Stanzach

Reviews over Stanzach

Rust, rust, rust

André
    21-12-2010

Stanzach is een rustig dorpje aan de samenvloeiing van de Lech en de Nahmlos. Weinig toeristen en als die er zijn zijn het Vlamingen die uit zijn op "gemütlichkeit". Ideale plaats om te starten met skiën en langlaufen.

Gereisd Met partner in januari 2010

Stanzach om nooit te vergeten

Spapens-Thora
    30-11-2010

Wij gaan reeds 22 jaar naar Stanzach bij "Haus Monika". Zeeeeer vriendelijke mensen. Kamers ruim en zeer net. Ideale plaats om met kindjes op vakantie te gaan. In de omgeving vele mogelijkheden om een prachtige bergwandeling te maken en voor de mensen die van fietsen houden is het zeker een uitdaging om te doen. Tevens kan je er fietsen huren en zijn er verschillende mogelijkheden om u bezig te houden waaronder 's avonds een leuke babbel met alle vakantiegangers die er zijn met Monika en Alfred erbij natuurlijk, die laten dit niet naast hun voorbij gaan. Zijn steeds zeer begaan met hun gasten, helpen waar het kan. Dit is een vakantie dat wij altijd zeker één keer per jaar moeten doen of wij zijn precies niet op vakantie geweest. Op en top de place to be.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Leuk rustig dorpje

Ron en Gerry
    12-8-2009

Stanzach ligt in het rustige nog niet door het massatoerisme overspoelde Lechtal. Het is een klein dorpje met 400 inwoners. Toch zijn hier nog diverse inkoopmogelijkheden zoals supermarkt, slager, bakker en souvenierwinkel. 3 restaurants. Mooi gelegen dorp aan de Lech. Veel wandelmogelijkheden en mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Gereisd Met partner in Wed Aug 12 2009 09:36:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Altijd super-vakantie.

n.v.t
    19-7-2008

Ik ga al 19 jaar naar "Haus monika" in Stanzach. We worden er altijd goed onthaald en het is bij wijze van spreken zelfs ons tweede thuis geworden. Het "Zimmerfrei" wordt met veel liefde door de eigenaars onderhouden en ze doen alle moeite om het de gasten naar hun zin te maken. Er zijn ook vele mogelijkheden. Je kan hier fietsen huren, er staat een pingpongtafel en een kickertafel en er is ook een "infrarotcabine" aanwezig in de kelder. In de buurt zijn er enkele meren met stranden, zwembaden, vele berghutten en voor in de winter ook een paar skiliften. Voor grotere gebieden moet je wel even de auto inspringen. Altij d is deze vakantie voor ons geslaagd, ook mede door de prachtige omgeving in het mooie en rustige dorpje "Stanzach".

Gereisd Familie in juli 2008
Stanzach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 10 reviews