Uderns

Reviews over Uderns

Uderns, naast skigebied Hoch-Zillertal

Karin Zegwaard
    11-3-2016

Uderns is een klein rustig Tiroler dorpje met een uitstekende bus en trein verbinding naar verschillende skigebieden in het Zillertal. Zoek je rust? Ga dan naar Uderns. Zoek je drukte? Ga dan naar Kaltenbach of Mayrhofen.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk dorp om tot rust te komen!

Ralph Raes
    31-5-2015

Ideaal als je wilt ontspannen, vanuit Uderns loop je direct de alpenweiden in met prachtige uitzichten, tevens kun je er goed sporten, hardlopen en wandelen.

Ook de ligging van Uderns is ideaal. Het ligt midden in de natuur, maar toch ook maar op een kwartier rijden van de snelweg, je kunt het daarom ook als uitvalsbasis gebruiken om de regio te verkennen. Wij zijn een dag naar noord Italie gereden over de Brenner pass naar Bolzano, ook hebben we het Stubaital en Innsbruck bezocht.

Innsbruck heeft iets gezelligs, met een mix van heel oude cultuur, maar ook weer heel leuke moderne kroegjes. voor ieder wat wils. En goed te bereiken met directe vliegverbindingen vanaf Eindhoven en Amsterdam.

Gereisd Met partner in Tue Apr 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig dorp in leuk skigebied.

Pol De Smedt
    16-4-2014

Het Zillertal bied skistations in Fügen, Hochfügen, Kaltenbach, Zell am Ziller, Ramsau, Hippach, Mayrhofen, Finkenberg, Eggalm, Gerlos, Königsleiten en ten slotte ook de Hintertuxgletsjer. De Zillertal Superskipas is in al deze gebieden geldig !!! Een aanrader ...

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Spitze !!!!

Lydia
    1-4-2014

Als skigebied is het Zillertal optimaal goed !!! En de skibus stopt voor aan het hotel, dus wat moet je nog meer hebben?? Ben er al meer dan 15 keer geweest, dus kan en durf het echt wel iedereen van harte aanraden !!! Gewoon eens zelf doen en ondervinden !!!

Gereisd Met partner in maart 2014

ideale vertrekplaats bezichtigingen

marie.deman
    22-8-2012

ligt wel ideaal vr aardige plekjes te bereiken.Nadeel is wel de directe nabijheid van de postshop dito sigarettenautomaat.Zeer druk af en aangerij ook tijdens de vroege nacht!op terras hinderlijke geuren dr uitlaatgassen en lawaaierige bromfietsen.

Gereisd Met vrienden in januari 2012
Uderns scoort een 7,3 uit 10, op basis van 68 reviews