Sorteren

Reviews over Seefeld / Leutasch

Een Juweel in Tirol

A W
    10-9-2018

Fantastisch fijn gebied voor wintersporters die niet zitten te wachten op schreeuwende Nederlanders en dronken gasten zoals je altijd ziet in oorden als Westendorf, Ischgl, Gerlos en Kirchberg; Super gezellig dorp, zowel in de zomer - als in de winter, heel goede wandelmogelijkheden, sleetochten, rodelen, schaatsen, curling, zwemmen in het schitterende zwemparadijs midden in het dorp, Het is een kleinschalig skigebied met een heel modern liften-en parkeersysteem (super comfortabel allemaal!)met veelal blauwe en (licht) rode afdalingen, veel mooie langlauf-loipes die door de bossen en weides op het Seefelder zonne-plateau lopen ( en niet zoals zo vaak in de schaduw langs een drukke doorgaande weg) Een échte top locatie!!

Voor herhaling vatbaar.

Lemant Marc
    8-7-2018

Het is er prachtig wandelen in de omgeving(Seefeld,Leutach en Scharnits).We gaan reeds 30 jaar naar Oostenrijk.

Seefeld is een plaats om terug te keren.

Nathalie
    24-2-2018

Seefeld heeft een mooi verkeersvrij centrum.Er is altijd wat te beleven.Voldoende restaurants en veel mooie hotels.Ook voldoende shoppingmogelijkhedenEr is ook een zwembad,schaatsen in open lucht,paardesledetochten,rodelen voor de kinderen.Er zijn ook vele geprepareerde wandelwegen en veel langlaufmogelijkheden.Wat het skien betreft ideaal voor kinderen en de beginnende skier.Voor de goed ervaren skier niet zo uitdagend.

Leutasch is een klein dorp van 8 gemeentes

ftseyen
    20-2-2018

Wij vertoeven is de grootste gemeente van Leutasch, namelijk weidach. Het is vooral gekenmerkt door hotels, apartementen, restaurants en enkele kleinere winkels. Er zijn wel 2 grote sportwinkels en de M-Preis (grootwarenhuis). Een ideaal dorp als men voor langlauf komt. Dit is het paradijs voor de langlaufers. Een kleine skipiste meer voor voor de beginnende skieër. Seefeld en Mittenwald liggen op 10 minuten met de bus.

Zeker nog een keer!

Marjon
    2-12-2017

Prachtige omgeving en goed gefaciliteerd! Veel dingen om te doen. Leuke restaurants. Veel wandelroutes in directe omgeving. Zeer vriendelijke bewoners.

Seefeld / Leutasch scoort een 8,4 uit 10, op basis van 268 reviews