Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Brandnertal

OostenrijkVorarlbergBrand/Bürserberg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Brandnertal voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 361 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Dankzij de ligging van Landal Brandnertal bij de Vorarlberg is dit een perfecte winterbestemming. De verse broodjes worden dagelijks bij je appartement gebracht en er is zelfs een oven en magnetron. Het binnenzwembad en Nederlands sprekend personeel doen het verder goed bij de kids. Landal Brandnertal ligt in Bürserberg in Oostenrijk.

361 Reviews over Landal Brandnertal

• 9Niels18-09-2022

Top vakantie in Oostenrijk

Onlangs 10 dagen naar Landal Brandnertal geweest. Goed te weten voor je gaat, is dat je een berg op moet rijden om op het Landal park te komen. Wij waren dit niet gewend en door de soms smalle en stijle weggetjes en soms een blik naar beneden, was dat best spannend. Eenmaal boven en in ons appartement aankomen, was het uitzicht echt schitterend en het dus helemaal waard. Het appartement was dik in orde, alles er op en er een wat je nodig hebt. Wandelroutes genoeg rondom het park. Het zwembad is wel vrij klein, maar verder niets mis mee. Animatie goed geregeld. Bij de receptie zijn genoeg Nederlandse medewerkers. bij het restaurant Unicorn kan je goed eten of even lekker een bakkie koffie drinken. Aanrader in de buurt is de Lunersee. Een bezoek aan Liechtenstein of Zwitserland is ook niet heel ver van deze Landal vandaan. Al met al een leuke vakantie gehad hier!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Irene26-08-2022

Mooie locatie en netjes appartement

Verbleven in de zomer in het luxe 8 persoonsappartement 405 met 5 personen. Ruim appartement, van alles voorzien en heel netjes. Het park is ook netjes. Zwembad hebben we elke dag bezocht, in de ochtend was het lekker rustig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Internet was jammer dat we dat moesten bijkopen. Het is 15 euro voor 2 aansluitingen. Dus 2x aangeschaft. Alleen hadden we niet in elke slaapkamer bereik. Het restaurant Unicorn is fantastisch. Goede kwaliteit en vriendelijk personeel. Enige minpunt vind ik de drukke weg, je hebt er niet veel last van, maar ik zou met kleinere kinderen toch ongerust zijn. De omgeving is super, heel veel te doen. Ook voor pubers.

• 7Maxime14-08-2022

Kan beter!!

We hebben een 10-persoonsappartement op de bovenste verdieping gehad. Mooi en ruim appartement maar helaas was het niet zo proper. Apparaten, op de kasten, aan de kachel lag er een stoflaag/kruimels. Ok maar wat erover ging waren de microgolf en oven. Die waren gewoon heel vuil! Met etensresten en vetvlekken! Heel jammer. Wij zijn al naar verschillende Landal parken geweest in Oostenrijk en Nederland, nooit hier een probleem mee gehad. Ook de ramen waren zeer vuil, voornamelijk aan het zwembad was het zo vuil dat je er amper door kon kijken van het bruine stof. Dit is zeker een werkpunt! Ook jammer dat de WiFi niet gratis is, 15 euro per week. Je had amper bereik in het appartement dus je werd wat verplicht om dit te nemen als je bepaalde zaken wou opzoeken op het internet. Ook kreeg je geen premium gastenkaart waardoor je voor de liften moest betalen, zeer kostelijk! Dit was bij Maria Alm niet! Voor de rest, prima voor de kids!

• 9Activiteiten
  • 9Kim05-08-2022

Echt genoten

Mooi park op een fantastische plek. Prachtig uitzicht en mooie faciliteiten. Aardig en behulpzaam personeel

• 8Eetgelegenheden
  • 10amy Koster31-07-2022

In 1 woord fantastisch. We hadden appartement 4a comfort. En zaten prachtig we keken uit op de speeltuin en het bikepark. In het weekend is het wat drukker op het bikepark maar daar ervoor je totaal geen overlast van. Heb heerlijk genoten op het balkon. Kijken naar mijn zoontje die leuk mee deed met spelletjes van de animatie. Het personeel is super wat je ook voor vragen had niks was te gek en werd beantwoord met een lach. En dan het restaurant heerlijk gegeten en ook zo vriendelijk allemaal. En je kan er heerlijk wandelen in de mooie omgeving. Wij komen zeker nog eens terug

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Nadine11-07-2022

Geweldig park, super vakantie !

