Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Hochmontafon

OostenrijkVorarlbergGargellen im Montafon

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Hochmontafon voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 376 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Omringd door de natuur in Oostenrijk vind je Landal Hochmontafon. Op het park vind je een zwembad, een klein winkeltje en een goed restaurant. Dit park is bijzonder vanwege de omgeving, waar veel te zien is zoals de Hochjochbahn in Schruns of de alpine coaster Golm. Chocoladeliefhebbers kunnen terecht bij het Milka Laedele in Bludenz.

376 Reviews over Landal Hochmontafon

• 9Familie P24-08-2022

Super!

Prachtige locatie, huizen mooi gelegen, niet te grootschalig. Heel veel wandmogelijkheden in de buurt en ook bergbanen. Onze kindjes (2 en 4) hebben zich ook prima vermaakt in de speeltuintjes, bolloclub en zwembad (dit is niet zo groot). Appartement was ruim genoeg en vooral schoon en netjes. Wij zouden hier zo weer teruggaan!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Emma31-10-2021

Fijn park

Ruim appartement en goed schoon bij aankomst. Keukeninventaris is groot. Fijne bedden. Animatie is prima. Vooral het rijden met de quad en de fakkeltocht vonden onze kinderen fantastisch. In de omgeving is genoeg te doen. Veel mooie, korte wandelingen voor kinderen (4&6). Het zwembad is simpel en wat aan de koude kant.

Er is één zeer groot nadeel; het opladen van de elektrische auto is bizar duur. Je betaalt €0,18 per MINUUT (en het is geen snellader). Dat staat nergens aangegeven, het apparaat geeft alleen gebruikte kWh weer. En het leverde ons een rekening op van meer dan €1100...

• 9M.21-09-2020

Ruim appartement met uitzicht op het dal. En aan de voorkant uitzicht op de bergtoppen. Appartement was schoon en ruim. aankomt bij de receptie gelijk een lift pas gekocht zodat we een aantal dagen onbeperkt bergliften op konden. Wezen rodelen en zip linen in golm zeker een aanrader. Dagje liechtenstein geweest. Veel te doen in de omgeving. Zeker de moeite waard. Wij vonden het fantastisch.

• 9Claire25-07-2020

Super!!

Wij hebben echt genoten van ons verblijf bij landal. Het app was zeer schoon en alles wat je verwacht is aanwezig. Winkeltje bij de receptie kun je voor best veel terecht. Broodjes service en een supermarkt op 8min lopen. Wij hebben niks gedaan met de activiteiten op het park omdat er zoveel te doen is in de omgeving!! Ook zeker voor kinderen. Heel vriendelijk personeel, goed restaurant. Een echte aanrader. Kleine kanttekening dat we met z’n 3en in een 4p app zaten en een matras op de grond gelegd. Met 2 grotere kids wel wat krapper.

• 5Activiteiten
  • 9Familie Albers09-09-2019

In 1 woord fantastisch!

Wij zijn hier de afgelopen 4 jaar 6x op zomervakantie geweest (juni en augustus) en het is in 1 woord fantastisch! Het park is schoon, ruim opgezet en binnen en buiten voldoende vertier voor kinderen. De appartementen (wij heb 1x een 4-persoons appartement gehad en de andere keren een 6-persoons) zijn brandschoon en je kunt van de vloer eten. Helemaal compleet ingericht met alles wat je nodig hebt. Wat ons als vaste gasten dan weer opvalt in zeer positieve zin zijn de kleine aanpassingen die gedurende de jaren worden toegevoegd. Neem bijvoorbeeld een nieuw badkamerkastje, nieuwe fauteuils en nieuwe kussentjes. Wij worden hier blij van. Het zwembad is niet te groot, maar zeker groot genoeg, veilig en leuk. De Bollo club voor kinderen is geweldig. Voldoende speelgoed voor alle leeftijden en ook leuke activiteiten. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij willen dit park zeker aanraden en komen volgend jaar graag weer terug!

