vakanties St. Johann in Tirol

Reviews over St. Johann in Tirol

Ria van den Ekker,
    13-9-2018

Wij waren 1 week in het hotel bij de Fam. Walder,

Het was allemaal super goed verzorgd,het eten was erg goed, ze doen er echt alles aan om het naar je zin te maken.Wij vonden het fijn dat we nog een kleine zitkamer erbij hadden.We kregen iedere dag een lunchpakketje mee.Complimenten voor de Fam. Walder Helemaal Top

Zeer gastvrij. Fantastisch.

Familie Aspers,
    25-7-2018

We hebben hier een schitterdende vakantie gehad.

Appartement was zeer netjes en erg ruim. Prachtig uitzicht op de "Wilder Kaiser" vanaf het balkon. Daarnaast een mooie tuin met mooi zwembad, trampoline, tafeltennistafel, badmintonrackets, etc .

Grootste verassing was de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren. Ze willen niets liever dan hun gasten een heerlijke vakantie bezorgen.

Wij komen hier in elk geval graag terug!

Een hotel waarbij je welkom bent.

Arno,
    22-7-2018

Perfect familie hotel, alles netjes en schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet, heel goed diner buffet. Eten van zeer goede kwaliteit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie grote kamers, niet heel modern maar wel heel schoon en keurig onderhouden.

super gemoedelijk hotel

Verhaaren,
    4-6-2018

Super hotel, schone ruime kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en elke avond een heerlijk diner bereid door de eigenaar van het hotel! Vlak bij het gezellige centrum van Sankt Johann. Wij hebben vanuit het hotel prachtige fietstochten gemaakt!

Gezellige appartementen. Alles binnen bereik.

G.vd Berg,
    17-3-2018

Geweldig, mooie luxe appartementen in een rustige omgeving, centraal gelegen voor ieder wat wils.Vriendelijke gastvrouw. Wij komen weer!

St. Johann in Tirol scoort een 8,7 uit 10, op basis van 136 reviews