Vakantiepark Landal Brandnertal

• Ligging t.o.v. pistes9,7
  • Onderkomen9,1
  • Activiteiten8,8

Omschrijving
Dankzij de ligging van Landal Brandnertal bij de Vorarlberg is dit een perfecte winterbestemming. De verse broodjes worden dagelijks bij je appartement gebracht en er is zelfs een oven en magnetron. Het binnenzwembad en Nederlands sprekend personeel doen het verder goed bij de kids. Landal Brandnertal ligt in Bürserberg in Oostenrijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Brandnertal voor je op een rij gezet:

330 reviews over Vakantiepark Landal Brandnertal in het Nederlands

Erg genoten, aanrader!

Joyce,
10-8-2018
  • Activiteiten10

We kijken terug op een erg goede vakantie. Het Brandnertal is adembenemend mooi. Er is veel de doen met kinderen (onze jongens 7 en 10 jaar). Doordat er appartementen zijn en geen huisjes, maken ze snel contact met andere kinderen, lekker verstoppertje spelen tot 's avonds! Vanaf 8 jaar mogen ze zelfstandig zwemmen in het binnenbad (geen toezicht overigens). Uitzicht op de berg is prachtig (in de zomer zie je sneeuw vanaf je balkon) en bij het hete weer zaten we net wat koeler op de berg (1000m). Paar erg goede restaurantjes aangeraden gekregen. Je krijgt een voordeelpas waarmee je o.a. gratis naar een leuk buiten (natuur) bad (8km rijden) mag en korting krijgt in het Brandnertal. Eventueel tripjes naar schauffhausen (2 uur rijden) of legoland Duitsland (2 uur rijden) was goed te doen, eenmaal van de berg af (10 min) zit je n.l. zo op de snelweg! Team voor de kinderen deed leuke activiteiten, ook voor grotere kinderen.

Verse broodjes dagelijks bij je appartement gebracht, maar we hebben ook een keer ontbeten bij een kaasboerderij op loopafstand (heerlijk!). Apppartement keurig, zelfs een oven én een magnetron. Wasje draaien kan voor een muntje van 4 euro (beneden). Personeel receptie spreekt deels ook Nederlands.

Heel fijn verblijf!

Gloudemans,
21-7-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijke week gehad in dit vakantiepark. Mooi appartement, ontzettend vriendelijke werknemers, veel te doen voor de kinderen (Dank aan Sander van het animatieteam), legio mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Fijn zwembad (wel érg warm qua omgevingstemperatuur).

Kleine nadelen: geen lift in de appartementen dus je moet wel goed mobiel zijn als je wat hoger zit.

Er werd hard gereden op de weg tussen de appartementen naar het speeltuintje en de Bollo club, geen veilig idee met kleine kinderen.

Heel mooi Park met prachtig uitzicht.

Fam. Katoen,
27-6-2018
  • Onderkomen10

Wij verbleven met 4 volwassenen en 2 honden in een 6A appartement met 2 badkamers. Het App. was heel mooi en groot en vanaf het balkon hadden wij een schitterend uitzicht op de bergen met sneeuw. Het park zelf ziet er heel verzorgd uit met mooi bijgehouden groenstroken. Iedere ochtend verse broodjes, die in het app. gebracht worden. Het Restaurant is ook uitstekend met goed eten en drinken en wat wij zelf ook heel belangrijk vonden is dat onze honden daar in het restaurant ook welkom waren. Wat wij ook heel erg leuk vonden was het feit er op de verjaardag van 1 van ons een fles wijn voor de deur stond met een felicitatie namens het Landal Brandnertal Team. Verder zijn er leuke uitstapjes te maken, bijv. naar de Silvretta hochstrasse en een wandeling naar Alpa Rona waar ze ook een leuke lunch serveren met bijv. boerenbrood met kaas en worst. Wij hopen hier zeker een keer te komen.

Comfortabel en makkelijk

Reinout,
10-3-2018
  • Onderkomen8

Perfect voor jonge kinderen . Alles op loopafstand van accomodaties . Zwembad , kinderspeelplek

Mooi gebied en goede ligging

Yvonne de Jong,
28-12-2017
  • Activiteiten8

Skigebied is prima voor gezinnen, niet druk, alles dichtbij (skiles etc) en klantvriendelijk.

Fantastisch verblijf, direct aan piste

Marion,
9-12-2017
  • Onderkomen8

De accommodaties staan direct aan de piste. Heel praktisch met kinderen ook. Geen (lang) gezeul met ski's, ideaal. Ski verhuur ook direct aan de piste. Ski les ook direct onder aan de piste voor de kleine kinderen.

Bij de receptie koop je een meerdaagse skipas. Mooi en overzichtelijk ski gebied. Niet mega groot, maar voldoende uitdaging.

Mooi en ruim 6-persoons appartement. Gezamenlijke skiberging. Bezorging van broodjes aan de deur!

Mooi park

linda-scholten,
9-11-2017
  • Activiteiten8

Voor de tweede keer op dit mooie park geweest. Werkelijk een schitterend uitzicht vanaf ons balkon op de besneeuwde bergtoppen. We hadden dit keer een 8 persoons app. maar de keuken was een stuk kleiner als de 6 persoons. Ieder een eigen badkamer 2 met douche en 1 met bad. Jammer dat je de douchekop niet kunt ophangen boven het bad waardoor je niet echt kunt douchen in bad. Voor de rest een heel mooi en schoon appartement.

geweldig, het was top!

Helma,
26-8-2017
  • Activiteiten8

het park ziet er mooi uit en de appartementen zijn verzorgd en schoon, we hadden een geweldig uitzicht op de bergen en het personeel is erg vriendelijk

Geweldig park

J.Reinders,
25-8-2017
  • Activiteiten10

Mooi appartement, een park waar veel te doen is

Er is een bikepark bij, wat echt een toegevoegde waarde heeft.

Wij hadden de brandnertalcard aangeschaft waardoor alle liften

In de omgeving gratis waren. Dit is echt een aanrader.

schoon huisje, mooi uitzicht, super animatie

Boonhof,
20-8-2017
  • Activiteiten10

De huisjes zijn mooi en schoon. Het park is goed verzorgd. Mooi uitzicht. Complimenten voor het kinder animatieteam dit jaar!

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Brandnertal in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Brandnertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.