Reviews over Pertisau

Geweldig hotel, uitstekend eten en fijne sfeer

Fam. van Dijk,
    3-8-2018

Uitstekend hotel met uitgebreid half pension, heerlijk eten, gratis gebruik van zwembad en wellness. Door touroperator aangeboden als more-inclusive, de beschrijving is hierbij niet (meer) actueel omdat het hotel de laatste twee jaar gerenoveerd is. Ook wordt verwarring gezaaid door een Achensee-card aan te bieden, door ons vóór boeking aangezien als een Achensee Erlebnis card waarmee je gratis met de boot en kabelbaan kunt. Helaas is een "kale" Achensee-card een, ín Oostenrijk gebruikelijke, toeristenkaart waarmee je gratis met de bus kunt. Zelf de dure kaart aangeschaft, 72 euro p.p. Erg jammer. Maar over het hotel niets dan goeds.

Zeer mooi hotel, luxueus, prachtige ligging....

Sylvie Jacobs,
    14-4-2018

Zeer mooie welness, het ontbijt is superieur, heel veel keuze!

Het avondmenu is heel verfijnd, zeer lekker...

Kortom, een hotel om zeker naar terug te keren!

TOP!!!!

vertrouwd goed.

Jan,
    2-3-2018

Comfortabel hotel. Goede service.

Heerlijke uitgebreide en luxe wellnessfaciliteiten . Ook apart daarvan groot binnen- en buitenzwembad en whirlpool.

Dekbedden zelfs voor de winter te warm.

Het hotel was prima voor elkaar, kamer was netjes

Elly,
    12-2-2018

Het eten was redelijk, het ontbijt was altijd hetzelfde, kaas en 3 soorten worst, we hebben een keer met

het avondeten speenvarken gehad en nog een keer een heel grote kalkoen, dat was super lekker en gezellig.

Het hotel ging s’ avonds om 21.00 uur al dicht, vonden wij redelijk vroeg. Je kunt beneden nergens lekker

zitten om te lezen of wat dan ook. De eigenaar Roland was beslist niet vriendelijk, zijn zus Daniele en het

personeel wel. Hij is volgens ons beslist niet geschikt voor het hotelkamer, jammer maar helaas.

Geweldig

Rien Jonker,
    12-1-2018

Zeer goede kamers ,ontbijt en diner

Zeer vriendelijk prima ligging vlakbij wandel gebied

Pertisau scoort een 8,2 uit 10, op basis van 137 reviews