Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Zams

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Zams

Reviews over Zams

• 7Marjolijn20-07-2017

Rustig dorpje

Een rustig dorpje met weinig toeristen. Centraal gelegen om uitstapjes te doen. Gelegen aan de autobahn en station is aanwezig.

• 4Uitgaanslevenn

• 3Après ski

februari 2012

• 6marianne4927-01-2013

niet veel te doen

het dorp ligt in een prachtige omgeving omringd door bergen. Verder is er niks te doen

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 1Après ski

Gereisd met partner in januari 2013

• 9G.06-09-2012

zeer mooie klamm in Zams

Wij zijn hier naar de Zammer Lochputz Klamm geweest. Dit is een zeer mooie Klamm!. Je moet entree betalen en je krijgt een helm op omdat je een stukje door een grot moet. De Klamm is niet al te groot dus in 2 uurtje max heb je het rondje wel gelopen. Als je hoogtevrees hebt of slecht ter been niet aan te raden. De Klamm is te bezichtigen over heel veel trappen en deze zijn van roosters gemaakt dus je kijkt door de roosters omlaag in de kloof en snel stromend water(waterval). Zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10de zamsliefhebber06-01-2009

de geweldigste vakantie ooit

vorig jaar nog maar wat stuntelig maar in zams in de les en ik was (zegnog niet prof) maar toch al heel goed het was echt geweldig heel de familie was daar echt kei tof de mensen daar echt geweldig de aprèsski lekker en hotel jagerhof amai goed serves en zwembad lekker eten zo lekker en de bediening perfect het restaurant panorama een pluimpje de pistes kei tof de skimonitiren zeer toffe mensen en ... het was gewoon de geweldigste week van het jaar !!!! een echte aanrader niet te duur maar een echte prijskwaliteits verhouding gewoon perfect

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7Romy19-02-2007

Für Kinder ist die Venetregion Zams ein idealer Start ins Ski-Fahrer-Leben. Das Skigebiet ist klein u. überschaubar. Somit fällt das lästige Gedöse in der Mittagspause der Skischule schon mal weg. Die Preise für Skipass, u. Skischule halten jedoch mit größeren Skigebieten gut mit. Wer Zams zum Skifahren besucht sollte besser alles an Ausrüstung dabei haben. Die Ausleihpreise sind hart: 3,30 für einen Tag Stöcke und 19,- für 6 Tage Kinderhelm. Letztes Jahr in einer and. Region Ö. gab es den Helm für 8,- u. die Stöcke waren gratis.

• 8Omgeving
    • 10Skigebied beginners
    • 3Après ski

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Fam. Wentink-Jansen05-11-2006

We hebbem jaren in Zams gelogeerd, het is 'n mooi rustig dorpje, alhoewel het tourisme hard terug loopt, gaan we er altijd graag naar toe, we hebben inmiddels veel kennissen en vrienden. We moeten er eens per jaar als het toelaat twee keer naar toe, het is swinters ook heel goed vertoefen, er zijn wel niet zoveel pistes maar voor de mensen die lekker rustig willen skiën is het prachtig, we gaan beslis dit jaar weer!

• 7Sfeer in stad
    • 6Skigebied gevorderden