Tannheim

We hebben een aantal aanbieders voor Tannheim voor je op een rij gezet:

vakanties Tannheim

We hebben een aantal aanbieders voor Tannheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Tannheim

Een superleuke vakantie voor niet te veel geld

Ria
    20-1-2019

Hou je van rustig skieen of mooie wandelingen maken, maar is je budget niet al te hoog dan kan ik echt Tannheim aanbevelen. Wij verbleven in een ferienwohnung bij pension en camping Alpenwelt. Even buiten Tannheim. Beetje ouderwetse inrichting maar brandschoon. Ook leuk om met kinderen naar toe te gaan want er is een recreatieruimte bij. Wij hebben nog geen 50 euro per nacht betaald voor het huis maar zal per periode verschillen. In de buurt kun je skieen in oa Tannheim, Zoblen en Gran. Niet heel groot, maar hierdoor overzichtelijk. Ook kun je er heerlijk wandelen. Onderaan de piste in Tannheim is een pizzeria met prima pizza s. Vanaf Nederland goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een pareltje in Tirol

Lucy
    16-10-2011

Het Tannheimertal is gezellig, ligt hoog en heeft een klein gezellig skigebied. Niet geschikt voor de hele goede skieer, maar de gemiddelde Nederlander kan hier uitstekend uit de voeten. De plaats is hoofdzakelijk gericht op gezinnen met kleine kinderen die willen leren skieen en voor de 50 plusser die van rustige (vooral blauwe) afdalingen houdt.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk wandelgebied

arie
    10-5-2010

een heel wandelgebied voor elke type wandelaar. Tannheim is de grootste plaats in het dal, waar het meeste te beleven is, maar overschat het vooral niet. Ideaal voor 50 plussers die lekker willen wandelen, eten genieten van de omgeving. Maar we zagen zeker ook volop jonge gezinnen

Gereisd Met partner in mei 2010

een heel mooie vakantie

8-8-2009

we waren reeds in 2001 in dit hotel, maar dit hotel is heel positief geëvolueerd. waar de keuken toen maar gewoontjes was, is deze nu toch een heel stuk beter geworden. het ontbijtbuffet is heel uitgebreid met iedere dag een ander thema; het avondeten is heel goed en verzorgd. het personeel is heel vriendelijk, hulpbereid. de streek: geschikt voor allerhande wandelingen, ook fietstochten, want het dal is heel breed. iedereen komt er aan zijn trekken. kortom: dit hotel is heel sterk verbeterd en is een echte aanrader geworden!

Gereisd Met partner in juli 2009

Het Tannheimer Tal is een breed, langgerekt dal, gelegen m

Wim Vanthienen
    7-1-2008

Het Tannheimer Tal is een breed, langgerekt dal, gelegen op ca. 1.100 m hoogte. Een paradijs voor wandelaars, langlaufers en skilopers, aangezien er nauwelijks hoogteverschillen zijn. Wegen en pistes worden prima onderhouden. De toeristische dienst voorziet allerlei gratis aktiviteiten. Tannheim zelf is een oergezellig dorp met een prachtige kerk. Een absolute aanrader, behalve voor de echte skiërs.

Gereisd Met partner in december 2007
Tannheim scoort een 8,1 uit 10, op basis van 18 reviews