St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof

We hebben een aantal aanbieders voor St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof voor je op een rij gezet:

vakanties St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof

Reviews over St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof

Mooi rustig gelegen dorp

Hans
    24-7-2016

Plaats voor mooie wandeltochten in het dal, bij aanschaf van een gletsjerparkkaart kun je gebruik maken van veel bergbanen in het dal en de zijdalen. Er worden begeleide wandeltochten en klimtochten georganiseerd en voor een kleine vergoeding kan men gebruik maken van de buslijn

Gereisd Met partner in juli 2016

mooi dal

vandenheijkamp
    22-10-2013

Het Pitztal is een mooi dal, maar wel voor de echte sportieveling/ natuurliefhebber. Je kunt er prachtige afdalingen maken op de gletcher, of mooie wandelingen maken. toen wij er waren was het herfst en er was sneeuw gevallen. Er is geen uitgaansleven het leven speelt zich in de hotels af. Er zijn nauwelijks winkels , daarvoor moet je naar Imst of Innsbruck

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Natuur en rust

irena domonji
    24-2-2013

Rustige dorpjes 500m van elkaar, weinig uitgangsgelegenheiden, geen grote supermarkt, klein winkeltjes alleen maar. Prachtig natuur met mooie en goed onderhouden wandelpaden, ski gebieden dichtbij met de bus of voor de deur afhankelijk van de locatie van hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Eén van de mooiste dalen in Oostenrijk

Gerrie B
    10-8-2012

Het Pitztal is een en al natuur, er is nog niet veel toerisme, ook is het dal niet aangetast door heel veel ski liften. Mensen die willen wandelen en willen genieten van de prachtige natuur, kunnen hun hart op halen in het Pitztal

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijk skiën in het Pitztal

Koot
    16-7-2011

Voor de 5e keer in Pitztal geweest, en wel in het dorpje Plangeroß. Het Pitztal is een lang en smal dal met vele kleine dorpjes. Het zijn erg kleine en authentieke dorpjes met enkele basisvoorzieningen. Hierdoor is het wel lekker rustig. Wachtrijen kent men niet. Mocht je echt willen stappen kun je beter naar Seefeld oid gaan. Het skiën is echt heerlijk, en je hebt keuze uit drie gebieden: Pitztaler gletscher, Rifflsee of Hochzeiger. Rifflsee is klein, met veel pistes voor beginners (maar ook voor gevorderden). Op de gletsjer enorm veel prachtige rode afdalingen. Liften zijn vernieuwd waardoor het een erg comfortabel skigebied is. Hochzeiger ligt aan het begin van het dal. Dit is echt een enorm skigebied met moderne liften en veel afdalingen voor iedereen. Après ski is gezellig, maar niet heel uitgebreid. De omgeving is mooi. Zelfs wandelen is mogelijk in de winter. Dorpssfeertje is gezellig. In ons dorp was er ook een gezellig dorpsfeest met een skishow. Wij gaan weer terug.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof scoort een 8 uit 10, op basis van 26 reviews