Tux / Lanersbach

We hebben een aantal aanbieders voor Tux / Lanersbach voor je op een rij gezet:

vakanties Tux / Lanersbach

We hebben een aantal aanbieders voor Tux / Lanersbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Tux / Lanersbach

super fantastisch pareltje in tux

walter en carina,
    5-9-2018

wij zijn in augustus 2018 geweest voor de eerste keer bezochten we dit hotel . wij is ik en mijn vrouw en onze border collie Gyno wij hadden de junior suit bij aankomst in het hotel zijn we zeer vriendelijk onthaald bij het betreden van onze kamer vielen we achter over omdat deze kamer zo mooi was proper en je kon niets vinden van mankementen de volledige kamer incl. badkamer en WC waren tot in de puntjes afgewerkt het personeel is ongelofelijk vriendelijk (wij gaan alle jaren in vakantie op hotel en zo een vriendelijkheid hebben we nog nooit meegemaakt) het eten was ongelofelijk lekker mijn vrouw nam steeds het vegetarisch ik eet zelf graag een stukje vlees en alles was gewoon super lekker (enig nadeel omdat alles zo lekker is moet je nadien op dieet hihih)het restaurant de bar de lounge alles is tot in de puntjes perfect het wellness gedeelte is super het zwembad is niet reuze groot maar wel heel leuk proper en prettig om in te zwemmen overal in de wellness vind je in de hoekjes gratis fruitsappen lekker water thee fruit en knabbeltjes het dorp zelf is een klein rustig dorp wel met een drukke doorgangs weg wij hebben reeds voor volgend jaar gereserveerd voor we al terug vertrokken dit hotel is een pareltje in het tuxertal enig groot nadeel je word zo in de watten gelegd door het personeel alles gebeurd in een familiale sfeer dat je deze mensen al snel diep in je hart begint te dragen en je niet meer naar huis wil

nogmaals bedankt aan het volledige team van hotel central voor de prettige vakantie die wij bij jullie mochten beleven tot volgend jaar Walter en Carina

Gereisd met partner in augustus 2018

In 1 woord ge-wel-dig!!

Hilde Voortman,
    6-3-2018

Het voelt elke keer als thuis komen als wij dit fijne hotel binnen lopen. Wat een geweldige service. Hartelijk en behulpzaam personeel. De kamer is ieder jaar weer fantastisch. Het ontbijt, lunch, diner zijn allemaal even goed. Wat een feest. Dit hotel is voor jong en oud geweldig. De spa in het hotel is ook heerlijk!! De ligging van dit hotel is ook perfect, zeer dicht bij de skilift en apresski. Dit hotel is zeker voor iedereen aan te bevelen! Tot snel maar weer!

Gereisd met partner in februari 2018
    Magdalena Pfaff, Rezeption, Geschäftsführerin, 20-3-2018

Liebe Familie Voortman!

TAUSEND DANK für Ihre Top-Bewertung!

Schön, dass Ihnen die Zeit bei uns wieder so gut gefallen hat und Sie sich rundum wohl gefühlt haben.

Auf das baldige Wiedersehen freuen wir uns schon sehr!

Herzlichst, Ihre Familie Schneeberger & das Tuxerhof-Verwöhnteam!

Zeer goed verzorgd zowel hotel als restaurant

Ruud,
    25-11-2017

Goede facilieteiten, zeer lekker eten en dichtbij de skiliften (met bus)

Gereisd met vrienden in december 2015

Fantastisch hotel

Van der Velde,
    17-10-2017

Heel lekker eten en zeer mooie welness!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel!

Fam. Dewaele,
    17-8-2017

Prachtig hotel met uitstekende keuken. Zeer gemoedelijke sfeer en uitstekende dienstverlening. Het hotel bezit alle moderne faciliteiten maar blijft het typisch Oostenrijks karakter behouden. Iedere week is er receptie met info over hotel, activiteiten en de regio gegeven door de hoteluitbater zelf. Geen enkele vraag is er één te veel. Wij hebben er een super vakantie beleefd en gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Tux / Lanersbach scoort een 9,3 uit 10, op basis van 69 reviews