• 9Inge Lepelaars09-08-2019

Doen!

Zeer goed bevallen. Mooie ligging, net park, zeer vriendelijke (Nederlandstalige) medewerkers), appartement degelijk en schoon en groot genoeg, park heeft veel speelmomenten voor de kinderen, compact park. Zwembad en sauna netjes en hygiënisch, wel simpel (geen glijbaan bijvoorbeeld). Veel te doen in de omgeving. Houd wel rekening met best wat extra kosten voor de aanschaf van een pas voor het gebruik van de liften (je kunt kiezen vanaf 3 tot en met 14 opeenvolgende dagen dat je de liften wilt gebruiken). Ook de bobslee bijvoorbeeld kost geld. Restaurant op het park is ook goed (kaiserschmarren bijvoorbeeld waren erg goed, en de pizza’s ook). De omgeving is minder goed geschikt voor mountainbiken/toerfietsen, maar des te meer gericht op kinderen en wandelen (met of zonder kinderen).

• 9Sandra de Witte07-08-2019

Heerlijke vakantie!

Met onze kinderen van 8 en 10 jaar een week op dit kleinschalige park verbleven. Schoon appartement. Heerlijke bedden, zelfs voor iemand met rugklachten. Stevig matras, maar niet te hard. Fijn! Veel in de omgeving te doen. Bergpas is zeker aan te raden. Kost wel iets, maar dan heb je ook iets. In 4 dagen zijn we 3 verschillende bergen op gegaan. Ook in de zomer leuk, kun je terug met rodelbaan of wandeltocht met glijbanen voor de kinderen....Lekker restaurant op het park; heerlijke pizza's (ook om mee te nemen). Wat ook een pluspunt was: de activiteiten voor de kinderen zijn veelal kosteloos; zoals boogschieten of knutselen. Zelfs een paar rondjes met een mini-quad, kostte niets. Dat zou bij Center Parcs ondenkbaar zijn....

• 9Hein22-07-2019

zeer leuk, mooi en aangenaam

In juli hebben we met ons gezin een week doorgebracht op het park. We hadden een zeer net en comfortabel 6-persoons appartement op de eerste verdieping. Centraal gelegen vlakbij de receptie, het zwembad en de speelplaats. Het betreft een mooi, redelijk kleinschalig resort (verdeeld over 12 grote chalets, met 90? appartementen). Het is heel overzichtelijk, ook voor onze kleine kinderen was dit heel prettig. Goede faciliteiten (indoor zwembad was prima, Bollo club/speellokaal, restaurant, minishop). Daarnaast vele kleine speeltuintjes tussen de chalets, en een grotere plaats met luchtkussen en diverse skelters en een voetbalveldje. Prima ongedwongen sfeer. Veel gezinnen met jonge kinderen. Veel leuke animatie ook vanuit Landal. Dit alles met prachtige ligging en uitzicht op de bergen. De gondelbaan gaat over het park. Het beginstation is op loopafstand. Aanrader is de Freizeitpass waarmee je alle open liften in de omgeving kunt gebruiken

• 9Suri20-07-2019

Geweldig

Super verblijf en we hebben genoten.

• 7Activiteiten
  • 9H.Stap04-04-2019

Geweldig komen hier al jaren.

Het landal park ligt op een mooie hoogte , mooie natuur vriendelijke mensen bij landal het appartement helemaal compleet alles zit erin en ook zeer netjes en schoon. 3 weken geweest met twee puber dochters zeker een aanrader. Er wordt veel gedaan voor de kinderen maar ook voor de ouders sinds 2018 komt er een keer in de week een Oostenrijkse folklore dansgroep geweldig . Je bent als een koning als je verblijft in dit landal park. Wij komen er al sinds 2012 en komen jaarlijks minimaal een week even genieten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Vakantiepark Landal Hochmontafon info