Hotel Unterbräu ***

79 reviews over Hotel Unterbräu in het Nederlands

Perfect!

Vonk, 12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kwamen om 8 uur aan en konden gelijk ontbijten. We komen hier al jaren vanwege de geweldige sfeer en fijne eigenaar Marcus. Alles ziet er keurig uit en de kamers worden iedere dag schoon gemaakt door fantastisch personeel. Op zaterdag gingen we pas om 9 uur naar de trein en het was geen enkel probleem om te douchen en mee te eten met het diner. Volgende keer weer hier naar toe.

Gezellig en schoon hotel ,gastvrij ,

Haaring en van Dop, 28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Marcus' de eigenaar , gastvrij ,niets is hem teveel ,met veel humor ,het cijfer 8 prijs /kwaliteit

Super

Schuurman, 21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel gezien kwaliteit prijs-verhouding. Super fijne gastheer (Marcus) en personeel.

We komen hier al 6 jaar elke winter terug voor een heerlijke ski-vakantie!

Goed!

Lala, 3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers goed en schoon. Beetje gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Ontbijt goed, lekkere verse broodjes, yoghurt, eitje, prima! Het avondeten is ook prima, mocht je niet genoeg hebben dan is het geen probleem, Markus geeft je zo nog een bord.

simpel

Alders, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

eenvoudig hotel/pension. beperkte diner keuze met eenvoudige gerechten. entree via steile trap dus niet rollator- vriendelijk. op werkdagen overdag parkeren voor de deur in blauwe zone.
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles prima geregeld en verzorgd, waarbij het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam is. Eten is lekker

Zeer gastvrij familiehotel!!

Marja, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is altijd goed bij Hotel Unterbräu. De behulpzaamheid en advies van de eigenaar is groot. Het is een klein familie hotel op loopafstand van de skiliften in Hopfgarten.

Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Goede bedden.

Het ontbijt bestaat uit een ruime keuze, en het diner is goed verzorgt. Voor grote eters kan men zelfs nog een keer vragen.

Vriendelijke eigenaar

A, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dicht bij de piste, prima afwisselend eten, vriendelijke eigenaar en nette kamers.

Fantastisch,heerlijk eten,en super gastvrij.

andy buijs, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

het pension ligt 5 min lopend van de piste vandaan dus geen gedoe om met de auto heen en weer te rijden.De kamers zijn voorzien van alle faciliteiten, erg mooi en schoon.

Het ontbijt en avondeten zijn uitstekend.

Kortom een pension om zeker naartoe te gaan een aanrader dus!!.

En zeker belangrijk men is er erg gastvrij.

Wij komen hier al 13 jaar !!!

Gerry van den Beld, 22-2-2017

Hier bij Unterbrau in Hopfgarten is het bij Marcus,een heel erg huizelijke sfeer, al kom je voor de eerste keer. Hier wordt je ook aangesproken met je eigennaam, niet met de vraag naar je kamer nummer....!!!!

Het eten is prima, keuze uit 2 menu's iedere avond,als je een grote eter bent krijg je zo nog een bord hoor, heel normaal hier.

Er zijn zo veel dingen goed hier, slechten dingen heb ik in 13 jaar nog niet mee gemaakt.

Als je van super de luxe zoekt, moet je verder zoeken, het is wat gedateerd, maar wel met sauna, fitness, solarium ruimte in de kelder.

We hebben een aantal aanbieders voor Unterbräu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unterbräu in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unterbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Unterbräu scoort een 8.67 uit 10 op basis van 96 reviews.