We hebben een aantal aanbieders voor Damüls voor je op een rij gezet:

vakanties Damüls

We hebben een aantal aanbieders voor Damüls voor je op een rij gezet:

Reviews over Damüls

Damuls is een aanrader voor gezinnen & rustzoekers

Peep
    16-3-2018

Damüls is rustig, gezellig dorp met vele hotels en appartementen. Door het dorp loopt één centrale - bij sneeuwval goed gereinigde - weg, dus altijd bergop/bergaf. Loopafstand tot de UGA-lift is te groot als je skischoenen aan hebt, maar de skibus stopt 2x/uur op vele plaatsen. Ook is er hoger in het dorp de mogelijkheid om op een piste te starten. Spar aanwezig, niet duur. Adres-ski bij UGA-lift en op div. plaatsen op de piste maar ook bij enkele hotels in het dorp. Met de skibus ben je zo in andere leuke gebieden zoals Faschina (op 5 minuten met de bus, 20 km skipiste)..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch skigebied, lange routes, rustig.

Kelly
    2-11-2017

Super skigebied voor beginners maar ook voor de gevorderde wintersporter. Leuke lange routes, brede paden. Is nog niet heel bekend, daardoor rustig op de berg geen last van andere. Als je opzoek bent naar après-ski dan zo ik damuls niet aanraden. Als je voor het skieen enof snowboarden gaat is dit een top gebied! Op de bergen zijn vele skihuts om wat te drinken en te eten

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Fantastisch, sneeuwzeker, uitgestrekt skigebied

Dé Mulder
    19-2-2017

Damüls heeft een zeer beperkte dorpskern en verspreid liggende accomodaties. Het skigebied is uitermate geschikt voor families maar ook gevorderden (blauw tot super zwart) en is volledig aaneengesloten van Mellau tot Oberdamüls. Veel eetgelegenheden onderweg. Het uitgaansleven en daarmee ook de aprés ski is beperkt tot een aantal bars, verspreid over het gebied, stelt dus niet veel voor. Echte aanrader voor wie een goed, maar gemoedelijk skigebied zoekt. Wij komen er al jaren. In weekeinde soms erg druk door dagtoerisme.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

Lian
    23-1-2017

Damuls als dorp stelt niets voor, maar er zijn prachtige wandelpaden die over de pistes gaan, goede busverbindingen met vriendelijke chauffeurs, kortom je moet voor druk vertier niet in Damuls zijn maar dat is erg afhankelijk van wat je vam een wintersport verwacht

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Rustig 'dorp'

Ronald
    30-9-2015

Damuls is een dorp zonder een echte dorpskern of je moet een kerk, een v.v.v. en eensupermarkt een dorpskern noemen. Het is een verzameling van huizen en hotels die verspreid over een glooiend berglandschap verspreid liggen, maar waar je wel heel mooi kunt wandelen.

Gereisd Met partner in september 2015
Damüls scoort een 7,4 uit 10, op basis van 58 reviews