Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 132 reviews

9.5FenomenaalScore uit 132 reviews

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Unterbräu voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Unterbräu

• 9Erik09-08-2022

fantastisch skigebied en top locatie

We zijn hier afgelopen jaar met zijn drieën geweest. Locatie is top, met 5 min lopen ben je bij de gondel. (bij de gondel kan je kluis huren voor skies / schoenen) Hotel kamer is eenvoudig maar schoon. Het ontbijt en avond eten zijn goed. Avond eten kan je kiezen uit 2 gerechten, altijd wel iets dat je lekker vindt. Als je na het avondeten nog honger hebt, kan je zelfs vragen om een 2de portie. Vriendelijk personeel en Markus is altijd in voor een grapje. Gaan hier zeker nog een keer heen.

• 9C.v.minkelen02-01-2022

Top vakantie

Het was weer heerlijk om bij hotel unterbrau te zijn. Heel vriendelijk en gastvrij personeel Goed onbijt en heerlijk avond eten En op loop afstand bnaar de gondel

• 10Fam. Kempers19-07-2021

Heerlijk ontspannen vakantieadres

Morgen nemen wij afscheid van gastheer Bicheler en zijn team. Hotel Unterbräu is geen fancy hotel maar een aangenaam traditioneel gastvrij hotel met een heel gunstige prijs in vergelijking met wat men biedt. Wij hebben een hele week genoten van een all inclusive arrangement. Het enige dat wij hoefden te doen was de uitstapjes uitzoeken. Naar de Großglockner-pas, de wildwater kloven, de Krimmler watervallen. Maar ook de lift naar de Hohe Salve met zijn mooie uitzicht. Sportief moe na de onspanningen konden we genieten van deze herberg. Heerlijk eten aan tafel geserveerd. Gevarieerd, regionale keuken. Steeds werd gevraagd of we een extra portie wilden. Zelf getapt biertje. Grapjes van de Wirt. Vriendelijke bediening. Ons heerlijk comfortabele bed met donzen dekbed elke dag netjes opgedekt. Schone kamer.

• 10Thomas Kleinschmidt05-07-2021

sehr guter Urlaub

Wir waren zum zweiten Mal in diesem Hotel. Die Bedienung ist wie der Chef sehr freundlich. Das Essen schmeckt und es gibt immer genug für alle Gäste, Nachschlag ist möglich. Über die Pisten können wir nichts sagen, da wir keine Skifahrer sind. Aber die Bahn zur Hohen Salve und die Bahnstation sind innerhalb von wenigen Minuten per Fuß zu erreichen.

• 7F. Rupert21-03-2021

Redelijk

Het (kleine) hotel is midden in het dorp. Het hotel heeft geen terras of tuin. Niet alle kamers hebben balkon. De kamers zijn OK, maar lekker zitten is er niet bij. Voor kinderen is er niets te doen. De eigenaar doet zijn best en het eten en drinken is OK.Voor een ouder stel dat er veel op uit trekt, is dit een prima hotel. Voor gezinnen met kinderen niet. Voor ons was het tegenvallend.

• 8Ellen22-09-2020

Echt de moeite waard!

Wij waren hier 14 dagen en zijn erg tevreden over het hotel. Het is vrij eenvoudig, maar goed en schoon. De hotel-eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook is het een man vol van humor. Elke dag na een goed ontbijt lekker op pad met een klaargemaakte lunch, waarin je ook nog weer keuze hebt. Bij terugkomst altijd wat lekker bij de koffie. Het eten was goed en gevarieerd. Een het biertje en wijntje 's avonds smaakte prima. Wel misten wij een terras, dat kwam ook omdat het geweldig mooi weer was. Verder super tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Gert25-02-2020

Prima verblijf.

Voor de derde keer op rij, een prettig verblijf gehad met een groepje van 10 personen, bij hotel Unterbrau. De prijs-kwaliteit verhouding is prima, Markus en zijn team zijn zeer vriendelijk, vlotte bediening en gastfreundlich. Wij komen hier graag terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ben Corver01-02-2020

Aanrader !! Markus en de dames zijn zeer gastvrij

Kamer schoon , hotel dicht bij de piste , mooi skigebied met veel leuke restaurants

• 9Hans L.03-08-2019

Een aanrader.

Prima verblijf, de prijs/kwaliteit is goed. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Personeel vriendelijk, eigenaar heeft een eigen vorm van humor in positieve zin. Het ontbijt is goed verzorgd, het lunchpakket is prima goed belegd. Het diner is huiselijk maar smaakvol.

• 8Wil19-06-2019

Dus touroperator voor herhaling vatbaar

Jammer dát het hotel wat wij geboekt hadden niet over een lift beschikte, dat was nodig ivm rollator maar geweldig goed op gelost na 1 telefoontje en werden ingeboekt op ons verzoek naar een hotel wat wat vorig jaar hadden.Super goed geregeld

• 3Ligging t.o.v. pistes

Hotel Unterbräu info