Tux / Lanersbach

We hebben een aantal aanbieders voor Tux / Lanersbach voor je op een rij gezet:

vakanties Tux / Lanersbach

We hebben een aantal aanbieders voor Tux / Lanersbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Tux / Lanersbach

Goed voor de betere skier die van rust houdt.

Karin Meerschman
    17-2-2019

Vorderlanersbach en Lanersbach zijn kleine dorpen waar het zeer rustig is. Aansluiting met Finkenberg en Mayrhofen. In Lanersbach is het niet goed voor de beginner wegens geen blauwe pisten. De enige blauwe die er is vind ik serieus rood. In Vorder is wel beter maar om dan verder in het skigebied te komen wordt het terug lastig. Lanersbach heeft geen après ski, Vorderlanersbach heeft de hexenkessel waar veel Duitsers en Oostenrijkers zitten, zeer weinig Nederlanders of Belgen. Goede verbinding naar gletsjer die op 7km ligt.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles wat je zoekt en heel betaalbaar!

Enrique
    5-11-2017

Wij zaten in Vorderlanersbach, een klein dorp met leuke accomodaties en een super Apres ski tent. Liften zijn goed bereikbaar. Heel mooi gebied en met dezelfde pas kan je ook op de Hintertuxer Gletscher. De prijzen zijn heel behoorlijk. Topbestemming.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig dal met veel (sport)mogelijkheden

Marcel
    8-8-2015

Het Tuxertal is een schitterend gebied met veel mooie natuur, waar je niet alleen heerlijk tot rust komt, maar waar je ook lekker sportief bezig kunt zijn. Wandelen, fietsen en skiën (zelfs in de zomer). Genoeg vermaak voor iedere leeftijd.

Leuk skigebied, prachtige bergen!

Verhoef1977
    23-3-2015

Afwisselend skigebied met zowel uitdagende als eenvoudige pistes. Ook de Hintertux Gletsjer biedt voldoende leuke pistes voor een paar dagen skivermaak. Snelheidsmaniakken kunnen er hun hart ophalen. Zeker medio maart als het voorjaar binnenvalt, blijft dit gebied door de hoge ligging voldoende sneeuwzeker.

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Fantastisch ski gebied

Dianavorspaget
    7-7-2014

Door gletscherskigebied het hele jaar skieden met mogelijkheden zowel voor beginners als zeer ervaren skiërs. Door gletscher-omgeving is buiten de pistes gaan GEEN verstandige optie. Je hebt altijd idioten die het proberen en dan moeten mensen vd Bergrettung hun leven daarvoor wagen!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014
Tux / Lanersbach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 71 reviews