Ramsau im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Ramsau im Zillertal voor je op een rij gezet:

vakanties Ramsau im Zillertal

Reviews over Ramsau im Zillertal

Ontzettend mooi

Daphne Teulings
    31-8-2014

De natuur is er prachtig, je kijkt er je ogen uit. We hebben er heerlijk gewandeld door het dal en de berg omhoog. Een aanrader is de Zillertaler Höhenstraße (hier moet je wel een goede auto voor hebben).

Gereisd Met partner in Tue Aug 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein, maar vlak bij Mayrhofen

Anno
    17-3-2014

In Ramsau zelf is weinig te beleven, ook al is er wel de "Pink Panther Bar". Hippach direct ernaast heeft iets meer mogelijkheden, maar is ook klein. Het veel grotere Mayrhofen ligt echter vlakbij en deelt het skigebied "Penken" met Ramsau. De Horbergbahn is een veel fijnere opgang dan de drukke Penkenbahn in centrum Mayerhofen en gaat naar het uitgebreide en sneeuwzekere Penkengebied, waar eenieder wat wil kan vinden. Ik vond de prijs/ kwaliteit verhouding van eten en drinken opvallend goed, ook op de pistes zelf.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Rustig dorpje in Zillertal

Saskia
    24-4-2012

Een rustig, klein dorpje in het Zillertal. Dus de charme van het echte Oostenrijk met alle voordelen van een super skigebied. Prima uitvalsbasis voor de vele skiegebieden in het Zillertal (Hippach/Mayrhofen, Zell am Ziller/Gerlos en Kaltenbach/Hochfügen. Uitgaan is beperkt, maar bij skipiste leuke apres-ski bar.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorp met enkele bars en restaurants

Nancy
    6-2-2008

Klein dorp met enkele bars en restaurants. In Ramsau is slechts 1 stoeltjeslift naar een klein skigbied, maar je kan hier bussen of de trein nemen naar de grotere gebieden, in slechts enkele minuten ben je er al. Het Zillertal is zeker een aanrader om te gaan skiën.

Ramsau is eigenlijk maar een gehuchtje met een naar een

Celis Nancy
    6-2-2008

Ramsau is eigenlijk maar een gehuchtje met een stoeltjeslift naar een klein sigebiet. Maar je kan overal de skibus of trein nemen naar de andere pistes, waar je in 10 min bent. We komen hier al 5 jaar skiën, en komen volgend jaar weer terug. Mogelijkheden genoeg!

Gereisd Anders in februari 2008
Ramsau im Zillertal scoort een 8 uit 10, op basis van 19 reviews