Hotel Unterbräu

Meer hotelinfo

123 reviews over Hotel Unterbräu

• 9Hans L.03-08-2019

Een aanrader.

Prima verblijf, de prijs/kwaliteit is goed. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Personeel vriendelijk, eigenaar heeft een eigen vorm van humor in positieve zin. Het ontbijt is goed verzorgd, het lunchpakket is prima goed belegd. Het diner is huiselijk maar smaakvol.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Wil19-06-2019

Dus touroperator voor herhaling vatbaar

Jammer dát het hotel wat wij geboekt hadden niet over een lift beschikte, dat was nodig ivm rollator maar geweldig goed op gelost na 1 telefoontje en werden ingeboekt op ons verzoek naar een hotel wat wat vorig jaar hadden.Super goed geregeld

• 3Ligging t.o.v. pistes

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9roelof de graaf12-06-2019

Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad.

Hotel Unterbrau is een eenvoudig maar fijn hotel. De ontvangst is vriendelijk en het is er schoon. Wij hadden een kamer met balkon waar je heerlijk kon zitten. We hadden all in boeking en het ontbijt was prima, je kreeg een lunch pakket mee voor de middag. Het avond eten werd aan tafel geserveerd waarbij je de keuze had uit 2 menu's, soep vooraf, een salade bar en toetje toe. Het smaakte prima en elke dag iets anders. 's avonds tot 10 uur staat het drinken klaar. Let op: er is geen lift, voor mensen die slecht ter been zijn dus niet zo geschikt. Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Schuurman07-03-2019

Geweldig

Geweldig hotel met vriendelijke gastheer! Wij komen hier al jaren en dit jaar zelfs 2 keer!

• 9Leontine05-03-2019

Aanrader

Wat een heerlijke week hebben we weer gehad in hotel Unterbrau. Prima ontbijt en avondeten. Lekkere bedden, schone kamers. En ongekende gastvrijheid. Echt alle leden van het personeel zijn vrolijk en vriendelijk. Dat maakt een verblijf bij dit hotel heel erg prettig! Aanrader!

Met vrienden

• 10Janneke02-03-2019

Een heerlijke plek!

Fijn hotel. Een ongedwongen gastvrije sfeer.

Eenvoudige kamers, goed ontbijt en lekker avond eten. Mocht je iets extra’s willen geen probleem. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. De sauna die je kan reserveren is ook heerlijk na een dag op de latten. De lift is op loop afstand! Wij komen hier met onze kinderen zeker terug.

Met oudere kinderen

• 9Dayene Haas27-02-2019

Zouden zeker terugkomen.

We hebben het naar ons zin gehad. Prima hotel, keurige kamers. Ontbijt en avondeten waren goed. Gezellige eigenaar zo ook het personeel. Geen enkel probleem om voor één van ons vegetarisch te koken. Ligging prima t.o.v. de lift.

Met oudere kinderen

• 8Martijn26-01-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima basic hotel. Zeer aardige uitbater. Het Halfpension bestond uit een eenvoudig ontbijtbuffet en drie gangen diner met keuze uit 2 hoofdgerechten. Geen hoogstandjes van dit eten verwachten maar het was elke dag gewoon goed en lekker. Weinig mogelijkheid om lekker ‘s avonds even te zitten dan alleen in Restaurant of op het bed op je kamer... Wel een prima sauna in de kelder. Dichtbij de gondel van Hopfgarten. Bij de Gondel is een mooi en nieuw skidepot. Dus geen gezeul met ski’s en schoenen. Lekker op je snowboots 5 minuten lopen naar de Gondel.

• 10Tine18-01-2019

Super week gehad!

Een gezellig hotel, goede verzorging, aardig personeel, dichtbij de piste.

• 10Jan Troost18-01-2019

Een hele gezellig hotel op loop afstand van de gonddl

Alleenreizend

7 tips over Hotel Unterbräu

• Carla, 02-06-2014

Wandelen naar Hexenwasser (Söll), veel te doen voor jonge en oudere kinderen. Ook Kaiserwelt Scheffau is leuk voor jong en oud. Doordat er in het gehele gebied veel speelactiviteiten voor kinderen op de bergen zijn, is wandelen voor het hele gezin leuk. Bij Kaiserwelt iseen openbare bbq, je hoeft alleen je worstjes mee te nemen, even vuurtje maken en grillen maar.

• André, 02-01-2013

Naast een boeking via een touroperators kan je ook bij Markus direct boeken. Hij heeft nl 3 kamers in "eigen" beheer. Boeken ging heel simpel via de e-mail en een telefoontje.

• Mark, 03-03-2013

Neem de ski-trein. na een nachtje slapen, aankomst al om 8.00 uur 's ochtends, kwartiertje lopen naar het hotel, 7 minuten lopen naar de gondel en heel relaxed al om 11.00 uur boven in de sneeuw!

1 vraag over Hotel Unterbräu

• Patricia, 30-01-2019

Zitje ?

Op de foto’s van sunweb is een zithoekje met televisie te zien. Waar bevind deze zich? Is dat in de buurt van de kamers? Zou voor ons handig zijn ivm babyfoon

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)