Sillian

We hebben een aantal aanbieders voor Sillian voor je op een rij gezet:

vakanties Sillian

We hebben een aantal aanbieders voor Sillian voor je op een rij gezet:

Reviews over Sillian

Leuk plaatsje maar niet veel te beleven

Elisa
    5-3-2017

Sillian ligt tegen de Italiaanse grens in Oost-Tirol. Het plaatsje is prima, maar niet te vergelijken met de wintersportplaatsen als Ellmau, Saalbach/Hinterglemm en de overige "wintersportplaatsen". Voldoende supermarkten, maar ergens gezellig iets drinken gaat niet lukken. Er loopt een drukke doorgaande weg door het centrum waar ook grote vrachtwagens doorheen gaan richting of van Italië. Aantal grote panden (gasthof Post) staan leeg wat een beetje armoedig aandoet. Apres-ski kan in 1 tentje onder de gondel, ca. 1500 m. uit het centrum. Echt een bestemming voor gezinnen met kleine kinderen. Na het skien naar hotel/appartement en niet meer naar buiten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Klein skigebied, prima vermaakt

Bas
    2-3-2014

Het skigebied is niet groot, wat voor de kinderen erg fijn is. De skilessen met Bobo zijn leuk en erg goed met zeer vriendelijke instructeurs die alle talen wel een beetje spreken. Het restaurant boven (naast de gondel) is ruim en niet duur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi klein rustig skigebied

manon
    29-12-2013

Ideaal om met gezin te skiën. Je komt de kinderen die les hebben altijd tegen. Rustig, mooi gelegen, zonnig. Nadeel: belachelijk dure skipas voor zo'n , klein skigebied. Je kunt met de pas ook naar andere gebieden maar die liggen een half uur en een dik uur rijden verder! Dat doet toch niemand? Zeker niet met gezin waarvan kids les hebben op 1 plek! Jammer, want we zouden er graag terug gaan, maat kiezen volgende keer toch voor klein gebied met goedkopere skipas.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Rustig dorpje op de grens met Italie

George
    18-6-2011

Wij hebben dit dorp bezocht tijdens een auto dagtocht door de dolomieten en o.a. gegeten in Hotel Schwarzen Adler een voormalig vakantieverblijf van Mozart. Het is een rustig dorpje met vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 1984 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

weinig te doen

Helena
    29-12-2009

Het drop is eigenlijk een beetje uitgeleefd. Er zijn veel suptermarkten, autogarages en kledingwinkels. Helaas weinig tot geen leuke restaurantjes. Op de zondag is echt alles dicht! Veel panden staan te koop wat het drop een trieste aanblik geeft. Jammer want het ligt heel mooi en kan een mooi dorpje zijn. Rond de kerst was het ook niet echt mooi aangekleed.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 29 2009 10:30:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sillian scoort een 7,8 uit 10, op basis van 31 reviews