Seefeld / Leutasch

We hebben een aantal aanbieders voor Seefeld / Leutasch voor je op een rij gezet:

vakanties Seefeld / Leutasch

Reviews over Seefeld / Leutasch

Geweldig

W.v.d.Akker,
    11-1-2019

Super gezellige camping en personeel, zeer verzorgd en proper ,vriendelijke poetsvrouw en eigenaar die op een drafje loopt om de mensen het naar de zin te maken.We hebben er 4 weken gestaan en geen minuut verveeld ook wel door het heeeeeel moie weer

Gereisd met partner in juni 2018

Hotel Helga the place to be, een echte aanrader.

Loe majelle,
    23-9-2018

We zijn net terug van weer een weekje Hotel Helga in Seefeld. Dit was onze 13 keer dat we in Hotel Helga waren en het zal zeker niet onze laatste keer zijn. Het is iedere keer weer thuiskomen, we worden met open armen ontvangen. Helga en Franz zijn geboren Hotel eigenaren, vriendelijk, gastvrij en altijd behulpzaam met tips over wandelingen en bezienswaardigheden. Ok het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk en kamers zijn mooi en netjes.

De omgeving is fantastisch voor mooie wandelingen te maken.

Hotel Helga in Seefeld is een echte aanrader. Een Hotel waar we ieder jaar weer gasten tegenkomen die we eerdere jaren ook al gezien hebben.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch !

Jenny,
    27-8-2018

Het eten is heel goed! Zwembad is mooi. Kamer was voor 4 pers wat klein. Maar wel erg schoon. Seefeld is erg leuk en er is veel te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

heerlijk plekje, zeer gastvrij

familie met 3 kleine kinderen,
    14-8-2018

Als tussenstop italie-nederland hier 1 nacht overnacht op een familiekamer.

Zeer vriendelijke eigenaren, met een warm welkom. Ze helpen je echt om een heerlijk, ontspannen verblijf te hebben.

Gratis toegangskaartjes voor een mooi zwembad (binnen en buiten) in Leutasch.

Heerlijk ontbijtbuffet, met warme chocolademelk voor de kindjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas

familie Honders,
    12-8-2018

Helaas hebben wij niet gevonden wat we zochten nl rust en frisse berglucht. Nadeel is dat er rondom het hele hotel en op de balkons gerookt mag worden. Nergens een rookvrije zone. Erg vervelend, we zaten constant in de rook van anderen, voor mij als astmapatiënt niet fijn. Wij hadden kamer 408. Uitzicht op de buitenbaden. Op zich leuk, maar erg gehorig. Gewoon praten in het zwembad konden wij letterlijk horen. Laat staan roepen, gillen, in het water springen. Gaf echt veel geluidsoverlast. Volgens de papieren ging het buitenbad om 8 uur open. Om 10 over 7 werden wij iedere dag gewekt door mensen in het zwembad. Verder was het eten goed (4-sterren niveau) Kinderbuffet. Let op: mannen moeten in lange broek bij het diner. Personeel is super vriendelijk. We missen wel entertainment voor oudere kinderen. Wifi iedere 3 uur opnieuw aanmelden. Massage en manicure zijn zeker aan te raden. Absoluut geen last van de honden van andere bezoekers

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Seefeld / Leutasch scoort een 8,4 uit 10, op basis van 269 reviews