Onderkomen
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochmontafon voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Omringd door de natuur in Oostenrijk vind je Landal Hochmontafon. Op het park vind je een zwembad, een klein winkeltje en een goed restaurant. Dit park is bijzonder vanwege de omgeving, waar veel te zien is zoals de Hochjochbahn in Schruns of de alpine coaster Golm. Chocoladeliefhebbers kunnen terecht bij het Milka Laedele in Bludenz.

381 reviews over Vakantiepark Landal Hochmontafon

• 9Claire25-07-2020

Super!!

Wij hebben echt genoten van ons verblijf bij landal. Het app was zeer schoon en alles wat je verwacht is aanwezig. Winkeltje bij de receptie kun je voor best veel terecht. Broodjes service en een supermarkt op 8min lopen. Wij hebben niks gedaan met de activiteiten op het park omdat er zoveel te doen is in de omgeving!! Ook zeker voor kinderen. Heel vriendelijk personeel, goed restaurant. Een echte aanrader. Kleine kanttekening dat we met z’n 3en in een 4p app zaten en een matras op de grond gelegd. Met 2 grotere kids wel wat krapper.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Familie Albers09-09-2019

In 1 woord fantastisch!

Wij zijn hier de afgelopen 4 jaar 6x op zomervakantie geweest (juni en augustus) en het is in 1 woord fantastisch! Het park is schoon, ruim opgezet en binnen en buiten voldoende vertier voor kinderen. De appartementen (wij heb 1x een 4-persoons appartement gehad en de andere keren een 6-persoons) zijn brandschoon en je kunt van de vloer eten. Helemaal compleet ingericht met alles wat je nodig hebt. Wat ons als vaste gasten dan weer opvalt in zeer positieve zin zijn de kleine aanpassingen die gedurende de jaren worden toegevoegd. Neem bijvoorbeeld een nieuw badkamerkastje, nieuwe fauteuils en nieuwe kussentjes. Wij worden hier blij van. Het zwembad is niet te groot, maar zeker groot genoeg, veilig en leuk. De Bollo club voor kinderen is geweldig. Voldoende speelgoed voor alle leeftijden en ook leuke activiteiten. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij willen dit park zeker aanraden en komen volgend jaar graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Inge Lepelaars09-08-2019

Doen!

Zeer goed bevallen. Mooie ligging, net park, zeer vriendelijke (Nederlandstalige) medewerkers), appartement degelijk en schoon en groot genoeg, park heeft veel speelmomenten voor de kinderen, compact park. Zwembad en sauna netjes en hygiënisch, wel simpel (geen glijbaan bijvoorbeeld). Veel te doen in de omgeving. Houd wel rekening met best wat extra kosten voor de aanschaf van een pas voor het gebruik van de liften (je kunt kiezen vanaf 3 tot en met 14 opeenvolgende dagen dat je de liften wilt gebruiken). Ook de bobslee bijvoorbeeld kost geld. Restaurant op het park is ook goed (kaiserschmarren bijvoorbeeld waren erg goed, en de pizza’s ook). De omgeving is minder goed geschikt voor mountainbiken/toerfietsen, maar des te meer gericht op kinderen en wandelen (met of zonder kinderen).

• 9Sandra de Witte07-08-2019

Heerlijke vakantie!

Met onze kinderen van 8 en 10 jaar een week op dit kleinschalige park verbleven. Schoon appartement. Heerlijke bedden, zelfs voor iemand met rugklachten. Stevig matras, maar niet te hard. Fijn! Veel in de omgeving te doen. Bergpas is zeker aan te raden. Kost wel iets, maar dan heb je ook iets. In 4 dagen zijn we 3 verschillende bergen op gegaan. Ook in de zomer leuk, kun je terug met rodelbaan of wandeltocht met glijbanen voor de kinderen....Lekker restaurant op het park; heerlijke pizza's (ook om mee te nemen). Wat ook een pluspunt was: de activiteiten voor de kinderen zijn veelal kosteloos; zoals boogschieten of knutselen. Zelfs een paar rondjes met een mini-quad, kostte niets. Dat zou bij Center Parcs ondenkbaar zijn....

• 9Hein22-07-2019

zeer leuk, mooi en aangenaam

In juli hebben we met ons gezin een week doorgebracht op het park. We hadden een zeer net en comfortabel 6-persoons appartement op de eerste verdieping. Centraal gelegen vlakbij de receptie, het zwembad en de speelplaats. Het betreft een mooi, redelijk kleinschalig resort (verdeeld over 12 grote chalets, met 90? appartementen). Het is heel overzichtelijk, ook voor onze kleine kinderen was dit heel prettig. Goede faciliteiten (indoor zwembad was prima, Bollo club/speellokaal, restaurant, minishop). Daarnaast vele kleine speeltuintjes tussen de chalets, en een grotere plaats met luchtkussen en diverse skelters en een voetbalveldje. Prima ongedwongen sfeer. Veel gezinnen met jonge kinderen. Veel leuke animatie ook vanuit Landal. Dit alles met prachtige ligging en uitzicht op de bergen. De gondelbaan gaat over het park. Het beginstation is op loopafstand. Aanrader is de Freizeitpass waarmee je alle open liften in de omgeving kunt gebruiken

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Suri20-07-2019

Geweldig

Super verblijf en we hebben genoten.

• 7Activiteiten

• 9H.Stap04-04-2019

Geweldig komen hier al jaren.

Het landal park ligt op een mooie hoogte , mooie natuur vriendelijke mensen bij landal het appartement helemaal compleet alles zit erin en ook zeer netjes en schoon. 3 weken geweest met twee puber dochters zeker een aanrader. Er wordt veel gedaan voor de kinderen maar ook voor de ouders sinds 2018 komt er een keer in de week een Oostenrijkse folklore dansgroep geweldig . Je bent als een koning als je verblijft in dit landal park. Wij komen er al sinds 2012 en komen jaarlijks minimaal een week even genieten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8P.r.d. van Gaalen28-10-2018

Super

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Elisabeth14-08-2018

Prachtig gelegen park met zeer goede service

Prachtig gelegen in de natuur en vlak bij kabelbaan. Mooi appartement. Zelfs het kastbed was luxe en goed. Geweldig personeel. Niets is te veel. ER wordt veel georganiseerd. Twee minpunten: -Het zwembad is te klein voor de grootte van het park -Het restaurant (kwaliteit voedsel goed) is te lawaaierig om echt goed en gezellig te kunnen eten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8L. Keizer12-08-2018

Ook fantastisch voor zomervakantie!

Prachtige ruime appartementen met parkeergarages, schoon en mooi park. Zwembad is klein, maar voor onze jonge kinderen perfect! Restaurant heeft heerlijk eten en medewerkers zijn erg vriendelijk. Voor kids is op het park genoeg te doen; prima animatieprogramma! Aanraders: stoeltjeslift onderaan het park omhoog nemen de berg op. Speelplek, ligstoelen op terras bij restaurant op de berg. In Golm de alpine-coaster; geweldig lange rodelbaan! De bergen in Golm, hele mooie wandelpaden. En het natuurbad of het Alpenbad (beide openluchtzwembaden). Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!

• 7Activiteiten
    • 8Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiepark Landal Hochmontafon info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer