• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Tux / Lanersbach

Reviews over Tux / Lanersbach

Tux is een leuk dorpje met leuke restaurantjes

Gerben
    4-12-2017

Sneeuwkettingen niet vergeten.

Alles wat je zoekt en heel betaalbaar!

Enrique
    5-11-2017

Wij zaten in Vorderlanersbach, een klein dorp met leuke accomodaties en een super Apres ski tent. Liften zijn goed bereikbaar. Heel mooi gebied en met dezelfde pas kan je ook op de Hintertuxer Gletscher. De prijzen zijn heel behoorlijk. Topbestemming.

Prachtig dal met veel (sport)mogelijkheden

Marcel
    8-8-2015

Het Tuxertal is een schitterend gebied met veel mooie natuur, waar je niet alleen heerlijk tot rust komt, maar waar je ook lekker sportief bezig kunt zijn. Wandelen, fietsen en skiën (zelfs in de zomer). Genoeg vermaak voor iedere leeftijd.

voel je één met de natuur

fam. Sauvillers - Bellens
    23-7-2015

ligt helemaal aan het einde van het Zillertal. Zeer mooie bergwandelingen. Je voelt je één met de natuur. Puur ontstressen.

Rustig dorp

Linda
    2-6-2015

In Lanersbach zelf is niet veel te beleven maar met de bus of taxi ben je zo in Tux of Mayrhofen

Tux / Lanersbach scoort een 8,6 uit 10, op basis van 67 reviews