Vakantiepark Landal Brandnertal

8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6
  • Onderkomen9,2
  • Activiteiten8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Brandnertal voor je op een rij gezet:

327 reviews over Vakantiepark Landal Brandnertal in het Nederlands

Comfortabel en makkelijk

Reinout
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen8

Perfect voor jonge kinderen . Alles op loopafstand van accomodaties . Zwembad , kinderspeelplek

Mooi gebied en goede ligging

Yvonne de Jong
28-12-2017
  • Onderkomen10

Skigebied is prima voor gezinnen, niet druk, alles dichtbij (skiles etc) en klantvriendelijk.

Fantastisch verblijf, direct aan piste

Marion
9-12-2017
  • Onderkomen8

De accommodaties staan direct aan de piste. Heel praktisch met kinderen ook. Geen (lang) gezeul met ski's, ideaal. Ski verhuur ook direct aan de piste. Ski les ook direct onder aan de piste voor de kleine kinderen.

Bij de receptie koop je een meerdaagse skipas. Mooi en overzichtelijk ski gebied. Niet mega groot, maar voldoende uitdaging.

Mooi en ruim 6-persoons appartement. Gezamenlijke skiberging. Bezorging van broodjes aan de deur!

Mooi park

linda-scholten
9-11-2017
  • Onderkomen9

Voor de tweede keer op dit mooie park geweest. Werkelijk een schitterend uitzicht vanaf ons balkon op de besneeuwde bergtoppen. We hadden dit keer een 8 persoons app. maar de keuken was een stuk kleiner als de 6 persoons. Ieder een eigen badkamer 2 met douche en 1 met bad. Jammer dat je de douchekop niet kunt ophangen boven het bad waardoor je niet echt kunt douchen in bad. Voor de rest een heel mooi en schoon appartement.

geweldig, het was top!

Helma
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen10

het park ziet er mooi uit en de appartementen zijn verzorgd en schoon, we hadden een geweldig uitzicht op de bergen en het personeel is erg vriendelijk

Geweldig park

J.Reinders
25-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi appartement, een park waar veel te doen is

Er is een bikepark bij, wat echt een toegevoegde waarde heeft.

Wij hadden de brandnertalcard aangeschaft waardoor alle liften

In de omgeving gratis waren. Dit is echt een aanrader.

schoon huisje, mooi uitzicht, super animatie

Boonhof
20-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De huisjes zijn mooi en schoon. Het park is goed verzorgd. Mooi uitzicht. Complimenten voor het kinder animatieteam dit jaar!

Heel netjes.

Dad
20-8-2017
  • Onderkomen8

Heel nette huisjes. Wel jammer dat twee bedden in de slaapkamers zijn. Dus 4=2 persoons en 6=4 persoons. Tenzij je een slaapbank in de kamer prima vindt.

De appartementen zijn verder heel netjes.6 persoons had twee badkamers. Top. Ook heel schoon. De prijs is wel wat hoog, maar dat is een keuze. Wij zaten op de bbg en hadden een top uitzicht. Zelf zou ik niet graag alleen een balkon hebben.

Het voetbalveld is niet echt een voetbalveld, maar een klein afgebakend deel van de parkeerplaats. Dus asfalt. Is ook lastig in de bergen. We hoopte dat het een beetje een ontmoetingsplek zou zijn voor de kinderen. Dat was niet het geval. Wel is er een game ruimte waar dit wel het geval was met de Wiiu. Dit was echt top. Alleen was deze niet consequent open...jammer.

leuke animatie. Lasergamen was een hit. Ook het voetbal toernooitje was leuk.

supermooie omgeving!

familie
10-8-2017
  • Onderkomen9

Kom je voor rust, natuur en ontspanning? Dan moet je hier zijn. Wandelaars komen hier goed aan hun trekken.

Vanuit het park kun je schitterende wandelingen maken.

Uitstapjes in de buurt zijn er ook voldoende.

Onze tieners vonden het klimpark in Brand en de Golmberg (rodelen en flying fox) leuk om te doen. Ook vonden ze het lasergamen, georganiseerd vanuit de activiteitenbegeleiding, wel grappig.

Het park beschikt over een parkeergarage. Ideaal! Zo staat je auto altijd koel en als het hagelt beschermd.

Het park ligt wel bovenop een berg en dat betekent iedere keer als je met de auto een uitstapje wilt gaan maken flink wat bochten heen en flink wat bochten terug.

Het went.

Met de fiets de berg op is bijna niet te doen.

Als het de hele tijd zou regenen dan is dit park misschien minder aantrekkelijk.

Wij hadden echter geweldig mooi weer en hebben ons geen minuut verveeld.

De WIFI (helaas tegen betaling) was goed. Er konden 2 apparaten tegelijk actief zijn.

Wat een waanzinnig land!

Thom Seldenthuis
5-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Begin juli met 4 personen (40-37-12-8 jaar) 2 weken in een mooi 6 persoons appartement mogen verblijven. Schoon, groot en een super uitzicht. Elke ochtend vers gebakken/gebrachte broodjes. Op het balkon kunnen ontbijten. Een beter begin van de dag kun je je niet wensen. Mooi zwembad. Restaurant met goed eten en fijne bediening. In de omgeving is er zoveel te doen. Wandelkaart te verkrijgen bij de receptie. De Lünnersee moet je echt gezien hebben. Deze heeft ook fantastische wandelroutes. Het dorp Bürs zit op 10 minuten rijden. Hier is alles te vinden wat je nodig mocht hebben. De weg richting Bürs waar iedereen het over heeft is gewoon goed te doen. Bochten en een mooi uitzicht! ( we zitten wel in Oostenrijk hè ). Veel gewandeld veel gezien en veel genoten. Wat een mooi land! Wij komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Brandnertal in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Brandnertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Brandnertal scoort een 8.92 uit 10 op basis van 348 reviews.