Vakantiepark Landal Brandnertalstersterstersterster

8.8Fantastisch

• 9.2Activiteiten
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Brandnertal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Dankzij de ligging van Landal Brandnertal bij de Vorarlberg is dit een perfecte winterbestemming. De verse broodjes worden dagelijks bij je appartement gebracht en er is zelfs een oven en magnetron. Het binnenzwembad en Nederlands sprekend personeel doen het verder goed bij de kids. Landal Brandnertal ligt in Bürserberg in Oostenrijk.

354 reviews over Vakantiepark Landal Brandnertal

• 2019
    10Isabelle09-08-2019

Fantastisch vakantie gehad

Wat een super tof park wij hebben al heel veel parken gezien van landal in Oostenrijk maar dit is echt het leukste park We hadden een 6 persoons huisje met mooi uitzicht

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Onbekend17-01-2019

Super animatie

Wij komen hier al jaren en wat een sneeuw deze week! Deze week waren er veel medewerkers vergeleken met de andere jaren in de animatie. Super leuke zwembad disco werd er aangeboden! Ik kom zeker volgend seizoen weer terug.

• 10Activiteiten
    • 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    9Joyce10-08-2018

Erg genoten, aanrader!

We kijken terug op een erg goede vakantie. Het Brandnertal is adembenemend mooi. Er is veel de doen met kinderen (onze jongens 7 en 10 jaar). Doordat er appartementen zijn en geen huisjes, maken ze snel contact met andere kinderen, lekker verstoppertje spelen tot 's avonds! Vanaf 8 jaar mogen ze zelfstandig zwemmen in het binnenbad (geen toezicht overigens). Uitzicht op de berg is prachtig (in de zomer zie je sneeuw vanaf je balkon) en bij het hete weer zaten we net wat koeler op de berg (1000m). Paar erg goede restaurantjes aangeraden gekregen. Je krijgt een voordeelpas waarmee je o.a. gratis naar een leuk buiten (natuur) bad (8km rijden) mag en korting krijgt in het Brandnertal. Eventueel tripjes naar schauffhausen (2 uur rijden) of legoland Duitsland (2 uur rijden) was goed te doen, eenmaal van de berg af (10 min) zit je n.l. zo op de snelweg! Team voor de kinderen deed leuke activiteiten, ook voor grotere kinderen. Verse broodjes dagelijks bij je appartement gebracht, maar we hebben ook een keer ontbeten bij een kaasboerderij op loopafstand (heerlijk!). Apppartement keurig, zelfs een oven én een magnetron. Wasje draaien kan voor een muntje van 4 euro (beneden). Personeel receptie spreekt deels ook Nederlands.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Gloudemans21-07-2018

Heel fijn verblijf!

Heerlijke week gehad in dit vakantiepark. Mooi appartement, ontzettend vriendelijke werknemers, veel te doen voor de kinderen (Dank aan Sander van het animatieteam), legio mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Fijn zwembad (wel érg warm qua omgevingstemperatuur).

Kleine nadelen: geen lift in de appartementen dus je moet wel goed mobiel zijn als je wat hoger zit. Er werd hard gereden op de weg tussen de appartementen naar het speeltuintje en de Bollo club, geen veilig idee met kleine kinderen.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam. Katoen27-06-2018

Heel mooi Park met prachtig uitzicht.

Wij verbleven met 4 volwassenen en 2 honden in een 6A appartement met 2 badkamers. Het App. was heel mooi en groot en vanaf het balkon hadden wij een schitterend uitzicht op de bergen met sneeuw. Het park zelf ziet er heel verzorgd uit met mooi bijgehouden groenstroken. Iedere ochtend verse broodjes, die in het app. gebracht worden. Het Restaurant is ook uitstekend met goed eten en drinken en wat wij zelf ook heel belangrijk vonden is dat onze honden daar in het restaurant ook welkom waren. Wat wij ook heel erg leuk vonden was het feit er op de verjaardag van 1 van ons een fles wijn voor de deur stond met een felicitatie namens het Landal Brandnertal Team. Verder zijn er leuke uitstapjes te maken, bijv. naar de Silvretta hochstrasse en een wandeling naar Alpa Rona waar ze ook een leuke lunch serveren met bijv. boerenbrood met kaas en worst. Wij hopen hier zeker een keer te komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Reinout10-03-2018