Voor de 10e maal naar dit park geweest. Het verveeld nooit. Mooie omgeving. Appartementen zijn ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Restaurant Unicorn is geweldig en heeft een uitgebreide kaart. Wij hebben voor volgend jaar weer geboekt.

• 8Lin31-10-2021

Mooi Park met mooie appartementen

Mooie appartementen wij zaten in 8A een mooi appartement voor 6 personen. 3 slaapkamers met badkamer lekker luxe. Om bij het park te komen moet je wel eerst een steile bergweg op. Er is wel een doorgaande weg bij het park en uitslapen is er dan niet bij want er komen veel vrachtwagens langs ook om vuilnis op te halen vroeg in de ochtend. Wij zaten dicht bij de weg ik denk als je achterin in het park zit dit minder hoort. Verder kun je goed eten op het park en in de omgeving is veel te doen, Dit was onze 3e keer dat we hier waren. Tip om heen te gaan is de lunersee je kunt er helemaal om heen lopen.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jetteke18-10-2021

Wij hebben genoten!

Over het algemeen waren wij dik tevreden met het appartement dat wij gehuurd hadden. Mooie complete keuken (we misten wel een oven) met vaatwasser, goede bedden en lekker ruim. Wel hadden we door dat je in het hotel niet aan de bergkant moet zitten, maar aan de kant waar je uitzicht op het dal hebt. Daar heb je geen tot weinig last van de bikers die in het weekend in grote getale komen. Maar wij zaten niet in het hotel maar in een appartement. Wat ons eigenlijk alleen tegenviel was de douche. Deze was verkalkt, dus een kleine straal met weinig druk en de douchekop bleef niet hangen. Ook de doucheruimte viel ons tegen waardoor douchen niet echt plezierig was. Je moest ook bedlinnen erbij huren en op zich is dat prima, maar dan graag zonder haren! Op de slaapbank in de kamer hoorde eigenlijk een soort van matrasje, maar die vonden wij nogal vies, dus die hebben we niet gebruikt. Het beddengoed hebben we maar zo op de bank gelegd.

• 8Onderkomen
  • 2Linda09-08-2021

Niet de vakantie die wij hadden verwacht

Na een lange reis kwamen wij aan bij Landel Brandnertal. Wij hadden een appartement 4A comfort in het hoofdgebouw geboekt. Helaas bleek ons appartement aan de achterkant van het gebouw aan de grote parkeerplaats en rokersoverkapping van het bikepark te liggen. Met als extra een camping voor alle bikers. Het geluidsoverlast is enorm. Om 07.30 komen de eerste auto's met bikers aan, stampende muziek, drinken en roken tot 22.30 uur. Officieel worden de bikers geacht om 22.00 uur stil te zijn. Dat is niet het geval, er is een hoop geschreeuw en gegil. Wij hebben de receptie van Landel benadert voor een oplossing. Echter wilde zij niet meedenken en gaven aan dat de overlast 'alleen in het weekend was'. Wat natuurlijk niet waar is. Totaal geen medeleven of meedenken met de klant. Landell misleidt bewust haar klanten door hierover niets te melden en denkt naar alleen in euro's in plaats van klanttevredenheid. Voor ons geen herhaling.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Ligging t.o.v. pistes
    • 1Onderkomen
  • 10Eveline15-10-2020

Wauw!

Om moeten boeken van Duitsland naar Oostenrijk. Wat is dit een fantastische lokatie. Appartement is ruim! Prachtig uitzicht! Mooie omgeving waar veel te doen is. Vriendelijk personeel en elke dag lekker verse broodjes. Winkeltje is niet groot maar dorp onder aan de berg heeft een lidle en een Spar. Morgen helaas weer naar huis

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden