Zams

Reviews over Zams

zeer mooie klamm in Zams

G.
    6-9-2012

Wij zijn hier naar de Zammer Lochputz Klamm geweest. Dit is een zeer mooie Klamm!. Je moet entree betalen en je krijgt een helm op omdat je een stukje door een grot moet. De Klamm is niet al te groot dus in 2 uurtje max heb je het rondje wel gelopen. Als je hoogtevrees hebt of slecht ter been niet aan te raden. De Klamm is te bezichtigen over heel veel trappen en deze zijn van roosters gemaakt dus je kijkt door de roosters omlaag in de kloof en snel stromend water(waterval). Zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

Gereisd Met partner in Sat Aug 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

de geweldigste vakantie ooit

de zamsliefhebber
    6-1-2009

vorig jaar nog maar wat stuntelig maar in zams in de les en ik was (zegnog niet prof) maar toch al heel goed het was echt geweldig heel de familie was daar echt kei tof de mensen daar echt geweldig de aprèsski lekker en hotel jagerhof amai goed serves en zwembad lekker eten zo lekker en de bediening perfect het restaurant panorama een pluimpje de pistes kei tof de skimonitiren zeer toffe mensen en ... het was gewoon de geweldigste week van het jaar !!!! een echte aanrader niet te duur maar een echte prijskwaliteits verhouding gewoon perfect

Gereisd Met vrienden in februari 2008

We hebbem jaren in Zams gelogeerd, het is 'n mooi rustig

Fam. Wentink-Jansen
    5-11-2006

We hebbem jaren in Zams gelogeerd, het is 'n mooi rustig dorpje, alhoewel het tourisme hard terug loopt, gaan we er altijd graag naar toe, we hebben inmiddels veel kennissen en vrienden. We moeten er eens per jaar als het toelaat twee keer naar toe, het is swinters ook heel goed vertoefen, er zijn wel niet zoveel pistes maar voor de mensen die lekker rustig willen skiën is het prachtig, we gaan beslis dit jaar weer!

Gereisd Anders in november 2006
Zams scoort een 7,7 uit 10, op basis van 7 reviews