Comfortabel en makkelijk

Perfect voor jonge kinderen . Alles op loopafstand van accomodaties . Zwembad , kinderspeelplek

• 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Yvonne de Jong28-12-2017

Mooi gebied en goede ligging

Skigebied is prima voor gezinnen, niet druk, alles dichtbij (skiles etc) en klantvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 9Marion09-12-2017

Fantastisch verblijf, direct aan piste

De accommodaties staan direct aan de piste. Heel praktisch met kinderen ook. Geen (lang) gezeul met ski's, ideaal. Ski verhuur ook direct aan de piste. Ski les ook direct onder aan de piste voor de kleine kinderen. Bij de receptie koop je een meerdaagse skipas. Mooi en overzichtelijk ski gebied. Niet mega groot, maar voldoende uitdaging. Mooi en ruim 6-persoons appartement. Gezamenlijke skiberging. Bezorging van broodjes aan de deur!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9linda-scholten09-11-2017

Mooi park

Voor de tweede keer op dit mooie park geweest. Werkelijk een schitterend uitzicht vanaf ons balkon op de besneeuwde bergtoppen. We hadden dit keer een 8 persoons app. maar de keuken was een stuk kleiner als de 6 persoons. Ieder een eigen badkamer 2 met douche en 1 met bad. Jammer dat je de douchekop niet kunt ophangen boven het bad waardoor je niet echt kunt douchen in bad. Voor de rest een heel mooi en schoon appartement.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Helma26-08-2017

geweldig, het was top!

het park ziet er mooi uit en de appartementen zijn verzorgd en schoon, we hadden een geweldig uitzicht op de bergen en het personeel is erg vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

65 tips over Vakantiepark Landal Brandnertal

• Yvette, 23-06-2014

Zeer veel fantastische wandelingen zowel voor beginnende wandelaars als gevorderden.

• emvee, 21-02-2012

Geen babymatrasje in het campingbedje! zelf meenemen dus. Genoeg luiers meenemen voor eerste dagen (in het winkeltje alleen maat 3 verkrijgbaar). Boodschappen doen in Burs (groot winkelcentrum; zondags gesloten) of meenemen. Boodschappenpakket geen aanbeveling, want alles is ook verkrijgbaar in het winkeltje.

• N SM, 24-05-2014

In dorp beneden restaurant Rosenegg, heerlijk eten en goede prijs-kwaliteitverhouding! - Bürs Milkafabriek Bludenz Groot winkelcentrum Bürs Husky Tony, aanrader! Hele middag vertier, zelfs sledehondentocht, met uitleg, incusief lunch, drank, lekkers, geweldig voor jong en oud! Dierenpark Feldkirch, je kunt er heerlijk wandelen, gratis prachtig dierenpark en leuk om te eten, terrasje te pakken. Vrijwillige bijdrage zeker doen! Eiland Mainau bij Bodensee Berenland Sonnenkopf

71 vragen over Vakantiepark Landal Brandnertal

• Keijzer, 17-03-2019

weer in augustus

Wat voor weer is het begin augustus?

Alvast bedankt!

• petra, 02-01-2018

Nederlandse skileraren

Ik lees in de reviews van 2013 dat er geen Nederlands sprekende skileraren zijn. Is dit inmiddels veranderd?

S Koert, 16-01-2019

Op de site staat dat het mogelijk is om Nederlands sprekend te boeken.

• Yulisha, 09-05-2017

speeltuin brandnertal

Ik las op internet dat landal brandnertal een binnenspeeltuin heeft. Is dat de moeite voor onze dochter van 10? Ik kan er nergens fotos of info over vinden. Wij gaan in juli......

Yulisha, 25-05-2017

Dank je voor je reactie. Dochter is 10. Maar ze is niet zo moeilijk en zoekt andere Kids wel op.... maar een speelplek is wel echt nodig voor haar, dus ben blij dat die er toch wel is.....

Ivo Verhoeven , 20-08-2017

Is de indoorspeeltuin groot met een terras er bij of is het de moeite niet ? Zijn er ook foto's ?

Renate, 25-05-2017

Er is een binnen speelzaal deze is ingericht voor kleine kinderen en activiteiten van het animatie team daarnaast is er voor de jeugd een leuke chill ruimte en een spel ruimte tafel voetbal e.d.

Vakantiepark Landal Brandnertal info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig